Resilar "raakana"?

Mitenkäs jos huitaisen tuosta ison pullon Resilaria ilman mitään erotteluita ja sitä ennen otan yliannoksen ripulilääkettä vatsaoireita tasoittamaan?

Kannattaako lähteä edes kokeilemaan?

Ei auta ripuliläkkeet, P…ska lentää joka tapauksessa

FD

Joo, ei toimi. Itseasiassa tuloksena voi olla aika ilkeitä vatsanväänteitä kun ottaa laksatiivia sekä toiseen suuntaan vaikuttavaa lääkettä yhdessä. Tuloksena ei todellakaan ole “neutraali” tila niinkuin maalaisjärjellä ensin voisi kuvitella.

Siitä Resilarista saattaa mennä sekaisin jotain muutakin kuin vatsa. Eikös sulla, Maago, ollut jo vähän hankalaa sen pääkoppasi kanssa tuossa? Ehkä ei kannata nyt toistaiseksi sotkea sitä millään ylimääräisellä. Jospa ottaisit vain ne lääkkeet, jotka välttämättä tarvitset, siihen asti, että pääset sinne hoitoon, mihin kaiketi olit menossa.

Kiitos vaan Winston, välittämisestä. Ehkä kuitenkin olen jo menettänyt välittämisen siitä mitä päälle tapahtuu ja yritän hakea sellaisia tiloja mihin ei ihan yhdellä pamilla päästä. En tiedä… Aika itsetuhoistahan tämä mun touhu on ollut nyt pari viime vuotta. No, joka tapauksessa, huomenna menen päihdepsykiatriselle varmaan vähän pitemmälle jaksolle katsomaan mihin suuntaan pitäisi tätä päätä ruuvata. Usko pois, tämä pää on raskas kantaa. Siksi myös ehkä haen koko ajan aika extreme sekoituksia. Tota Resilaria olen jo vuosia sitten ensimmäisen kerran pullollisen naamaan heittänyt. Vatsa vaan ei tykännyt. No, nyt se kuitenkin jää väliin ainakin tällä kertaa. Se oli vain (typerä) ajatus.

No, anyway, minä katoan vähäksi aikaa. Pitäkää itsestänne ja ennen kaikkea toisistanne huoli.

Eipä sitä itselläkään järki pahemmin päätä pakota, kun sekoilee ja yrittää päästä pahaa todellisuutta karkuun.

Pärjäilehän sinäkin, Maago, ja parempaa jatkoa :slight_smile: .