Rivojen lopetus

Mulla ois semmonen kysymys että miten paras lopettaa rivat. pariin vuoteen mennyt suht pieni määrä 3purkkii eli se 450kpl 0.5sia ja nyt loppu häämöttää. Nyt kun yrittää pitää muutaman päivän taukoo tulee vitun pahat olot. Ei tietenkään suurimmalle osalle porukkaa vielä tuntus missään noin “mitätön”, mutta en ookkaan hc narkki. Oon yrittäny viedä pahimpien oireitten kärkeä kaljalla pois ja ehkä vähän helpottanu, mutta yöllä aina heräilen omaan huutooni ym paskaa. Muutamat pahat panari kohtaukset tullu julkisilla paikoilla ja töissä aina tiettyyn aikaan päivästä tulee vitun moiset fobiat vaikka mitään syytä oo… Pitäskö mennä äkkiä lääkäriin vai voiko seinään lopettamisesta olla vaaraa jos vaan kärsin oireet vaikka kirveellä? Epäselvästi kirjottetu ai nou vitunko väliä…

Määrä on tosiaan aika pieni. Joillain tuo määrä 2mg rivoja menee helposti kk-parissa. Voisin kuvitella oireiden loppuvan parissa viikossa. Lopeta ihmeessä suoraan jos vaan mahdollista ellei siltä tunnu ota puolikas eli 0.25 pahimpaa oloa tasottamaan ilmeisesti ne ei ole vielä loppu. Ainakin itsellä tulee se “paniikki” jos lääkkeet alkavat juurikin loppumaan, mutta minulla onkin xanor depot respassa 3mg/pv ja taitaa olla jo viides vuosi, kun noita santtuja syönyt annos nykyisin on 1-2mg/pv. Ei noista muuta hyötyä ole, että saan vaan pidettyä pään kasassa jotenkuten. lekurikin sanoi viisaasti et se on susta kiinni meinaatko alkaa vähentämään(kyllä) vai toinen syödä niitä vielä eläkkeellä, jos sinne asti pääsee.

Itsellä mennyt piakkoin pari vuotta 4mg/pvä respan mukaan (en ole hc narkki, normaali perheen isä jolle määrätty pitämään selkää hieman rennompana ja päätä myös), joskus tietty enemmänkin en sitä käy kieltämään. määrä on aika pieni sulla, mutten välttämättä mene silti suosittelemaan seinään lopettamista vaikka se tuolla määrällä mitä olet syönyt onkin melkoisen pieni, koita pari viikkoa pitää 0.25mg annosta (0.5:han on jakouurre) ja sitten vaikka pari viikkoa että joka ilta tai tarpeen tullen otat sen puolikkaan, sen jälkeen vaikka ne pari puolikasta joka toinen päivä ja niin pääset hieman pudottomaan 1-2kk:ssa lääkkeen jonka jälkeen vieroitusoireet ovat melko pienet, toinen vaihtoehto on tietty tuo normaali rivojen purkaminen diapamilla missä pitkä puoliintumisaika ja sitä sitten tiputtamaan pikkuhiljaa. eli menemällä lääkäriin ja kertomalla totuus tai keksimällä, että ahdistaa tjsp. Seinään lopettaminen ei tuolla määrällä sulle mitään hirveitä viekkareita tuo, epämielyttäviä saattaa tulla. Eikös purkissa ole 100kpl? itsellä tuo 2mg x 100 purkki kestää sen 50päivää tasan. Asenne on myös aika pitkälti mikä vaikuttaa, jos koko ajan ajattelet, että vittu mikä olo ja vittu mitkä olot tulossa yms yms vain pahentaa tilannetta ja aiheuttaa placeboa turhaan. Toivottavasti et ottanut mitenkään vähättelevästi tekstiäni tai muutenkaan, itselläni tulee olemaan vielä kovat paikat kun joskus tulen lopettamaan rivat ja sen tulen tekemään tod. näk. pienillä pudotuksilla siirtyen pameihin ja siitä taas pikkuhiljaa alaspäin, niinkuin tuolla aikasemmin sullekin ehdotin, tosin omalla kohdalla aivan eri tilanne, kipulääkkeenäkin menee tällä hetkellä bubrenorfiini mikä ei mikään miedoimmasta päästä sekään ole lopettaa, kuitenkin itsekin pyrin täysin lääkkeettömään elämään takaisin niinkuin se oli ennen selän paukahtamista, jos sitä nyt koskaan saadaan mihinkään kuntoon tai edes helpottamaan päin, mikä taasen on tarina erikseen…
No toivottavasti oli edes jotain apua kirjoituksesta tai edes sai tolkkua mitä pointtia koitin kaivaa. :unamused: Onnea lopettamisella! :wink: PS: oletko mitään muuta lääkettä käyttänyt tai käytätkö säännöllisesti tällä hetkellä mitään vai onko nuo rivat ollut vain jossain viihteily tarkoituksessa tjsp?

Ihan reseptillä. Uutta reseptii tuskin helpolla saisinkaan ei oo hoitosuhdetta enää kun silloinen lääkäri oli toisella paikkakunnalla. 150kpl on nuo 0.5 ja kakkoset on satkun purkkeja. Pitää tässä kärvistellä ja mennä lääkäriin jos ihan mahottomaks menee. Jos dokauksen jättäs viikonloppusin pois kokonaan ei ois ees pahakaan. Krapulat ei lähde enää pois ilman rivoja kun on tullut turvauduttua niihin :S. Onko seka käyttöä jos krapulassa aamulla ottaa millin pari pahimpiin oloihin että selviää päivän, mutta lopettaa kuitenkin juomisen? Pari milliä on itsellä tappanut krapulan kuin seinään… miten lie muilla

Se on niin ihmiskohtaista, saako mitä oireita kun bentsot lopettaa. Tiedän tyyppejä, jotka ovat vetäneet muutaman dormicumin hihaan/vrk vuosia ja xanoria ja diatsepaamia reilusti päälle ja ainoa vieroitusoire joita kokevat ovat pari epilepsiakohtausta päivässä, “lääkkeet” loppuu kesken. Itse kuulun niihin, että jo 10 mg diatsepaamia päivässä, ei edes joka päivä, vaihtui 2 viikoksi xanor depot 1 mg ja olin sellaisissa tärinöissä jo kolmantena päivänä kun lopetin, etten pysynyt tuolilla kun lääkäri kirjoitti nopsaan ison paketin 10 mg diapameja. Ja mut kai voisi jollain tasolla luonnehtia entiseksi HC narkiksi. Vai voisikohan…

Lopeta seinään jos pystyt, mutta jos tiukka paikka tulee, ota pikkupalanen, siten mäkin lopetin diatsepaamin muutama vuosi sitten, ennenkuin tohtori 11/2009 päätti laittaa mulle 40 mg/vrk aamuyön unettomuuteen ja pitämään heroiinin- ja viinanhimot kurissa. Ja näyttäisi siltä että tällä annoksella mennään krematorioon asti.

En laskisi lääkkeen ottamista krapulaan sekakäytöksi, ellei promilleja ole sitten vielä 2+ aamulla.

Mä olin just 7 päivää syömättä rivoja, koska en saanu uusittua reseptiä lääkärin sairasloman takia, eikä ketään tietenkään tuuraamassa. Oli aika helvettiä, kun ei mitään muitakaan bentsoja ollut saatavilla lievittämään olotilaa paitsi pari murusta jotka löyty vanhojen purkkien pohjalta.

Oli pisin tauko bentsoista reilun 4 vuoden aikana mitä noita syöny n. 4-8mg/pvä. Respoissa on annokset ollut 3x2mg ja n. 1,5v oli 4x2mg/pvä.

En todellakaan ihmettele, jos isompien bentsoannoksien refloihin voi kuolla ainakin viimeistään oman käden kautta jos ei muuten. Ei ollut kaukana mullakkaan, koska ei yksinkertaisesti kykene tekemään mitään ja haluaa vaan kuolla. Sydän hakkaa kahtasataa, hikoiluttaa, ei saa nukuttua ja ja kaikki sosiaaliset tilanteen sun muut tuntuu niin helvetin ylitsepääsemättömän vaikeilta.

Nyt ku sai sit rivat haettuu ja heitti 6mg kielen alle on olo taas aivan normaali.

Itselle on määrätty Rivatrilia 1.5mg/pv. Olen sen itse vähentänyt 1mg/pv. Pystyn myös täydellisen mahtavasti olemaan täysin ilman, mikäli olen jatkuvasti pilvessä. En tunne siis vieroitusoireita, en minkäänlaisia bentsoista. Sama juttu oli kun vieroitin itseni Lyricasta ja 225mg:sta Efexoria. Ei viekkareita, mutta annas olla ku yrtti loppu, astuttiin maanpäälliseen helvettiin.

Eli mielestäni ainakin itselleni betsojen lopetukseen, kannabis on elintärkeä substanssi, en usko kestäväni vieroitusoireita ilman tätä ihme yrttiä :slight_smile: Jos siis ne haluan joskus täysin lopettaa.
Ton Rivan lisäksi menee:
-Opamox 120mg/pv
-Tenox 40mg/pv

Eli lekuri on määrännyt 9kpl rauhottavaa päivässä. Nyt menee onneksi enään 4-7 tablettia per päivä. Fiiliksen mukaan.