RIVATRILLIT LOPPUI, mitä teen??

Auttakaa! En saa mistään mitään! Ja paniikki on paha kuten muut järkyttävät oireet! :frowning:

Kyllä mä tiän että täälä ei diilata mitään…
Pelkään vaan sitä hyvin sanottua “tositosihelvettiä” :frowning:

Ajattelin vain että onko MITÄÄN apuja, keinoja, että selviän kunnes niitä saan. Kun mä meen jo paniikkiin pahasti siitä, että purkki on tyhjä!

Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä… VITTU SAATANA!

Mulle Tulee kamalat viekkarit jo päivässä. Saan lisää ens viikolla, ja sitä ennen oon varmaan jo kuollut. Mikä auttaa parhaiten tähän oloon? Siis mikä lääke? Sirdaludeja voin saada niihin saatanan vitun kramppeihin, propraleja on 1 mutta en ota vielä, xanorit ei auta ja pameja haluaisin. Mikä ois paras lääke tähän vittupaskaan? Mä niin VIHAAN sitä lääkäriä joka nää mulle määräs n.8 v sitten, ois kertonu mitä tapahtuu jos niitäei saakaan! Mulla ei oo mahdollisuutta lukkiutua kotiin, sehän tässä kamalaa onkin!! Ihanaa että ymmärrät!! Elämä pyörii purkin ympärillä,tätä mä elämältäni halusinkin!! Ootko päässyt eroon ja miten? :slight_smile:

4,5mg.

Mä otin 2mg xanor depotin, ja miks mua rupes vaan ahdistaan enemmän? :open_mouth:
Vai johtuko se siitä että menin sekoaan ja juomaan 6 päivää :blush:
Eilen oli siis krapula kun sen otin, olin myös ottanu eilen sen propralin, miten se mulla teki noin? En meinaan tajua itekään, enkä uskalla enää ottaa jos mä rupeen taas samaan lisää kamalaa paniikkia! :frowning: Kun mä niin toivoisin että tää ahditus ei vaan pahenis, niin en tiedä enää mikä on järkevää. Muutaman kerran aiemmin tullut tosiaan niin pahat viekkarit, enkä saanu kun yhden unilääkkeen, ja oireet tuli pian (kyse VAAN 5:n pvän lääkkeettömyydestä) Puhe puuroutui, nykimistä, tärinä JÄRKYTTÄVÄ, valvoin 1,5 yötä, avarat paikat kamalia, en osannu kävellä, hoipertelin siis, ihmiset pelotti jumalauta, ja yksityisen odotushuoneessa meinasin pyörtyä… En nukkunut melkein kahteen yöhön enkä pystynyt syömään. Luulin että sekoan ja olin niin vainoharhanen. Mä en tähän tahallani ajautunu, vaan paskan lääkärin takia oon tässä tilanteessa mitä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle!! Niin, ja mä tiesin, tää on mun moka. Tää olo siis.

Puhuin edellis kerrasta kun rivarit oli loppunut, ja yksityinen oli kiltti kun sain niitä. En ole myynyt lääkkeitäni. On vaan ollut tavallista ahdistavampaa että olen mokannut ottamalla enemmän. 2 olen niistä antanut. Koska se helvetti kun ne loppuu on niin kamala. Mikä nyt meni tapahtuun. En mä niin tyhmä ämmä oo että menisin myymään niitä vähät välittämättä seurauksista…

itsellä meni 6mg 1.5vuotta rivatrilia ja pari kertaa loppu reilua viikkoa ennen eli loppuvaihees tuli vaan mentyä 8-12mg päivässä… pari päivää loppumisesta ei pahempia oireita, sitten 3:s päivä alko tuntuun et nyt ei hyvää tiedossa, neljäs päivä olo huononi, päänsisänen raiskaus pahinta, viides päivä alko oleen aika epätoivosta, kuudentena päivänä alko fyysisest oireet myös päänraiskauksen lisäks oleen niin pelottavia, sydän hakkas leposykkeellä kokoajan hurjia lukemia ja olin psykoosin partaalla, soitin terveyskeskuksen päivystykseen ja selitin sekavana mikä tilanne, ne otti mut sinne 6 tunniks lepään sängylle ja anto rivatrilia jonkunverran ja odoteltiin se 6 tuntia kun alko tuleen järkiinsä ja sain mukaan päivän rivatrilit kunnes saan respan uusittua… eka kerta oli erilainen ja en jaksa siitä kertoa kun siinä oli muutakin…

mutta entiä, musta parasta soittaa tk:n ja selittää asia ja koittaa saada jotain diapamia tai rivatrilia sieltä sen verran et olo vähän lievittyy ja pärjäät siihen asti kun saat rivoja haettua lisää.

ps.
ainiin ja iteltä laskettiin 2kk:ssa 6mg:sta->3mg/pv annos tossa muutama kuukausi sitten (vaikka näin ei olis saanut tehdä 3 eri päihdelääkärin mielestä alkusuunnitelmien mukaan, mutta k-klinikka toimii mielivaltaisesti, mutta en ole enään pahoillani kun meni kivuttomasti annoksen puolitus ja mitä vähemmän tarvii bentsoja sen parempi), ei tullut juuri mitään oireita ja oon pärjännyt ihmeen hyvin 3mg/pv.

Itse lopetin sekä bentsot että subun seinään. Ensimmäinen kuukausi oli täyttä helvettiä mutta sitten alkoi helpottamaan. Ja kun reflat olivat ohi, tuli aikamoinen voittajaolo.

Maago, en voi sanoa muuta kuin että oon kateellinen! Hieno suoritus!!

Ei muutaku päivystykseen hakeen päivän annos ja respan uusiminen. tai jos löytyy xanttuja tjsp benjoja niin niitä sen aikaa kun saat respan.