Mistäs sitä aloittaisi.
Olen raskaana,suunnilleen puolivälissä.Lapsi on toivottu.Enää en tosin tiedä,että onko toisen hyvä syntyä tällaiseen.
Olen todella väsynyt,olen sulkenut ihmiset pois ympäriltä.Olen niin loppu,etten jaksa koittaa keskustella,kun tekisi vain mieli huutaa,että en jaksa.
Itken sitten kun olen yksin,lenkillä,saunassa ja näinä hetkinä,kun mies taas lähti.
Pärjäänhän mä,kaikki on jo tottunut siihen,että tuli mitä tuli,minä kyllä pysyn pystyssä ja jaksan.
Aina olen ajatellut ensin muita,sitten vasta itseäni ja omaa jaksamistani.Koittanut auttaa ihmisiä,vaikka eihän se ole mahdollista jos toisella ei halua ole.Varmasti siksi,etten itse ole apua saanut.
Hyvin olen pystynyt oloni salaamaan ihmisiltä tai sitten kukaan ei vain edes halua kysyä.
Päälleppäin ole aika vihainen,se on helpompaa,kuin näyttää kuinka hajalla sitä oikeasti on.
Mies lähti taas,juomaanhan se meni.Yhdessä piti käydä yksi asia hoitamassa.Mutta en suostunut epävarmalla autolla lähtemään,kun pakkasta on näin paljon.Toinen auto olisi ollut sulamassa tallissa.Sillä ei voinut mitenkään mennä.En ymmärrä.
5viikkoa se oli selvinpäin,kun raskautta yritettiin.Nyt kun työt vielä loppui,niin juomiseenhan se menee aika.
Välillä lähtee,on yötä pois,välillä tulee,tissuttelee,vetää kännit.
Koitan hoitaa koirat ja kodin.Koirat on mun ainut henkireikä.Se joka on pitänyt mut edes jollain tavalla elämänsyrjässä kiinni.
Varmasti olen miehelle epäreilu,olen vihainen ja surullinen,enkä peitä sitä häneltä.
Viimeaikoina en ole sitä rakasta miestäni nähnyt,vain tuon joka juo ja on sitten vihainen,eikä muista,vaikka loukkaisi kuinka pahasti.
Soittaa kännissä,että tuu hakemaan.Sitten jos menen,niin ei halua lähteäkkään.
Enkä jaksa oikein miehellekkään puhua,varsinkaan nyt kun juo,se on ihan turhaa.Istun vain tässä koneella ja toivon,että huominen olisi parempi,luultavasti turhaan.
Viime yönä heräsin ahdistuskohtaukseen,aikoihin niitä ei ole ollut.Nyt tuntui,että henki ei kulje ja puristi,niin kovin,että teki mieli itkeä.Sanoin miehelle,mutta eipä tuo välitä.Sillä on stressiä ja plaaplaa,siis täysi oikeus juoda…
Kun se könyää kotiin,mä vahdin ja passaan,ettei sotke koko kämppää.En tosin kovinkaan ystävällisesti.En vain jaksa siivota nitä sotkujakaan.
Täytyy tuon puolustukseksi sanoa,että yritti saada antabus kuuria,mutta eivät suostuneet antamaan,kiitos vaan prkl!
Se on ihana mies,kun ei juo tai kun ottaa vain sen pari.Tosin harvemmin niin käy.
Mutta niinhän se taitaa aina olla.
Vähän edes helpottaa kirjoittaa ajatuksista,vaikka ne ovatkin hyvin sekavia.