Ratkaisu RAY:n pelikoneiden käyttö ongelmaan.

Hei ystävät.
Mulla on varma ja toimiva ehdoitus jolla pystytään eliminoimaan pois tuo RAY:n pelikoneiden käyttöongelma!
Mun ehdotukseni on sellainen, että nuo RAY:n pelikoneet laitetaan toimimaan niin että sinun pitää ensin avta kone tuollaisella RAY:n myöntämällä kortilla.
Nythän noihin koneisiin on jo ilmestynyt tuo luukku johon voimme tunkea pankkikortimme ja näin RAY saa putsatuksi koko pankkitilimme keralla.
Silloin me peliongelmaiset voitaisiin pyytää RAY:tä sulkemaan tuon kortin tai sitten kieltäisimme ottamasta tuollaista korttia itsellemme.
Ja kun tuota korttia ei saisi ollenkaan alikäinen, niin tuo heidän peliongelmansa olisi hoidettu kerralla pois päiväjärjestyksestä.
Tämän toimenpiteen toteuttaminen vaatii kyllä rahapelilainsäädännön muuttamista, eli poliittisen päätöksen.
Olin kerran yhteydessä tästä asiasta Jutta Urpilaiseen kun hän oli muiden demareiden kanssa tuolla Tikkurilan kävelykadulla. Hänellä oli kiire mutta käski laittaa asiasta hänelle sähköpostia, koska asia oli silloin hänen mielestä mielenkiintoinen.
Eipä ottanut yhteyttä eikä kommentoinut minulle asiaa mitenkään.
Olin kirjoittanut asiasta myöskin tuonne Hesarin yleisön osastoon, mutta eivät suostuneet julkaisemaan juttuani ollenkaan.
Laitoin tuon samanlaisen sähköpostin minkä laitoin Urpilaiselle myöskin Sinikka Mönkäreelle koska hän vastasi silloin noista rahapeleistä. Mutta eipä häneltäkään tullut kommenttia
Tämä RAY on valtiolle näköjään niin pyhä lypsylehmä, ettei he uskalla alkaa edes keskustella asiasta.
Ja pitäähän heilla olla jokin taho joka maksaa heidän vaali ja edustuskulunsa, eli me peliongelmaiset pidämme tätä “rulettia” pyörimässä.
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä myöskin tuohon uuteen Suomen Senioriliikkeeseenkin, että he lähtisivät ajamaan asiaa eteenpäin.
Olen keskustellut asiastani tuolla RAY:n Tikkurilan “pelihelvetissä” muiden ongelmaisten kanssa, ja he ovat kannustaneet mionua jamaan asiaani eteenpäin.
Laitoin juttuvinkin tuonne YLE:n TV 1 MOT ohjelmaankin. mutta ei kukaan ottanut yhteyttä.
Onko tämä niin kova ja pyhä asia, ettei tästä voi keskustella avoimesti ja julkisesti, ja ainoastaan tälläisella suljetulla palstalla.
Terveisin; pentti.soderlund@pp.inet.fi

Tuolla ilmaisutaidolla et saa vastauksia Urpilaiselta, YLE:ltä etkä kovin monelta muultakaan, valitan.