Ratkesko kaikki juomaan?

Koska ei ole viestiä palstalle pukannut lainkaan? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: katselin vaan tuossa klassikkoelokuvaa ja odotin palstan olevan palattuani täynnä kirjoitusta. Mutta tyaisivat raitistelijat lähtee baariin :laughing: :laughing:

Joo täällä ollaan kaikki, jatkoilla jo! Tuu säkin tänne! :smiley:

ei nyt sentään baariin ole menty. Lueskellessa meni puoleenyöhön, ja sitten unta riittikin tähän asti.
Uni ja ruoka on minulle aina maittanut.
Uuteen päivään tästä taas. Näkyy olevan kaunis aurinkoinen aamu.
No, kai sinne baariinkin on joku saattanut eksyä, heille sitten kans aamuntoivotuksia, ja nokka pystyyn taas jos niin on käynyt, tänään on mahdollisuus parempaan päivään kuin eilinen, siitä sitten vaan eteenpäin.

Minäkin vain laskin leikkiä ekassa viestissäni. Kotona oon ja hyvällä fiiliksellä, aamukahvia netin ääressä kuten usein tapani on. : ) Cd-pesässä soi Pmmp:n ‘Kesä-95’ “Syksyllä en tuu enää kouluun, kirjoitan hei hei luokan tauluun…”

Mä oon kans tosi tyytyväinen, että olen nukkunut hyvin ja levollisesti vaikka on näin kuuma ja valosaa vieläkin… ja vielä viime viikonloppuna ryybiskelin. Mukavaa olla ns. palautunut. (recover = palautua, mutta myös toipua)

Kohta vois lähtee tekemään pienen aamulenkin, sen verran kun kipee jalka periks antaa.

Eikö ole metkaa, että englannin sana sober , tarkoittaa sekä raitista että ylipäätään vain selvinpäin olevaa.