Riittääkö nämä?

76kpl opamox 15mg
100kpl buspar 5mg
12kpl ardinex (ibuprofeenia, mutta kodeiinia 30mg/tabu)
100kpl cipralex 40mg
100kpl sepram 40mg
28kpl mitrazapin 15mg
10 kpl voltaren rapid 50mg/tabu
80 kpl essitalopraamia 20mg/tabu

Today is a good day to die.

Kiitos asiallisista vastauksista.

Don’t do it! :open_mouth: :frowning: :frowning:

Hei,

Annos on kyllä hyvin vaarallinen, jos et pääse hoitoon noin 12 tunnin kuluessa. Tiedän kyllä tapauksen, joka söi kerralla 200x 50mg Doxal:ia. Hän oli pari viikkoa teholla ja aika outo sen jälkeen, mutta anyhow edelleen elossa.

Kuitenkin suosittelen Teitä siirtämään päätöstänne ainakin parilla viikolla, sillä kohta voi tapahtua jotain todella jännää, jota ei todellakaan kannata missata. On hyvinkin todennäköistä, että me näemme elämämme ensimmäisen kerran atomipommin räjähdyksen!!! On toi Pohjois-Korea niin helvetin hullu maa…

Esim. tuon 911 tapauksen jälkeen itsemurhatilastot romahtivat pitkäksi aikaa. :exclamation:

Jokeri

.

Melko raaka iltalääkitys sulla!

Aloittaja!!! ÄLÄ HELVETISSÄ OTA NIITÄ!!!

Lopputulos saattaa olla jotakin ihan muuta, kuin mitä nyt toivot. Lääkeövereissä on aina aikamoiset riskit, jos niillä meinaa päivänsä päättää. Et todellakaan välttämättä kuole, vaikka tuo sinänsä tappava annostus olisikin, vaan saatat päätyä tilaan, jota katuessasi sua oikeasti vituttaa, ettet kuollut :frowning: . Sitä paitsi tuossa on sellaisia lääkkeitä, että vaikka ne olisivatkin yliannoksena hengenvaarallisia, niin kuolema ei todellakaan tule ns. kauniisti nukkumalla, vaan se voi tulla hyvin tuskallisella ja ikävällä tavalla :frowning: .

Nih!

Ei riitä, vääränlaisista lääkkeistä muutenkin kyse jos hengen haluat pois. Noilla aiheutat ittelles ehkä jonku kouristelukohtauksen ja elinikäsen aivovaurion. Ota vaikka pari opamoxia ja puolikas mirtazapiini ja mee nukkuu?

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

^Tää topikki ei ehkä oo se paras paikka itsarineuvoille :imp:

Helene, oothan täällä vielä?? Ilmoita itsestäsi jos olet, jooko?

Osastojakso voisi olla paras vaihtoehto. Noilla lääkkeillä saat vaan sisäelimesi rikki. Itsekkin olen monta kertaa ollut druxalpurkki huulilla. Turha tässä varmaan on kertoa että huomenna on kaikki paremmin mutta yritä nyt jaksaa ja soita vaikka se ambulanssi.

Helene, voisit tosiaan ilmoitella itsestäsi, jos olet kunnossa. Ja dexmex-cowboy, vähän jotakin tilannetajua joskus, plz :wink: . Kaikista asioista voidaan keskustella, mutta kannattaa hieman miettiä, että missä ketjussa mitäkin puhuu milloinkin. Eipä sillä, kyllähän multakin aikamoisia sammakoita usein pääsee :blush: .

Hei,

tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Joskus voi tuntua että elämässä ei ole muuta poispääsyä ongelmista kuin itsensä vahingoittaminen, apua kuitenkin on saatavilla jos uskaltaa pyytää. Itsemurha on lopullinen ratkaisu jota ei voi perua tai jota on mahdotonta katua. Toivomme, että hakeudut avun piiriin pikimmiten, apua on varmasti tarjolla.

Nopeasti apua saat yleisestä hätänumerosta 112 tai voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisipuhelimeen 01019 5202, ma-pe 9-06, la 15-06, su 15-22.

Apua löytyy myös täältä: apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin moderaattori

no joo sori meni vähän yli, ite ku kävin puhumassa psykhoitsulle viimesimmän itsari yrityksen jälkeen nii mulla jeesas todella paljon, auttoi myö lääkärille hakeutumisessa mistä sain toimivat lääkkeet ahdistukseen, eli puhuminen ja oikea lääkitys yhdistettynä pelasti mut.

:angry: Ei riittäny. Eipä tätäkään saatu tehtyy oikein. Jäi osa ottamatta, mut tulipa nukuttuu yli vuorokaus putkeen. Kiitos opamoxin ja busparin :angry:

No, sait ainakin sitä kaipaamaasi huomioo. Jos hengen haluaa iteltä pois, niin … on niitä varmoja ja kivuttomia tapojakin.

Tuossa setis näkys olevan mielipidepilleriä aika paljo.Onneks oot hengis ja toivottavasti ei ottanu sisuskalut ihteesä.Äläkä syö sitä Ardinexii yli 6kpl kerrallaan,siis jos on kipuja kun se ei pelaa sen yli.Mulla on meinaan samoja ollu jo monta vuotta ja turha yrittää boostata millää vaik joku semmosta väittäistki.Mielipidelääkkeistä vielä,et käy mittauttamas maksa-arvos,mulla aikonaan yks noista myrkyistä nosti kahden viikon käytön jälkeen arvot tappiin.Meinaan kuoleminen siihen,et maksa hajoo,ei ole sitä pois nukkumista.

no et ainakaan oon nimes veronen ukko. Ootko sosiopaatti vai muuten vaan tyhmä?

Söitkö oikeasti koko ton listan minkä ekassa viestissä kerroit? Näyttääkö yhtään paremmalta “hyvin” nukutun yön jälkeen?

Tässä kuule kukaan mitään huomiota ole hakenut :imp: Ja ainoastaan opamoxit ja busparit vedin, eikä näytä mikään yhtään paremmalta. Niinkuin sanoin, en onnistunut tässäkään. Mun osalta over and out. Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneille.