Lopetin keväällä ketipinorin asteittain ja täydelliseen lopetukseen meni aikaa 5kk. Nyt olen pudottanut rivatrillin 3x0.5mg → 1x0.5mg /päivä (3 vuotta näitä syöny). Mirtasapiinin olen tiputtanut 30mg → 7.5mg asteittain ennenkuin alotin rivan vähennyksen. Toistaiseksi olo on jopa ok siihen nähden miten hurja vähennystahti meneillään. Tavoitteena siis lääkkeettömyys. Potkasivat mut psykiatrian puolelta yleislääkärille niin saa mömmötkin sitten jäädä. Oireina tällä hetkellä katkonainen nukkuminen, väsyttää niin hemmetisti, välillä säpsähtelee kummasti ja vaikea keskittyä mihinkään. Mutta hvetellinen tärinä & ahdistus mikä seinään lopetuksesta tulisi onneksi loistaa poissaoloaan ainakin toistaiseksi. Päivä 3 meneillään piennenetyllä rivatril annoksella ja toinen viikko viimeisimmällä mirtatsapiini annoksella. Mirtan pidän tuossa 7.5mg rivan lopetukseen asti ja koitan sitten sen vähentää pois. Saa nähdä mitä tuleman pitää.
Hieno on tavoite ryhtyä kemikaali vapaaksi. Ainakin sitten näkee millainen se todellinen itse sitten mahtaa olla. Minä ainakin yllätyin itseni suhteen positiivisesti
Jos nyt on vasta menossa kolmas päivä tuolla 0.5g määrällä, niin kannattaa muistaa että klonatsepaaminhan puoliintumisaika on niin pitkä, että sun vieroitusoireethan oikeasti alkaa vasta tyyliin muutaman päivän päästä?
Ainakin itsellä juuri rivasta reflat alkoi vasta vajaa viikon päästä kun aloin vähenteleen…
Pahintahan on sitten kun annos on nollassa, siellä se pimein paikka on, mutta sieltä ulos “pullahtaessa” valo suorastaan häikäisee kun reflat alkaa hellittään.
On se sen arvoista!
Kiitos, loistava ajoitus mul tämän lukemisel… . Vieroitus alkaa todenteolla, ja siirtyy/siirtynee ensi vuonna kontrolloituun tsydeemiin: oma vierotusprojekti meni aina jonkin aikaa ok, ja minä hallitsin lääkettä, ei toisinpäin. Mut aina tuli sama lipsuminen uudestaan ja uudestaan, annokset nousivat. Nyt on halu päästä irti. Vapaus ois niinku ihajjees…
. Nyt ei viekkareis isoa ongelmaa, kun tiedän, että saan vielä ottaa 75-90mg/d. (Tän viikon pudotus tosi “hieno”: ma 11x15mg oxamin, ti 14x15mg, ke 12x15mg, to 8x15mg, pe 6x15mg…Mahdollista sen vuoksi, että noi annokset on kuitenkin tarpeettomia: vieroitusoireet pysyy kuris paljon pienemmil annoksil… Tavoite: tänäpä 5, huomen 5). Juuri tuota kohtuuannoksesta nollille menoa pelkään. Aamuahistus ja -toivottomuus o itseperkeleestä, mut suuri osahan siitä ON vieroitusoiretta, joka tulee helpottamaan. Kirjoitus rohkaisi, jess, kiitos
.
^ Vautsi, Pölö, jos tosissasi yrität irti benzopirulaisista . Mä toivotan sulle aivan järjettömän paljon tsemppiä <3.
Kirjota tänne tuosta aiheesta sitten kun olet n. kk.den ollut ilman lääkkeitä…