Rivatrilin purku

Moi

Kaipaisin asiallista neuvoa.Eli rivatrilin käyttöä n.7-8 vuotta annosmäärällä 0,5mg-2mg ei joka päivä.Nyt pidemmän aikaa ollut 0,5-1mg(vuosi)ei joka päivä.Tipautin annokseen 0,5mg ajatuksena purkaa pois kokonaan.Millaisella tahdilla kannattaisi mennä loppu jos jollain kokemusta?

benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

Sivulta 37 löytyy tiputusohjelma 1,5mg:sta rivatrilia diapamin avulla.

0,5mg rivatrilissa on se hyvä puoli, että se on helppo paloitella pienempiin osiin. Suorilta en varmaan lähtisi kokonaan tiputtamaan pois, vaikka annos onkin pieni. Rivatril aiheuttaa kuulemma vittumaisia sähköiskuja, kun annos tiputetaan kokonaan pois. Viikko tai kaks 0,25mg ja siitä nollille, eiköhän onnistu jos itsekuria löytyy. Täytyy vaan kohdata vittumaiset tilanteet.

Samassa veneessä ollaan… Vihaan sydämestäni sitä purkkia ja niitä pillereitä, sitä kertaa kun avasin purkin ja aloin niitä syömään :imp:

No musta ei oo kyllä auttamaan, mä oon kaiken lisäks niin taitava psyykkaan itteni paniikkiin jos oon ottanut edes puolikkaankin vähemmän. En tiedä. Kun vaan sais lopetettua, haluan, mutta en tiedä miten!

Sulla on jo asiat aika hyvällä mallilla! :smiley:

Mä haluaisin lopettaa kuin seinään, mutta kaikenlaisten asioiden takia se on mahdotonta, en voi täristä ja olla tuskainen elämäntilanteeni vuoksi…

Musta ei ollut kyllä apua, mutta “ihana” huomata että muutkin todella painii tän paskan kanssa… Kun ite miettinyt joskus mielessäni, että mitä niin pahaa mä olen tehnyt että tälläseen helvettiin jouduin. Nuorena ja tyhmänä, tietämättömänä… Olis lääkäri voinu varottaa! Mutta ei! :frowning:

^ ai ei tullu sitte mielee että rauhottaviin jää koukkuun kun lääkäri ei niin sanonu :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Vittu ku naurattaa! Olis se lääkäri voinu sanoo että rivari on xanorin jälkeen seuraavaks pahin koukuttaja vitun pässi!

Rivat ja xanor on aika eri asia. Xanorit koukuttaa nopeasti, kun niistä saa pikanousun. Rivat vaikuttaa pikkuhiljaa ja pitkään. Niitä käytin a-klinikalla vieroitukseeen xanoreista ja miedommista benzoista… todella hyvällä lopputuloksella. Rivoilla tiputin annosta, koska mitään euforiaa ei tullut, mutta piti viekkarit poissa. Pääsin sitten pikkuannoksiin omalla tahdillani tipautellen.

Nyt syön vain, kun tarve sitä vaatii. En rouski mitään muita ja tilanne on hyvin hallussa.

Mutta alkuperäiseen topiciin voisin sanoa, että heikkopeikkosen tilanne on aika hyvä, lähtökohtaisesti. Pystyt pitämään jopa välipäiviä. En usko että annosksen tipauttelu on vaikeaa. Määrittele joku päiväannos, jolla pidät viekkarit poissa. Siis niukan aloitusannoksen. Siitä tiputat pois, sitten kun tulet toimeen pienemmillä annoksilla jne.

Sun tilanne ei ole lähelläkään tovotonta, tarvitset vaan hitusen itsekuria. Itsekurin puute se siinä on vaikeinta… kun taustalla on pienet viekkarit jatkuvasti… mutta odota sillä leikatulla annoksella kunnes voit ok. Harkitse sitten pienentämistä.

Sama vika rahikaisella, ite aikoinaan lopetin 2mg xanorien käytön 2mg rivoilla ja ilman sivuvaikutuksia. tuolla sinun määrälläsi ja satunnaisella käytöllä melkein voisin sanoa, että lopeta vaan suoraan tai hommaa kymppisiä pameja mitä otat JOS aivan mahdottomalta tuntuu, tai pienempiä pameja. Huh kun kuulostaa tuo 10mg pamitkin pieneltä :confused:

viikon välein 0,125mg pois annoksesta kunnes olet vapautunut rivatrillin otteesta. :sunglasses:

hmh, jollen väärin muista niin eikö 0.5 rivoissa ole vain jakouurre? taasen 2mg rivoissa on ristiuurre… Olis ihan jees päästä eroon benjoista, koskaan en ole viihteeseen syönyt, vaan 4 vuotta taitaa olla takana päivittäinen benjo lääkitys, ja tulee varmaan pysymäänkin kauan, määrätäänkö enään erikoistapauksissa yli 4mg / vrk annoksia rivoissa? jotenkin saanut pidettyä itteni kurissa noilla rivoilla nyt pian puoltoista vuotta 225mg efexorin seinään lopettamisesta. Offtopiccina, kuinka helvetisti noita tarvii syödä, että edes saisi rennomman fiiliksen? :smiley: 20mg ei tunnu vielä miltään, edes muutamalla alkolla buustattuna… :unamused: kaiken maailman oxynormit, tarciniq:it yms käyty läpi, mutta millään ei ole ikinä tullut mitään “oloja” paitsi saanut selkäsärkyjä alemmas.

Sama homma!!! Rivat ei anna mitään. Vaikka niitä 2 millisiä vetäis kourallisen. Hassu kuulla että 1,5 millistä on pudotusohjelma, mutta itse tarviin sen millin päivässä. Muuten on piru irti. Mutta mitään euforiaa en noista saa (toisin kuin xanorit tuntui joskus mukavilta).

itse tarvin tuon 4mg / päivä. Muuten alkaa nuppi kiristymään ja sen huomaa kyllä vaimo ja lapsetkin että on kireä olo ja ei jaksa keskittyä asioihin. tuohon ollaan suoraan laitettu annos, että koskaan en ole alottanut pienemmällä. tosin siirrytty sitten taas 2mg:n xanoreista ja sitä ennen monesta muusta bentsoista. Annoksen saisi mielestäni nostaa tuohon 6-8mg päivään. Joskus jos lähden iltaa viettämään kavereiden kanssa silloin jätän ilta-annoksen ottamatta ja siten jää huomaamatta tuo hermostumiskynnys, taasen taas alkoholi siinä korvaa ja rentouttaa + tietty hyvä seura ja normaalista poikkeava rytmi.