RIXULAISIA!?

Eli onkos täällä ketään Rixulaisia???
Ois kiva saada uusii frendei!!! :smiley: :smiley: :smiley:
Saapi otella yhteyxii ihan mailiinkin, [Poistettu sähköpostiosoite. Ei ole järkevää laittaa omia yhteystietojaan keskustelupalstalle, tutustuthan alueen sääntöihin - Päihdelinkin toimitus]

Isoäiti ja isoisä ovat Rixussa. Tosin paksun multakerroksen alla.

Juu ite asuin kans joskus n.10v sitten Rixussa parin kuukauden ajan sellaisessa pienessä yksiössä. Muuten ihan kiva asunto, vaikka tekemiset oli siellä aika vähissä ja naapurit oli aika arvaamattomia, sekä siinä kämpässä oli sellanen pieni vika ettei sitä ovee saanu auki muutaku vaan ulkopuolelta :wink:

No joo toi oli aika huonoo huumoria myönnetään. Jouduin tosiaan joskus sinne ku olin tehny nii paljo murtoja kaiken maailman virastotaloihin yms. Silloin ei muutenkaan ollu mitään rotia. Oon nyt kuitenki rauhottunu siitä mitä sillon olin.

^/^^ Pöh, se mikään huono ollut :smiley: . Tai no, mä nauroin, eli ehkä se sitten oli huono :laughing: :mrgreen: :confused: .

^No joo. Mä nyt ajattelin et ku on olemassa noita tosikoita jotka ajattelee ettei toi oo mikään naurun asia tai että mua pidetään jonain kauheena kriminaalina mitä en todellakaan ole. Oon joskus mokannu ja maksanu siitä ja oon nyt yhteiskunnan kanssa sujut, eikä siihen oo kellään enää nokan koputtamista. Eri asia ois jos oisin esim. lahdannu jonkun tmv. Mut onneksi sentään joku tajuu “mustanhuumorin” päälle :sunglasses:

Lisäten vielä, jos joku ajattelee miksi Riihimäelle, ku sehän luokitellaan ns.“vaarallisten vankien” vankilaksi. Tosiaan olin ensin Turussa n.2kk sijoittelussa, eli siellä luokitellaan mihin “genreen” vanki kuuluu, eli voidaanko päästää avotaloon vai laitetaanko suoraan esim. johki eristykseen vai jääkö sinne. No mä pääsin kuitenki avotaloon ja kun sattu oleen joulu ni siellä pääsi yheksi pvää lomille jos halus ja tämä on siis ainoostaan avotalossa mahdollista tietääkseni. No mä menin lomille ja tietty ekana kaljaa naamariin ja aamulla ennen paluuta heitin pari pamii nassuun, eikä tullu sitä mieleen et totta kai siellä otetaan seulat (jotka on muute veemäisiä siellä ku siinä on tunti aikaa antaa sitä ja jos tarvii ni siellä annetaan ainoostaan 2dl vettä) ja mä tietty kärysin niistä pampuloista ja ekaks jouduin eristykseen viikoksi, ku siellä avolla on ihan omat eristyskopit, jonka jälkeen mut lähetettiin käsiraudoitettuna(mikä mun mielestä oli täysin tarpeetonta ja sanoinki siitä, et eikö tää oo hiukan liioiteltua)Rixuun ja siellä vietin eristettynä muista loppu tuomion jota oli enää 2kk jäljellä onneksi. Muistan vieläki ku siel ei ollu mitään tekemistä ja esim. mä opettelin puhelin numeroita ulkoon joita olin kirjoittanu sinne vankilaan mukaan ennen sinne menoa joita oli paljon. Tein niin, että joka päivä opettelin tietyn määrän niitä ulkoon ja kyllä mä ne kaikki kerkesin oppiin siellä, aikaa ku oli, mutta siis joo ihan saunakeikka se mun tuomio loppujen lopuks oli ainakin pituudeltaan, vaikka löylyt olikin turhan kovat, mutta tollasta siellä on, eli ei paljoo katota sormien läpi asioita, vaan pienestäki rikkeestä laitetaan kärsiin, mut kyllähän sen ymmärtää kun onhan se kuitenkin rangaistuslaitos, enkä mä mitään katkeroitunut siellä, niinku kuulemma jollain on tapana. Mä päätin vaan hyväksyä sen asian, ku mitä muutakaan mä olisin voinut.
Älkää hommatko itteenne sinne. Varoituksen sanalla. Eikä se tee kenestäkään yhtään sen “kovempia” jos osaa läjän puhelin numeroita ulkoon. :wink:

edit. Siis siksi jouduin Rixuun, koska huumeita käyttävä vanki on vaarallinen muille ja/tai itselle etenkin ku sille tulee vieroitusoireita ja jos se seula näyttää plussaa mille tahansa aineelle, luokitellaan vanki narkomaaniksi ja vaaralliseksi.

Niin ja vastataan vielä tohon ekaan kysymykseen, ettei mene ihan offtopiciksi, eli rokkitypy vaihdetaan vaan noita yhteystietoja, jos vaikka laitat osoitetiedot sähköpostitse mulle?

Hmmm…

Mistä toi titityy oikeen kuuluu?

Heh, varmaa pätee 7 vuotta vanha viesit viellä :stuck_out_tongue:

^ Tiiän. En mä tota muuten ois laittanutkaan :smiley:

Tai, vaikka oiskin tuore topicci nii luulen silti että titityytä vaan kuunneltais tässä, mut anyway, kun tää nyt tuntuu muutenki vanhalta skutsilta ni, jos tätä pikkusen muokkais, eli löytyykö täältä kohtalo tovereita Rixusta? Entä teidän stoorinne?
Tai Turusta tai Sörkasta tai vaikka ihan Huittisista/Köyliöstä?