Röökinpolton lopettaminen

Kolmatta päivää ilman röökiä (ja nikotiinikorvaustuotteita) - ei saakeli, että tekee mieli. :open_mouth:

Täytyypi vaan pysyä lujana. Ei tämä vieroittautuminen niin fyysisesti tunnu, mutta psyykkinen koukku (mm. tapariippuvuus) on aika paha.

Kokemuksia? Mielipiteitä? Kommentteja?

Toivottavasti onnistut :smiley: ! Mä olen koukus nikotiinipurkkaan, olen käyttänyt vuosikausia. Mää joskus nukunkin se suussa :blush: :blush: :blush: . Ei mun tee tupakkaa yhtään mieli, mutta nikotiinipurkkaa kyllä, pentele :confused: . Tavallisel purkal ei onnaa korvaaminen, niis kun on makeutusaineita päätelläkseni hyvin paljon enemmän kuin nikotiinipurkassa. Ennen hain apteekista niitä nikotiinittomia näytepakkauksia kourakaupal :unamused: :laughing: . Nikotiiniriippuvuus on jotenkin aivan kumma, kun mä en ainakaan nikotiinista sen kummempaa mielihyvää saa, tupakoimistavasta, tupakal käymisestä sain jotain :confused: . Jos siirrän nikotiinipurkan ottamista, aiheuttaa jopa fyysisesti paremman olon kuin purkan mässytys, johtuisko piristävästä vaikutuksesta? Meinaan saattaa tulla sellainen aika hyvä, raukea olo… Käytän t i e t e n k i n yli kaikkien suositusten, pyh ja pah :imp: . Rahaa tähän menee, ja sitä mul on vähän, ja nikotiinillakin on haittansa. Päivä kerrallaan kuulostaa pirun lattealta, mutta mones asias toimii… :exclamation: Ettei pidemmälle tarvi nyt ajatella, kuin että tän päivän pystyn? (Mä en halua kaikkea kerralla vähentää, eka on bentsot, ja sitte vasta nikotiinit. Ekana lähti alkoholi :smiley: . Juu, on mahdollista, on!!!)

Tilaa sähkötupakki. Oon ollut sen avulla yli 2 kk ilman kessua.

^Lekuri oli sanonut äijän veljelle että “jos polttaa röökiä, on kuin hyppäisi kuudennesta kerroksesta kuolemaan. Jos polttaa sähkötupakkaa, on kuin hyppäisi 5:stä kerroksesta tuntemattomaan”…

Mulle lopettaminen on helppoa, erossa pysyminen ei… En mä ekan vastoinkäymisen kohdalla ala juoksemaan ärrälle ostamaan askia, vaan alan ottaa parit savut frendeiltä, sen jälkeen saan pari röökiä yms. Tuntuu että yks frendi ei tahdo yksinään polttaa. No mä kyllä lopetan, koska mä olin koko koulun alun polttamatta ja en todellakaan enää kehtaa mennä sinne röökaten. Reilu 2vkoa aikaa. Tosin mä lopetan niksa-korvauksilla, mutta en niillä määrillä tai ajoilla… Olen huomannut röökinpolton niin psyykkiseksi ongelmaksi ainakin omalla kohdalla. Viekkarit on ganjan luokkaa fyysisenä eli kädet hikoaa…

PS. Maitti kestää vain 5min. Sitä kannattaa hyödyntää…

Onneksi olkoot!

Muutama tuttava on lopettanut Zybanilla.