Respaväärennökset

Tuli taas tehtyä respaväärennös, sain 100 kpl 2mg Rivatrileja. Netistähän tuo löytyy tuo tyhjä respapohja, sitten sitä vain täyttämään. Pakko oli tämä tehdä, oli sen verran pahat kitkut jo päällä ja nyt vielä kun kadulla asun niin tarttee jotai että kestää tämän paskan.

En siis missään nimessä suosittele tekemään näitä enkä kerro mistä se tyhjä pohja löytyy, mutta tämä on vain mun tapa selvitä.

Mielenkiintoista. Olet sitten hoitoalalla ilmeisesti ollut. Empähän sano muuta :unamused:

Hei, Dark Magus.

Pidätkö itseäsi vähän parempana kuin muita käyttäjiä? Että olet oikeasti vain “viihdekäyttäjä?”

Olet varmaan sillai hyvässä asemassa ettei sun tarvitse itse hankkia mitään, sulla on kotiinkuljetus? Vittu, käyppä raapimassa pohjaa muutama viikko, niin tiedät miten helvettiä se on. Kun ei edes tiedä missä nukkuu seuraavan yön.

Semmoinen kuva mulla susta on ettei sulla rahat ainakaan heti lopu.

Jatka vain vitun idiootti niiden dissaamista jotka todella kärsivät ja kattele leffoja siitä 50 tuumaisesta telkkarista.
Vittu mä halveksin sua.

Itse olen saanut sellaisen kuvan että DM tietää huumeista ja lääkkeistä hyvinkin paljon, vaikkakin osaa käyttää mielipiteitään hyvin sarkastisesti, jopa ironisesti. Huumehistoriaa en tiedä, mutta lääkkeitä näyttää menevän ainakin.

Itsehän sinä olet sinne pohjalle itsesi saanut, vaikka “syy” voi olla huumeissa eine huumeet sun nenään tai muihin onkaloihin itsestään hypi. Ja respaväärennökset on todella alhaista, joka on suorassa ristiriidassa sun lauseeseen “jotka todella kärsivät”.

Voimia kuitenkin. Itselleni oli peiliin katsomisen paikka alkoholin suhteen, haima räjähti ja seuraavalla kerralla olen elinluovutusjonossa.

Peiliin katsomisen paikka tosiaan. :unamused:

itse yhdyn edelliseen dm ei YLEENSÄ turhasta piikittele, ja just sunkaltaisten lääkkeiden väärinkäyttäjien takia benzoja syynätään ja on työn alla saada pientäkään määrää oikeeseen tarpeeseen ei mihinkään vitun kitkuihin.

minua vituttaa käyttäjissä yleensä se että ne on helvetin herkkiä suuttumaan…
joka vitun pikku asiasta jos niitä vähänkin morkkaa vittuilee tai tai jos varsinki vittuilee aiheesta.
ja jos pakottaa vähänki peiliin katsomaan niin aina tulee tollainen total suuttuminen… :smiley:
itsekkin suutuin ennen muille ihmisille, mutta huomasin et ennimikseen se vika on itsessä tai on itse kussut omat asiansa,mut silti yrittää etsiä syytä jostain toisesta,
eiköhän ole aivan oma vikasi että asut kadulla ja sulla ei ole kämppää…
ja silti halveksit ihmistä jolla on oma kämppä suhtkoht vakaa elämä ja 50 tuumainen näyttö… niin on minullakin 50 tuumainen näyttö… mitä pahaa tollaisessa on?

No sieltähän se netistä löytyikin helposti eikun vaan raksia ruutuun ja kirjoittelemaan voiko enää helpompaa väärentäminen ollakkaan. Väärensin just itelle 1mg buranat. vähän kuumotti apteekissa huhhuh

DM:stä, on sarkastinen ja ironin, mutta myös itseään kohtaan monessa tapauksessa, itsekin olen hyvin piikittelevä persoona yleensä. dm:n tietämystä lääkkeistä yms on usein ollut tarpeen monelle, tosin usein plinkin sensuuri kusee asiat yleensä pahasti. itsekään en tiedä dm:n historiaa onko käyttänyt mitäkin huumeita, mutta lääkkeinä ja määrättyinä sellasia useita, joskus erittäinkin suuria yliannoksia mitä lapussa lukee. kuitenkin turha siitä nyt kilahtaa on, vika löytyy aina itsestä, ei kukaan ole ajanut sua siihen porukkaat ketä käyttää, tai pakottanut sua käyttämään aineita…
On myös hyvä esim jos asiantunteva vaikka X lääkkeestä miten olisi hyvä käyttää iv:nä ja millaisina annoksina niin kappas kun sensuuri paukkuu ja kun sitä tietoa ei sitten voi esim täällä kertoa, niin tehdään sitten itse koktailit yms mitkä saattavat olla jopa fataalit.
Ja täälläkin katsellaan sarjat 50" töllöstä (+ pienemmät muissa huoneissa), ja 3d leffat+ pelit myös monelta eri pelikonsolilta, silti itsekin olen monesti käynyt alhaalla ja yrittänyt suicidia, myöskin kitkutellut lääkkeiden kanssa, tosin koskaan en ole kadulta joutunut ostamaan enkä reseptiväärennöksiin ruvennut, eikä se raha täälläkään perheellisenä työttömänä puussa kasva…
En myöskään vähättele sitä, varmasti asiat olisi huonommin jos kämppä lähtisi itseltä alta, autot, pelit ja vehkeet ja tärkeimmät eli vaimo ja lapset. Suurella tod. näk. ajautuisin rikoksien pariin ja alamäki olisi hurjaa, kuitenkin itseäni siinä saisin vain syyttää, kuten teen nytkin vaikka ei edes ole itsestä kiinni työnteko/elanto/lääkitys ja jne vaan sairauksista johtuva.
Ja moni sitä pohjaa on raapinut, mutta moni on myös raapinut itsensä sieltä takaisin maanpinnalle ja saaneet kiinni otteen elämästä. itsellä on myös ollut moni tuttu ilman kämppää (toiset aineiden takia, toiset omien töppäilyjen takia mihin ei liity alkoholi eikä aineet) ja monesti hekin ovat etsineet vikaa ensiksi aina muista.

Ite en oo ruvennu respaväärennöksiin,…otin asioista selvää,tulin tulokseen,et onnistuu ehkä muutaman kerran,mutta sitten todennäköisyys laskee aikalailla.

Myöskin kusee melko nopeasti jos haet yksityiseltä ja tk:sta samaa lääkettä ja haet suuria määriä… ennen ehkä toimi kun ei ollut tietokoneita millä näki kuinka paljon on hakenut ja mistäkin apteekista.

Rehellisesti saa paremmin kaikkea,mutta ei siitä sen enempää.“ne jotka puhuu,eivät tiedä,ne jotka tietää,eivät puhu” - tao te ching

Hahhahhaaa, mistä apoteekista löytyy 1mg buranoita? Varmaan kuumotti, trollihan tää tais olla. :mrgreen:

Ehkä vähän saatoin vitsailla, mut on sellanen lääke, kuin Para-Tabs 1mg (paracetamol)

Yhdyn tähän täysin. Ite olet ittesi tohon jamaan ajanut ja toi reseptiväärennös todella alhaista sillä tuollaisella toiminnalla vaikutat juuri niiden ihmisten lääkkeiden saantiin jotka niitä OIKEASTI tarvitsevat. Näilläkään foorumeilla tuskin montaa on jotka eivät TODELLISUUDESSA tarvitsisi päivässä 5mg pamia enempää ahdistukeen tjsp. jos sitäkään.

itellä ainakin oli joskus hirveen väännön takana pillerit, nykyää on 10mg tenoxia päivälle

Tähänhän se johtaa, vidu. Jotkut tarvii oikeestikin kipulääkkeitä.

yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/ … 42007.html

Moro!

Pöh, respan väärentäminen on tosi helppoa :sunglasses: . Kun homman ajaa ihan loppuun saakka, niin edes itse ei pysty erottamaan kumpi respoista oli väärennös ja kumpi aito. Niin eipä silloin apteekissakaan ole mitään hätää.

Ite mä väärensin 0,4 mg Teemuja noin vuoden-kahden ajan ja joka viikko kaks lootaa. Jäin kiinni noin joka 15 kerta, eli vuodessa käry kävi reilut 15 kertaa. Olin silloin sellaisessa kunnossa, että EVVVK käryynkö respoista vai en :frowning: . Kun olin ulkona apteekista Teemu paketit pussissa, niin olin onnellinen, vaikka monesti tiesinkin, että tästä käry käy myöhemmin…

Mun rangaistus oli 9 kk ehdollista, eli ei mitään, kun toistaiseksi aion pysyä kaidalla polulla :mrgreen: .

Onnistuuko homma joka nistiltä? No ei varmasti onnistu, sillä kyseessä on 95 % pärstäkerroin ja 5 % vain respan laatu! Kärysin alkuaikoina aika usein, eli Hesan myrkyt tulivat tutuiksi :frowning: .

Jokeri

Niin tarvii,mutta kyllä lääkäri kirjoittaa, jos on hoitosuhde takana ja vamma selvitetty ja hoitojonossa. Tosin mun näkemys vahvoista lääkkeistä on jokseenkin erilainen kun monen muun, kuten on jo todettu, joten sitä on enää turha ruotia.

Mutta homman pointti ketjussa ei ollut mennä kenenkään henkilökohtaisuuksiin, vaan käsittääkseni arvioida väärennöksen järkevyyttä.

Kylläpä täällä kaikki jeesustelijat lämpenivät kun kerroin yhdestä väärennetystä reseptistä. Aika harva varmaankaan ajattelee mitä vahinkoa he aiheuttavat muille ihmisille tai lähinnä lähimmäisille “viihdekäytöllään”. No, onhan se hyvä että on meitä ojanpohjanistejä mihin he voivat verrata itseään ja näin ylentää itsensä asteen tai kaksi. Ei siinä mitään, onnea matkaan.

t: Alhainen olento

mä vertaan itseäni ainakin omaan itseeni nuorempana ja mietin miten vois elää parempaa elämää ja tehdä asioita toisin ja tottakai viihdekäyttökin aiheuttaa ongelmia mutta vähemmän ku päivittäis käyttö ja älytön sekoilu(niin kuin itselläni nuorempana tapana) ymmärrän kyllä tavallaan kantasi mutta aina voi yrittää parempaan elämän tapaan, sitä on itse haluttava ja helppoa se ei varmasti ole.