Olen toivonut tekeväni rauhan kaikkien kirjoittajien kanssa, ja se on kai tässä virtuaalitodellisuudessa se yksi merkitsevä asia. Muita merkittäviä asioita ei oikeastaan ole. Me olemme taistelleet nimimerkeillämme ties mistä asioista, ja kaikki se on ollut loppujen lopuksi aika lapsellista ja typerää.
Minua itseäni ei tosin haittaa tunnustaa olevani lapsellinen ja typerä, mutta anyway. Totuushan on oikeasti tuolla ulkona.
Kävin viime päivinä viestinvaihtoa ylläpidon kanssa. He kertoivat, että käyttäydyn provosoivasti kaikkia kohtaan. Ilmeisesti niin kai sitten.
Aionkin nyt sitten olla ilman Plinkkiä, mutta kerrottakoon että jollain aavistamattomalla tavalla koko foorumista on minulle ollut paljonkin apua vuosina 2007 - 2010. Tulin Plinkkiin tammikuuss 2007, ja tämä ajanjakso on ollut elämäni monivivahteisinta ja samalla merkittävintä aikaa. En tiedä olisinko nyt tässä tilanteessa missä olen, ilman Plinkkiä. No joo, luultavasti olisin, mutta on aika emocorea ajatella etten olisi.
On tapahtunut kaikenlaista, ja kaikenlaiseen suuntaan on menty. Silti Plinkin foorumi on aina jakanut ilot ja murheet, raivot ja riemut.
Olin ajatellut muutenkin luopua Plinkin foorumista, koska anonymiteettini käy koko ajan heikommaksi, mitä enemmän itsestäni kerron. Olen valmistunut itselleni tärkeään ammattiin, mutta jatko-opiskelen kehittääkseni itseäni edelleenn.
Ammattilaisuus ei enää muutenkaan salli vertaistuen tapoihin osallistumista, eikä amattilainen rieku vertaistuen foorumeilla.
Neljä vuotta sitten, tullessani Plinkkiin, en olisi voinut kuvitella kuitenkaan tällaista, mihin asti saan edetä ja mitä kaikkea elämällä vielä minulle on tarjota. Siinä mielessä kaikki viime vuodet ovat olleet jotain aivan huikeaa minulle.
Plinkki on merkinnyt minulle paljon kaikkina näinä vuosina. Se on antanut aihetta itsetutkiskeluun, aihetta väittelyyn, aihetta kaikkien asioiden tutkimiseen.
Olen tavallaan kiitollinen kaikille teille. Ja uskokaa pois, minulla menee kuitenkin ihan okay.
Niin, että palasit sitten monen kuukauden poissaolon jälkeen ilmoittamaan, että jätät Plinkin :mrgreen: Kyllähän tämä melko koukuttava paikka on. Vaikka kirjoittaa ei jaksa enää vanhaan tahtiin, tulee tätä palstaa kuitenkin seurattua. Hyvää jatkoa!
Eihän sun nyt mihinkään tartte kadota täältä, otetaan vaan vähän coolimmin kirjoittelussa, niin sopu säilyy. Tietenkin jos lopettaminen ei ole tavoitteena, niin silloinhan täällä ehkä on turhaa pyöriä, mutta onhan tuolla vähentäjät.
Juuri ehdin ajattelemaan, että tällä palstalla voi anonyymisti kirjoittaa ammattilaisena - ryhmissä joskus ammattinimikkeen johdosta kaikki eivät aina ole muistaneet, että niissä ollaan vain ihmisenä, ei työroolissa Jossain vaiheessa se loukkasikin, ei enää.
Eikö sun kuitenkin kannattaisi harkita palaamista pienen tauon jälkeen. Joka tapauksessa hyvää alkanutta vuotta
Se on sitä addiktia parhaimmillaan, kun ei voi mitään itselleen ja käyttäytyy sopimattomasti, kunnes… Olisi mielenkiintoista kuulla minkälaisten tunteiden viemänä olet ollut ja mitä kaikilla provosoinneillasi olet hakenut. Jonkinlaisia tarpeita sillä on pakko tyydyttää, kun harmittomia heittoja ne ei ole olleet.
Mielenkiitoista asiaa olisi myös se, miksi niin suuri joukko on sinun kohteena, kun on salaliittoteorialaisia, kalpuikkoviiksisektoria, AAlaisia ja useita nimimerkkejä joita vastaan olet hyökännyt, kuin kaikki olisi sinua vastaan.
On pelkoja, valheita, vihaa, kaunaa ja katkeruutta, mutta onko ne sinun moottoreitasi, vai mitkä?