Risolid?

Jotkut väittävät että Risolidilla olisi jotain viihdekäyttöarvoa. Itse joskus niitä söin 28kpl kerralla ja mitään muuta ei tapahtunut kuin alkoi armoton surina päässä. :open_mouth: Onko muilla kokemuksia Risojen “viihdekäytöstä” vai onko mulle puhuttu paskaa?

Enpä ainakaan itse ole löytänyt viihdearvoa.

Nollatolel jotku väittää saavansa niistä jotai irti, ainaki linnassa niitä pysty vaihtaa helposti pois. Ite kerran kourallisen testiks söin ja ei mitää vaikutusta.

ehkä paskin bentso temestan kanssa, jotku tykkää temestast, mulle ei toimi… parhaiten toimii Dipam ja Xanor. Risolidit ovat ainakin mun mielestä ihan turhia olisko ne vahvimmat ollu vihreita ja 25mg jos muistan oikein, otin 10kpl, ei mitää vaikutusta.

Kaveri oli joskus risolid-kuurilla, ja kehui että niiden vaikutuksen huomaa vasta kun niiden napsimisen lopettaa. En käsitä miten joku saa mistään bentsosta “viihdettä” irti, mutta noista se vissiin onnistuu selkeästi huonoiten.

Mullakin oli niitä purkki kerran, sain tk-lekurilta ahdistuksen poistoon kun yritin avossa omin voimin lopettaa oksikodonikuurin… Eihän niistä tosiaan ollut mihinkään, tuli ne syötyä kuitenkin. Nyt kun aloin anelee viimeks jotaa bentsoo, niin se heti katto, et sullahan on risolidit ollu, mites ne… Sain onneks järkee sen päähän, ja itelleni rivat=)

Risolid on tosiaan paskin betso. Tulis mieleen, että yksi aihe käyttää sitä, on päästä varsinaisista bentsoista eroon. Eli se toimisi jollain tapaa vieroituksessa.

Alkoholin vierotusoireisiin käytetään pääsääntöisesti sairaaloissa ja A-klinikoilla (pienin koukuttumisriski)
Viihdearvoa ei nimeksikään. Yleensäkkin alkoholin ´väärin´käyttäjille ei perkele vieköön tahdota mitään bentsoja myöntää.

Risolid on bentso siinä misä muutkin. Kyl sillä päänsä sekasin saa, jos se päämääränä on. Tokkuratila kun oli se mun juttu, eikä mikkää viihteily. Joo joo ei osata. :unamused: Sen takia olikin paree lopettaa. Vaik retkuiluita on tullu, mut enimmäkseen selvin päin olen ollut.

Itellä menee 600mg:tä ketipinooria(kyllä söisin mieluummin aitoa seroa) ja aamus 20mg cipralexia.
Nuo itessään eivät riittäneet kaamosmasikseen, joten otettiin mukaan risolid 50mg:tä iltapäivisin.
Tuota kun on syönyt nyt pari viikkoa, niin voi sanoa että paras bentso, koska vaikuttaa pitkään ja pitää pään vakaana.
On tässä elämän vaihees tullut kokeiltua varmaan kaikki bentsot läpi, mutta tästä ei tule ns. laskuja tai nousuja, vain vakaa olo ja pystyy tekee töitä tähän aikaan vuodesta, mikä aikasemmin on ollut meikän kompastuskivi.

Todellakin ei mitään viihde-arvoa, vain lääke-arvoa, mikä meikälle on tärkein.

Ei toki parhaimpia bentsoja, mut bentso kuitenkin. Kun riittävästi ottaa, kyllä se mulle jotenkin toimii.

[size=85]joopa joo…[/size]

Oh hoh, pääs loppuun. :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

Päätin viime kevät-talvella aloittaa bentsovieroituksen. Olen käyttänyt eri bentsoja runsaat 20 vuotta. Kaikki bentsot muutettiinRisolid 25 mg x3-4, jonka onnistuin kesän kuluessa vähentämään lääkitykseen 25 mg x 1.Elokuun puolesta välistä annostus on ollut 12.5 mg x 1, jonka vähennän huomenna 10 mg Risolid x 1 lääkitykseen. Vieroitus on sujunut ongelmitta ja lieviä vieroitusoireita alkoi ilmaantua tuossa 12.5 mg:n kohdalla,mutta ne eivät ole vaikuttaneet toimintakykyyni.Oetan saavani vieroituksen loppuun ennen vuodevaihdetta.
Tukilääkityksenä mulla on: Deprakine 300 mg x 1-3, Lamictal 25 mg x 2, Seroquel 25 mg x 3 ja yöksi Mirtazapin 15 mg x 1 ja Atarax 25 mg x 1, joilla nukun joskus liiankin hyvin.