Ruokavalionne?

Mitä syötte kun päihteitä menee enemmän? Entäs sitten normaalisti?

myssyssä syön karkkia :laughing: stimulanteissa saattaa unohtua yks ateria välistä, koitan muistaa syödä normaalisti tuntuu että teho hiipuu metyylifenidaatista eikä auta enää keskittymään isommallakaan dosella jos jättää joka päivä aterioita väliin…

Kun vielä kilpailin ja treenasin tosissani söin makrojakaumalla 30%/40%/30% (P,H,R)

Nykyään tulee syötyä silloin kun on nälkä, sitä mitä milloinkin sattuu mieli tekemään. Lyhytketjuisia hiilihydraatteja pyrin kuitenkin välttämään.

Aina piripäissäni syön kilon silakkapihvejä kermavaahdolla ja tammenterhoilla… NOT!

Mua henk.koht. ärsyttävät tällaiset kyselyt, joissa ketjun avaaja ei vaivaudu kertomaan mitään omista asioistaan, ketjun aiheeseen liittyen, vaikka ne muiden ruokavaliot tai esim. huonot huumekokemukset kiinnostavat niin pirusti.

Reilu 2KK oltu heikoilla kun hammasremontti kesken, semmoset tilapäiset kruunut ja ei kestä edes ranskista mistä reunat leikattu pois. Nakkillakin irtosi ja vähän on kipeet ku hampaat hiottu piikeiksi joissa lasikuitu tikku törröttää, kahden viikon päästä saa uudet posliinit suuhun. Heti mennään aluksi pitsalle jossa häränliha pihvit päällä ja sitten pyhänä kunnon pihvin kimppuun. Paino pudonnu 7Kg ja heikolta tuntuu, jänökin on pakkasessa.

Parasta tässä on että sain valita värin kun teknikko tekee uudet leegot mun suuhun, ei ole tekarit vaan omat pinnoitetaan. Hintaa tulee hyvän auton verran joten sen pihvin pitää leikkautua hyvin, kaiken mailman jugurteilla ny eläny eikä sovi mulle. Mun on nälkä ja tosissaan nälkä. Nytkin imin pillillä semmosen aterian korvikkeen apteekista, ihan skeidaa.

pirillä se nälkä lähtee :laughing: noh vitsi vitsi vaikka tottahan se on :laughing:

Mua henk.koht. ärsyttää tuo sun vittumainen ja rasittava asenne.

tänään:
aamulla: -1.5dl kaurapuuro, maidolla, mansikkakeitolla ja raejuustolla
-l leipä päälle juusto,tomaatti, kurkku
- 2kpl kananmuna
- 0.75dl kahvi maidolla

päivällä: - savustettu kirjolohi, 2kpl peruna,salaatti

iltapäivällä: rahka, omena, satsuma

myöhemmin ehkä: -kirjolohi, perunat,salaatti
- rahka, pari leipää, pähkinöitä