Rivatril

Kertokaahan kaikki kyseisestä pilleristä… sain just 100tabletin reseptin kouraan… :unamused:

en nyt muuta tiedä ku vastaa vissii neljää 10 pamia jos nyt noita voi ees verrata! Ite söin joku vuoden ja siirryin niistä pameihin laskevin annoksin! Nyt menee enää opamoxia 30mg. Mut mun mielestä kuitenki parempi kuin xanor ei ainakaa mulle tullu niin vittumaisia refloja rivatriliista ku xanorista! En nyt varmasti voi sanoa mut mun mielestä toiseks vahvin benjo vaik vissii alunperin on tarkoitettu epilepsiaan(en ihan varma) mut kuitenki vahva! siis tarkoitit varmaa 2 mg pillereitä? Mulla meni muinoin kolme noita päivässä ja ei kyl ainakaan vituttanu tai masentanu silloin! Mun mielest hyvä jos on tarve syödä niitä!

Paras valinta, jos pitää vierottautua bentsoista. On pitkäkestoinen, ei tule niin kovia nousuja, ja olotila on vähän semmoinen huomaamattomampi kuin vaikka xanoreita syödessä. Mutta pitää olon tasaisen rauhallisena pitkään.

Kyselin tos off-topic off-topic ketjus jonku aikaa sitte et miks 5mg nollatoleranssil ei toiminu. Tarkotin et ei tuonu mulle “tasasen rauhallista oloo”. Enneminki epävarman olemuksen todellisuuteen, samalla kuitenkin unohtaen kaiken itselle oleellisen. Itse en koe tuolloin olevani tasasen rauhallinen :cry:

^Mulle tuli samantyyppinen fiilis jo 1mg annostuksella, sekava ja äärimmäisen tokkurainen olo lähinnä joskaan ei varsinaisesti ahdistunutkaan, fyysisesti suht. rentouttava fiilis mut en kyl oikein digannut. Bentsotoleranssia ei tosin oo ikinä ollut laisinkaan, mutta esim. 1mg alpratsolaamia toimii juurikin päinvastaisesti. En mä kyllä tykkää diatsepaaminkaan vaikutuksesta muutoin kuin mega-ahdistuksiin, unettomuuteen tai ilkeisiin krapulatiloihin :unamused: Yksilöllisestihän noi toimii…

Kyl huomasin sen tokkuraisuuden noin minuutin ajan. Tuntu jotenki liian yksinäiseltä… ¿ Joo kyl se rentoutti fyysisesti, MUTTA samalla tuntu et oon feidannu ruumiini enemmän tyhjään.

oon samaa mieltä facsimilen kanssa et munki mielestä paras benjo! Toi mulle kans tosi huomaamattomasti tasasen olon enkä myöskään kokenu mitää nousujen tunnetta kuten xanorista tuli!! Ja suht helposti pääsin eroon miedompiin bentsoihin ilman mitää vieroitusoireita. Nyt vaan ei oo enään niin hirveää bentsojen tarvetta mitä nyt menee tän subu katkon ohessa!! Hyvä lääke!!!

Ennen olin Xanorin kannalla, mutta silloin hainkin enemmän päihtynyttä oloa. Nykyään pidän rivaa parhaana benenä juuri sen tasaisuuden ja rauhoittavuuden takia. Omasta mielestäni yksi 2mg riva vastaa ehkä 20mg diapamia… Neljä on liioittelua. Paras bentso anyway mielestäni.

Riippuu ihmisestä, mulla häviää ahdistus koko päiväksi kun otan 1 x 2mg rivatrilin, kaverilla taas tuntuu että olisi humalassa. Itseni mielestä parempi bentso kuin diapam tai tenox.

Kauheasti vastauksia… :open_mouth: Kiitän. :slight_smile:

Mulla tuo on lähinnä määrätty relaksantiks särkyjen takia. Ei oo muut lääkkeet auttanu joten kokeillaan tätä. Juurikin tuon rauhoittavan ja rentouttavan vaikutuksen takia. Käyn huomenna tai sitten perjantaina hakemassa nuo joten sitten näkee mitä tapahtuu… :unamused:

Ei nämä oikein pienillä annoksilla “toimi”, jos ei oikeasti ole pelkotiloja tms.
Jos on paniikkikohtauksen partaalla, nii jo yks pami kyllä “toimii”!

Lääkkeenä hyviä, joskin bentsot vaikuttavat aika yksilöllisesti. Itse pidän diapamia parhaana juuri sen suhteellisen mietouden ja nopean onsetin, sekä pitkän vaikutusajan takia!

Mun omat kokemukseni Rivatrilista ovat sekä hyviä että huonoja. Hyviä siinä mielessä, että kyseinen benzo auttaa mulla lähes kaikkeen, mihin benzot nyt suinkin voivat auttaa, paitsi nukkumiseen, mutta siihen mulla nyt ei tunnu auttavan mikään, jos oikein paha tilanne on päällä. Noh, leptit kyllä, mutta ne nyt ovat niin YÖÖÖK!-kamaa, että niitä otan vain äärimmäisessä hädässä. Rivatril ei ole mulla myöskään kääntynyt itseään vastaan vuosienkaan käytöllä, vaikka joskus on tullut tyhmyyksissään vedeltyä sitä aivan armottomia annoksia :unamused: . Paras benzo mulle.

Ne huonot puolet sitten: Yksinkertaisuudessaan hirvittävä koukku :frowning: :imp: . Tuo on aine, joka on mut kaikista koskaan kokeilemistani aineista pahiten koukuttanut. Vaikea uskoa, että pääsisin siitä koskaan eroon.

Luin PITKÄN ja TIETEELLISEN artikkelin joltakin lääkäriltä, joka oli erikoistunut bentsovierotuksiin. Englanninkielinen oli. Siinä se hehkutti kovasti Rivatrilin puolesta vieroitukseen, annoksia hitaasti laskemalla.

Nyt on sitten aloitettu rivatrillit… Eilen ja eilen oli ensimmäinen päivä pitkään aikaan kun ei särkeny. :smiley:

Häiritsee vain tää pökkerö oli… vahvuus oli 0.5 ja aamulla 1tab ja illalla 2tab… Eilinen päivä meni pöllyssä ja illalla lääkkeen oton jälkeen sammuin poikittain sänkyyn. :open_mouth:

Loppuuko tää väsymys ja sekavuus koskaan??

Mulla 2mg Riva estää mielialan sahaamisenja jeesaa paniikkihäiriöön.Paskinta täs on ku tämä paikallinen lekuri ei suostu kirjottaa respaa,ni joutuu hommaa pitäjiltä :frowning:

Mulla on lekurin määräämä annos 3 x 2mg/vrk ja rehellisesti sanoen en huomaa mitään eroa siinä että otanko pillerit vai en. Ei oo tullu refloja jos en oo ottannu. Jos oikeesti pitää itteensä rauhottaa niin vedän ainakin tupla annoksen (en suosittele kenellekkään, on vaan mitä itse teen), siihen päälle opamoxii ja Temestaa ni sit vast alkaa rauhottuu. Tosin enpä aikoinaan saanu mitään oloja 3 x 2mg Xanoristakaan (sillon ei ollu mitään toleja benzoihin). En tiiä mikä on mut kaikkia lääkkeitä pitää vetää se tuplat ennen kun auttaa ja näin on aina ollutkin, myös veljilläni ja isälläni sama ongelma.

Rivatril on kuitenkin vahvimmasta päästä benzoja, joten jos sulla ei ole aiemmin toleranssia tujuihin beneihin, niin ehkei tuo tokkuraisuus mikään ihme ole. Muutkin lääkkeesi, joita sulla taisi mennä aika liuta, saattavat vaikuttaa yhdessä noiden Rivojen kanssa. Annoksesi on kuitenkin melko pieni ja yleensä Rivatril pidempään käytettynä alkaa toimia ennemminkin piristävästi. Ei tämäkään toki kaikkia ihmisiä koske, mutta itselläni ja monella muulla asia ainakin on näin. Kyllä kai mäkin joskus kauan, kauan sitten ennen kuin mulla oli Rivoihin mitään toleranssia, taisin tulla niistä tokkuraiseksi ja väsyneeksi ihan normiannoksillakin. Vaikeaa tosin muistaa :confused: .

Hyvä kuitenkin, jos kipusi hellittivät :slight_smile: , vaikkei se hirveä pölly mikään niin mukava asia olisikaan.

Hirveä pölly on mukava asia!

(Anteeksi jo etukäteen asiattomasta kommentista)

^ Onhan se välillä ja minä ainakin silloin tällöin kaipailen moista, mutta ehkä se ei kaiken aikaa ole mukavaa, jos pitäisi saada joskus jotakin järkevääkin aikaiseksi.

Itselläni on resepti Rivatriliin 2 mg kaksi kertaa päivässä. Ei siis tarvittaessa, vaan päivälääkityksenä. Tosin en ota sitä läheskään joka päivä, vaan mulle kerääntyy niitä ajan mittaan ja sitten typeryyksissäni yritän VIELÄ KERRAN saada bentsoista jotain oloja irti päätähuimaavilla annoksilla. No, en saa. Tai sitten pidän niitä reflojen varalta tallessa, mihin ne joskus auttaa, joskus ei.

Olen kokeillut lähes kaikki myynnissä olevat bentsot, enkä todella huomaa niiden eroja lainkaan. Joskus tuntuu, että sama kuin söisi vain kalkkitabletin. Tietenkin se auttaa joten kuten siihen mihin se on suunniteltu ihan hyvin, eli todelliseen ahdistukseen. Nyt on anoppi tulossa yökylään ja sen ajatuksen aiheuttama ahdistus lähtee ihan hyvin 4 - 6 mg annoksilla.

Alunperin otin rivat 1 mg Xanor depotin tilalle siksi, että tapasin tehdä xanorkahveja ja totesin, että rivatrilkoukku olisi helpompi.