Moi kaikille! Oon uus jäsen täällä, joten vielä on vähän kaikki hakusessa miten tätä sivustoa oikeen edes käytetään. Mutta nyt aiheeseen eli [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] Kuinka pian pitäisi alkaa vaikuttamaan?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne
^Suosittelen tutustumaan tähän legendaariseen-ketjuun ennen kuin Ressua aletaan kiskomaan :mrgreen:
DXM 365
viewtopic.php?f=1&t=35436&hilit=dexmi
Ps. Mutta näin karkeasti sanoen kannattaa ensin tehdä allergiatesti ettei lähde henki ja jos mitään ei tapahdu niin eiköhän moni tykkää kiskaista [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] sekä asettua tiukasti wc-pytylle sillä jossain vaiheessa alkaa tapahtumaan ala ja yläpäässä…
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] mikä on riittänyt ihan hyvin siihen mitä on etsitty. Eli liharobotin hallintaa päälaella sijaitsevasta komentokeskuksesta käsin, visioita, sulautumista, huimia kuolemanrajakokemuksia psykedeelisessä alitajuntakuvastolla täytetyssä vuoristoradassa, jossa mennään sitten niin kovaa että oli takaisin maan pinnalle palattua pakko tarkistaa ettei ollut kuravellit kainalossa asti!
Toleranssit nousee aika kivasti ekat 50 kertaa, ja sen jälkeen oikeestaan mikään ei “toimi”. Eli kauheinta mitä dexmillä on tarjota, on se ettei hyviä trippejä saa enää takaisin kun ne on kerran koettu. Yhteenvetona dexmistä jää käteen hyvät muistot ja vitutus ettei koskaan enää niitä voi kokea. Tai ehkä parin vuoden päästä, kun nuppi on tasaantunut
Jokainen kokemus on aikalailla uniikki, eikä se mitä muut ovat kokeneet, välttämättä tuo jollekulle toiselle mitään samankaltaista. No, ehkä hieman. Mitäänhän ei plinkissä voi suositella, mutta sitä kuitenkin suosittelen että pysyy seuraavat tunnit kotioloissa pöntön lähettyvillä!
Dexmillä saa kanssa huimanjänniä maanisia psykooseja aikaan, kunhan vaan muistaa valvoa tarpeeksi, ja kulauttaa kerran päivässä putelin huiviin… Suos… Eiku en sittenkään!
^ Resilaaripullojen lukumäärää sensuroidaan, hehheh…
Noh, mä tykkään yhdestä, eikä enempi ole ollut tarpeen.
Kannattaa huomata, että jos on SSRI-lääkkeitä tai Tramalia käytössä, niin dekstrometorfaani voi joillain ihmisillä aiheuttaa niiden kanssa serotoniinisyndrooman, joka voi olla vaarallista. Muutenkin kannattaa aika tarkkaan ottaa selvää millaisesta aineesta on kysymys ennen kuin alkaa kokeilemaan. Eikä se nyt niin kovin viihteellinen kokemus ole, ainakaan jos raakana alkaa kiskomaan sitä Resilaria…
^ Jooh, dissosiatiivinen tripautus ei useimpien mielestä ole hauskaa. Joistakin kyllä, itse olen jopa tykännytkin, ei ole tosin vuosikausiin tullut harrastettua. Mutta että raakana Resilaria, hyh, pahimmillaan erittäin kivuliaat vatsan väänteet luvassa ja helpoimmillaankin saa istuskella trippinsä vessassa. Sorbitolin voi erotella pois.