Respaväärennöksistä

Näistä respaväärennöksistä olen todellakin eri mieltä. Olen niitä tehnyt joskus n.7 vuotta sitten enkä enää niitä tee. Olen samaa mieltä kuin useammat niistä, ne vaan ovat väärin. Mutta eniten niillä satuttaa sitä joka niitä tekee. Joskus aikoinaan olen niistä pienen tuomionkin saanut. Siihen en kyllä usko että ne vaikuttaa muiden lääkkeiden saantiin. Tässä mun mielipiteeni niistä.

Juu, munki mielestä respaväärennökset on typeryyttä. Jos jotain lääkettä tarvii, niin kyllä lääkäri semmoisen kirjoittaa. Ellei käytä sitten lääkkeitä huumeiksi, missä ne on huonoja. Mä oon aina miettiny, mitä järkee on syöödä vaik 30 telaria, juoda 12-packki ja lähtea filmi pooikki tekemään typeryyksiä, ja aina loppujen lopuksi herää putkasta kuset housusta, eikä oo tajunnu ees kämpille jättää muutamaa kohmeloon!!!

Onko järkee vai ei^

Itse en enää (nykyään) vedä 20 telaria ja mäyräkoiraa koska järkihän siitä yksinkertaisesti puuttuu. Nykyään mulla kestää 20 telaria pyöreästi viikon enkä enää käytä alkoa juuri ollenkaan. Pari bisseä saatan juoda silloin tällöin. Ja teloillakin viihteilen (typerä sana). Olen nyt 36 ja joskus 20v saatoin vetää vintin pimeäksi ryyneillä ja kaljalla. Nyt ne ajat on ohi.

Mä saan lääkkeeni laillisesti. Jos en saisi niin ehkä väärentäisin respan. Sitten kun saisin tarvitsemani taas laillisesti, en tietenkään enää turvautuisi moiseen. Melko yksinkertaista?
Maago on siinä oikeassa että itselleen tekee kyllä eniten vaikeuksia jos moisia puuhaa.

Onko henkilöllä X subjektiivinen oikeus saada haluamaansa kemikaalia? Jos on, niin miksi? Jos useampi ammattilainen on eri mieltä aineen tarpeesta, voisivatko he olla kollektiivisesti oikeassa? Voisiko henkilö X kokeilla jotain muuta sen aineen sijaan? Ja jos henkilö X on niin pahasti riippuvainen kyseisestä aineesta, voisiko kenties olla parempi, jos hän tosiaan yrittäisi eroon siitä?

Henkilö X voisi hankkia tätä lääkettä Y kadulta tai kavereilta(en suosittele, kunhan ihan hypoteettisesti pohdin mitä tällä ihan hypoteettisesti haetaan), mutta henkilö X lienee sen jo tehnytkin, koska tietää niin varmasti tarvitsevansa lääkettä Y, vaikka lääkärit eivät sitä ole määränneet. Henkilö X voi toki yrittää myös respaväärennöstä tai apteekkimurtoa, mutta henkilö X jää näistä todennäköisesti kiinni ja sen jälkeen saattaa olla vielä hankalampaa saada lääkettä Y.

No suap nähhä kuinka meikäläisen käy…