Repsahdin toissa viikonloppuna..

RAJOTUSMAAILMA SUCKS! 2-kuukautta meni raittiutta kunnes oli taas “PAKKO PÄÄSTÄ TUULETTUU…” jos ei ole muuta tekemistä ja elämä on niinn KÖYHÄÄ, että ei ole muuta tekemistä kuin Trollata Facebookin sinkkupalstoilla - niin KYLLÄ SE PULJAKALLO vaan TULEE KÄTEEN!, mutta onneksi tuli pokattua “Chiksi” siellä reissunpäällä, se tosin aiheuttaa lisähoukutuksia uusiin baarireissuihin jos kännissä onnistuu mutta netissä saa aina pakit

facebook on kyllä metalabra nykyisin.
netissä kaikki koettaa kusettaa, niin minäkin
oletko sinä vielä kärryillä?
syy retkahduksiin on siinä, että saddam hussein lynkattiin, hän olisi pelastanut maailman mutta ei annettu.
amerikkalaiset tykkäävät liikaa jeesus-harhasta, jotku siis, ja kaikki pelastajat pitää lynkata.

kooveeni on saddam, ja hänen kissansa.
olen rakastunut kooveeheni ja vaikka metapäätytöt pettää ei se haittaa, en heitä enää huijaa, eikä tuijakaan puijaa.
löydänköhän koskaan muijaa vai joudunko esittämään loputtimasti nuijaa, pää kii sanoo sisäinen sankarini ja uskon jaria.
jari on söpö ja virpi vielä söpömpi
aion rikastua jarin neuvoilla ja sitten lohkee olin miten ruma ja vittumainen tahansa, alan suomen trumpiksi ja presidentiksi ja diktaattoriksi ja kekkoseksi…seksi,seksi,seksi.

menen vladin ja trumpin kanssa baariin ja kiipeän tekopalmuun ja juotan ne känniin ja kähvellän venäjän ja usa-n avaimet ja olen pian maailman valtias ja varastan kaiken päälle melanien.
melanie on ihqu…ja tori amos

toissa viikonloppuna ajattelin treenata liikuntaa ja nostin puntteja ylemmäs, housut tahtoo iän muuta valua kun tulee pömppöä kun ei muista nostaa puntteja tarpeeksi usein joka johtuu saamattomasta asenteesta yleensä ja varsinkin punnttien nostelun mielekkyyden ymmärryksen kehittämisessä.
heittämällä vetäisin vitosen silmään vaikka eihän sitä vedetä tuossa mallissa ja en edes tiedä automaatista onko siinä montako vaihdettakaan.

kuun vaiheita en juuri seuraa ja tuskin kuuta kiinnostaa seuraanko.

siitä kuusta kuuleminen jos vaiheet sekaisin menevät, vaikkpa helmisikakuusta.
sikailija syd saa rallattaa ja valloittaa kaikki vaikka ei kai se ketään taaskaan ojanpohjalta saane.

kammoan kovasti pehmonalleja nykyisin, yksisarvisista kuitenkin diggaan. ikä ei tule yksin kun hommaa muutaman yksisarvi-kamun ja kuljeksii niiden kanssa pitkin.

laamakin on ja llama sätissä olen käynyt, meno on siellä jotakuinkin kohtalainen. rekoratiivinen, jou.

mitäs vielä saatesanoiksi? oletko käynyt pilkillä? itse en mene kun en pidä pilkki,isestä ja annan ahvenen uida rauhassa.
Rauha parka, tuskin mukava kun ahven masussa vaeltaa.

Rauhasta tuli mieleeni sota ja miten se on vältettävissä:

SYMPTOMS OF INNER PEACE

Be on the lookout for symptoms of inner peace. The hearts of a great many have already been exposed to inner peace, and people everywhere possibly could come down with it in epidemic proportions. This could pose a serious threat to what has been, up to now, a fairly stable condition of conflict in the world. Some signs and symptoms of inner peace:
– A tendency to think and act spontaneously rather than on fears based on past experiences
– An unmistakable ability to enjoy each moment
– A loss of interest in judging other people
– A loss of interest in interpreting the actions of others
– A loss of interest in conflict
– A loss of the ability to worry &this is a very serious symptom
– Frequent, overwhelming episodes of appreciation
– Contented feelings of connection with others and nature
– Frequent attacks of smiling
– An increasing tendency to let things happen rather than make them happen
– An increased susceptibility to love extended by others as well as the uncontrollable urge to extend it

Nyt on kaksi todellista sukulaissielua löytäneet toisensa.

Ja sinun parempi m…u piti taas tulla kommentoimaan alentuvasti. Vastaa jos sulta kysytään ja muuten kirjoita viisaitasi missä kirjoitakin.

Ja mitähän alentuvaista kommenttini sisälsi?

Minä en sentään nimittele ketään enkä koita komennella milloin ja mihin voi kirjoittaa.

kertoo kyllä paljon sinusta jos et tuota edes tajau ja kommentoi minun puolestani mitä haluat. moi

Eiköhän tässä ole kyse sinun tulkinnastasi ennenminkin kuin minun tajuamisistani.

Olen vaan huomannut, että kun joku oikein ärsyyntyy niin siinä pitää paikkansa vanha sanonta: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Olen huomannut saman. Sinun kohdallasi se pätee suorastaan ilahduttavan usein.

Minä olen aina tullut hyvin juttuun sekä Pjotrin, että tpi:n kanssa. Usein ihmisten kanssa tulee juttuun, kun kohtelee heitä ihmisiksi. Kaikista ei voi, eikä tarvitse pitää, mutta silti voi elää ja antaa elää.

Kuten sinäkin toimit nyt mutta toki mielipiteensä saa aina esittää.

^ Miten minä nyt toimin? Vääntäisitkä ratakiskosta, jotta tyhmäkin ymmärtää. Nämä sinun one-linerisi ovat välillä vähän vaikeaselkoisia, mutta se lienee tarkoituskin, jotta voi näppärästi vierittää vastuun lukijan tulkinnalle.

Jos tarkoitat ärsyyntymistä ja älähtämistä, niin oikeassa olet. Kyllä. Ärsyynnyn ja älähdän kiusaamisesta ja heikomman lyömisestä. Se on normaalia oikeudentuntoa. Mistään mielipideasioista ei nyt tässä ole kysymys.

Kun tällaiseen anonyymiin nettiin kirjoittaa, niin on syytä varautua, että kaikenlaisia kommentteja tulee.

Vastuu tulkinnasta, varsinkin tällaisessa viestinnässä, on tulkitsijalla, kenellä muulla se voisi olla?

Miksi sinua ärsyttää jos kirjoitan, että kaksi samanhenkistä ja tyylistä kirjoittajaa on löytänyt toisensa. Ketä tässä on kiusattu tai lyöty?

Niin tosielämässä kuin netissäkin, jos osaan, autan mielellään jos joku apua pyytää ja erityisesti jos todella on heikomassa asemassa. Teen paljon vapaaehtoistyötä ja koulutan ilmaiseksi.

Tässä vaan ei mitään apua ole pyydetty.

Allen Carrin Korkki kiinni! on suht hyvä näkökulma/lähestymistapa lopettamiseen, kirjoittaja on britti, ei tosin mikään lääketieteen tai päihdetyön asiantuntija, eli niihin liittyviä virheitä (lääketiede) ja “virheitä” siinä kyllä esiintyy. Silti jokseenkin freesi näkökulma ummehtuneeseen, näsäviisaaseen ja toimimattomaan “toipumisterapia”-kulttuuriimme.