Retron juomispäivis

Taas täällä :frowning: helvettin tissuttelu riistäytyy taas käsistä :frowning: nyt alan pitämään täällä kirjaa selvistä päivistä jos se vähän motivois ja potkis perseelle.

01.06 selväpäivä
02.06 selväpäivä
03.06 selväpäivä
04.06 8AA
05.06 <10AA
06.06 6AA
07.06 selväpäivä
08.06 selväpäivä
09.06 selväpäivä
10.06 4AA
11.06 10AA
12.06 <10AA
13.06 selväpäivä
14.06 selväpäivä
14.06 selväpäivä
15.06 selväpäivä
16.06 selväpäivä
17.06 2AA
18.06 <10AA
19.06 <10AA
20.06 6AA
21.06 selväpäivä
22.06 3AA
23.06 selväpäivä

Mitäs mitäs nyt vasta huomasin että retrollakin on oma juomispäivis. Mites retrolla menee? Ei ihan kamalalta vaikuttanut tuo kesäkuun juominen jos AA:lla tarkoitat alkoholiannoksia etkä AA ryhmiä? :mrgreen:

Pitkästä aikaa täällä, juomispäiväkirja pääs unohtumaan loppukesästä :frowning:
on tullut läärättyä kohtuu kovasti mutta vain viikonloppuisin, viikolla en ole koskenut edes olueen.
pikkasen masennuskin meinaa vaivata, ja seksihalut hävinneet ties minne :unamused: , lääkärissäkin piti käydä verikokeis mut en ole vielä rohjennut kysyä tuloksia edes jos näkyy maksassa tai jossain jotain :confused:
ahdistaa ja vielä enemmän kun tiedän ahdistuksen johtuvan alkosta jota en osaa lopettaa saatana.

tämäkin jäänyt taas täyttämättä läträtessä prkle…:I
jollain pitäs saada niskasta kiinni, munuaiset taitaa vaivata ja muutenkin vituttaa…
kehtais mennä pyytään antabusta tai jotain… onko niitä muita vai hyppäiskö vaan kaivoon

Viikko ilman viinantippaa.
Ahdistava perjantai kun viinaa tekisi mieli niin pirusti , oi sitä ihanaa kännissä sohvalle rötjähdystä :unamused:
Olen ilman silti, olen varmasti päätin sen nyt.

Heippa, hieno suoritus, viikko ilman. Toivottavasti pe ja la sujuivat myös ilman. Mulla antabus menossa ja 13 päivää ilman. Jotenkin ajattelen, että pääsen vähemmällä, kun otin kuurin, ilman sitä tämä olisi suurta taistelua. Luin tuossa sun kirjoitukset ja huomasin ensimmäisen viime kesältä. Mites sun syksy meni, jatkuiko samaan tahtiin vai oliko sulla vähennysyrityksiä, kerroppa vähän, jos viitsit.
Tsemppiä sinulle!

Viikonloppu meni tosi kivasti, olin selvinpäin koko vkl, saunassa pari ykköskaljaa join mut muuten tipatta.
Olo tosi virkeä ja pirteä, ajattelin nyt jatkaa tätä ainakin pari viikkoa ja sen jälkeen pienentää juomamääriä ja kertoja.
Terveydellisistä syistä tähän läträämiseen kiinnitin huomiota, tuntu että pää skrapaa ja elimistö kärsii liikaa.

nostan hattua!! Pari viikkoa on lyhyt aika, joten se kyllä menee nopeasti. Saunan jälkeen tosiaan kaipaa olutta, mutta alkoholittomatkin ajaa asiansa :slight_smile: Minäkin vähennän ens kuusta alkaen normaalijuomista, yritetään tsempata toisiamme. Olo tosiaan tuntuu hyvältä, varsinkin kun urheilee lisäksi. Hyvä olo tulee helposti ja kaloreita kuluu :slight_smile: Pärjäilehän.

Pärjäilehän sinä myös, urheilu tosiaan tekee myös hyvää ja nythän on hyvä hiihtokausi menossa

Jahas se ois viikonloppu edessä, parit alkoholittomat oluet tai ykkös oluet saunassa ja näillä mennään vkl yli.
Hauskaa viikonloppua itse kullekkin säädylle

hyvä suunnitelma, pidä se!

taas ois seuraava viikonloppu tipaton pitkästä aikaa, saapa nähdä miten ukon käy :open_mouth:

Moi
Ehkä tuolla mitä itse olet maininnut :smiley:
T.T

heippa, et ole ainut, joka kärsii/nauttii selvästä v-lopusta. Eiköhän me pärjätä yhdessä, hyvää se tekee, usko pois.
T: 10. päivä selvinpäin

Taas meinaa karata lapasesta tissuttelu, häätynee alkaa ottaan niskasta kiinni ittiä.
Masennustakin ilmassa ja alavirettä, ei oikeen jaksa