Ray mansikasta satojen tuhansien..

Tyhjennetty 6.5.2014

-Tuplari

Moikka,

Surullisen kuuloinen tarina sinulla. Tosin et ole varmaan ainut. Jos pelaamiselle ei oikeasti tee mitään, niin sinunlainen kohtalohan monia odotaa - varmaan minuakin. Tsemiä, että saisit asioitasi joskus kuntoon.

paskan möivät. soita peluuriin ja paranet.

Murheellisten laulujen maa - Finland

youtube.com/watch?v=o_0q12kKH-A

Terve!
On surullista lukea tarinaasi, sillä minun on vaikea käsittää sitä kaikkea henkistä ahdistusta, mitä pelaamisestasi on seurannut sinulle. Toivon sydämestäni sinulle valoa elämääsi ja tietä pois pelimaailmasta, vaikkakin ymmärrettävästi tilanteessasi sinun on vaikea nähdä yhtään valoa. Kuitenkin on kunnianosoituksen paikka tälle kirjoituksellesi, sillä annat monelle peliriippuvaiselle mahdollisuuden nähdä kuinka pohjalle pelaaminen voi viedä. Mielestäni kirjoittamasi tarina kertoo meille jokaiselle peliriippuvaiselle sen, että todellista pohjakosketusta ei välttämättä koskaan tule. Omista kokemuksistani ja täältä muiden kokemuksia lukeneena olen päätynyt siihen, että peliriippuvuus ei koskaan mahdollista itsessään sitä kuuluisaa ‘‘pohjakosketusta’’. Pohjakosketukseen tarvitaan pohja, ja peliriippuvuus kun voi viedä elämän aina vain syvemmälle ja syvemmälle ongelmiin, ilman loppua. Monesti peliriippuvuus voi viedä elämäntilanteen niin pohjalle, että se henkinen ahdistus ja ongelmat ovat niin vaikeita, että moni toivoisi ennemmin olevansa kuollut kuin kokea sitä kaikkea mitä pelaamisesta on seurannut. Jokaisen peliriippuvaisen on ymmärrettävä se tosiasia, että peliriippuvuus on itsessään pohjakosketus. Tämän oivallettuani, olen ollut nyt 24 päivää pelaamatta, ja matka jatkuu.

Valoa elämäänne!

youtube.com/watch?v=w_DKWlrA24k