Rättipoikki..

Voi ei. Nyt koita sinnitellä, että saat edes jotain takaisin tilille.

Tuo on pahinta, kun aloittaa pelaamisen, sitä ei pysty lopettaa vaikka voittaisi paljon. Koitan itselleni iskostaa mieleen, että pelaan kuitenkin ja häviän voitotkin. Turha siis pelata. Noin on käynnyt monta kertaa, voitan jotakin ja sitten syttyy hirveä rahanhimo “voin voittaa vielä enemmän”. Ja lopulta kaikki hävitty. Vaikka kotiutus onnistuisi, pelihimo iskee uudestaan ja lopulta kaikki menee. Siksi vain 0-toleranssi koskee minua.

Mutta tonnikin on iso raha, hyvä jos saat sillä luottokortin hoidettua, niin on pahan päivän varalle tuokin. Tsemppiä!

Kiitos tsempeistä! Olen tullut kans siihen tulokseen että nollatoleranssi on ainut vaihtoehto minullekkin. En voi vaan sille mitään että mietin koko ajan niitä menetettyjä voittoja ja sitä harmittelee aina jonkun viikon verran. Sit sen unohtaa ja on valmis uuteen kierrokseen. Oon myös tehny niinkin idioottimaisesti että jos olen voittanut pari tonnia ja hävinnyt ne, v*itutus on ollut niin suuri niin olen ottanut vippinä ne rahat itelle. Kuvitellut varmaan ne sit voittorahoina kun kattoo tilin saldoa… ja pelannut nekin sit taas parin päivän sisällä :unamused:
Että olisko nyt se oma pohja saavutettu…

Viimeset pari vuotta on nyt tätä velkavuorta kasvatettu että joko tämä nyt riittäisi… :blush: Viime syksynähän kävi siis niin, että silloin havahduin mitä tuli tehtyä kun laskin kaikki vipit yms. yhteen ja niistä tuli se 12k yhteensä. Häpeä oli niin suuri että kerroin itkien siitä miehelleni ja hän oli tukena kun laitoin asioita järjestykseen, sain op:sta lainan ja toisena sitten luottokorttia mitä maksella… jonku kuukauden olinkin pelaamatta ja olo oli hyvä ja rauhallinen mut sitten tuli retkahdus ja tällä tiellä ollaan. Mies ei tiiä mitään tästä uudesta tilanteesta. :blush: En uskalla kertoa koska tilanne on nyt yli 2x pahempi mitä viime kerralla ja yksi syy varmaan se, että aina kun tuli sanaharkkaa ja riitaa niin hän otti joka kerta sen esille mitä minä tein. Oikein mälläs ja piikitteli sillä. :confused:

Tilanne on nyt siis se että mulla on se op:n laina ja toisena mylenderiltä 18k yhdistelylaina mitä maksan.Periaatteessa rahallisesti menee saman verran lyhennyksiin mitä syksylläkin… nyt vaan pieni ero että toinen on 18k laina eikä 4k luottokortti :angry:

Siihen kotiutukseen en oo kajonnu koska on suurempi halu saada se luottokortti pois päiväjärjestyksestä kuin pelata, ja sit maksaa kolmattakin lainaa.

Eilenki koko illan lueskelin täällä ketjuja niin ei ollut mielenkiintoa pelata :smiley: Ja kohta vrk pelaamatta… täytyy varmaan poistaa koko luotto koska kaikki lähtee aina siitä että siirrän luotolta ja pelaan jossain ihme tiltissä sen koko 4k tyhjiin. Sit paniikissa otan vippejä että saan sen luoton takasin täyteen. Typerää eikö?

Tulipas taas pitkä ja sekava teksti. Pahoittelut siitä…

Mä en kans ole puhunut puolisolle mitään just tuon takia, että aina kun tulee riitaa niin ottaa tuon kortin esille. Nyt vain pysyt lujana ja odotat sen kotiutuksen tilille ja maksat sen luottokortin pois. Itsellä lähti just lapasesta kun otin sen yhdistelylainan ja siellähän sai helposti korotettua luottoa. Omaehtoinen luottokielto vois olla myös hyvä niin ei enempää velkaannu. :slight_smile:

Moikka. Kerroin miehelle ja kyllähän se aika pahasti nokkiinsa siitä otti koska tämä oli nyt kolmas kerta kun petän hänen luottamuksen. :blush:
Mutta ei hän mua hylkää vaan lupas ottaa nyt ohjat käsiinsä ja laitetaan piste tälle tälle touhulle.
Oon toisaalta todella huojentunut ja helpottunut tästä että mulla (ties kuinka kauan) ei oo enäö rahaa vastuulla vaan mies hoitaa täst edes meijän taloudellisen puolen ja tekee maksusuunnitelmat jne…

Kai tämä tästä :unamused: