Rampen uusi alku.

Hyvää päivää!

Olen siis Ramppe61, juoppo, tai toivottavasti entinen sellainen :slight_smile:

Pääasiassa oluita lipittelin, joka.päivä.prkl. Päiväannokset 6-8 kpl eli viikossa jopa 50 annosta. Juu sitä jatkunut about 5-6 vuotta kokoajan lisääntyen. Sitten sanoin että nyt riittää ja piste. Olin siis sellainen kaappihuoppo, muilta perheltä salassa ainakin luulen niin? Joskus vaimo huomautti jotain että olen juonot. Työstressiä, rahastressiä ymymym kyllähän syitä löytyy aina niin halutessa. Syitä juomiseen, suurin syy on se että haluan juoda. Se on vaan näin-

Nyt olen jättänyt alkolliset oluet kauppaan ja sinne saa jäädäkin. Alkottomia sen sijaan menee mutta saahan niitä mennäkin, lopetan ne sitten kun sen aika on.

Minulla on nyt Jeppe-päiväkirjassa 27 puhdasta hienoa pyöreää nolla, eli kun tämänillan vielä klaaraa se tekee neljä alkotonta viikkoa. Olen iloin, ylpeä ja onnellinen ja nyt on päätös pikkuhiljaa kypsynyt etten halua enää ollenkaan juoda. En kaipaa enää oluellea rentoutumista joka johtaa siihen helvetin pöhnään ja osin muistamattomuuteen. Haluan myös osoittaa mun lapsille että päihteetön ja savuton elämä on tavoittelemisen arvoista :slight_smile:

Näistä lähtökodista aloitan. Päivä kerrallaan.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille, Tsemppiä kaikille!
“tänään en ota tippaakaan”

Hyvä!
Neljä viikkoa on jo sellainen aika, että siinä on ehtinyt pahimmat kauhukuvat selvänäolon vaikeudesta ja tuskallisuudesta hälvenemään ja maailma näyttää omalta itseltään.
Siitä se lähtee!

Mukavaa jatkoa selvän elämän puitteissa toivottelen, kirjoittelehan vaan tännekin kuulumisiasi ja tilannekuvia siitä miltä maailmanmeno selvinneen silmin katsottuna näyttää!

Mukavaa lauantai-illan jatkoa!

Hienoa että kerrot kuulumiasi täällä lopettajien puolella ja tervetuloa tosiaan :slight_smile:.

Raitista viikonloppua.

Jes, hyvä Ramppe! :smiley: mukavaa raittiin viikonlopun jatkoa!

Hei Ramppe ja tervetuloa! Hyvät on lähtökohdat ja toivon lisää raittiita päiviä sinulle :slight_smile:

Minä tulen tässä ihan kannoilla, päiviä 26. Mielenkiinnolla jään seuraamaan juttujasi.

Huomenta kaikille,

Kiitos tsempeistä kaikille! :unamused: :unamused: ,

->Sharina kyllähän me jatketaan tätä yhteistä matkaa eks je :slight_smile:

Olen kirjoitellut aiemmin tuolla vähentäjien puolelle siis mutta nyt koin, että aika on kypsä siirtya tänne lopettajiin. Lisäksi näyttää keskustelu olevan vilkkaampaa tällä puolen. En kyllä valitettavasti kerkeä kaikkia tarnoita lukemaan mutta muutamaan olen jo tutustunut ja kommentoin sitten aina sillointällöin :slight_smile:

Se on neljä 0-viikkoa takana, tuskinpa olen sellaisia viettänyt ikinä sitten teinivuosien? No, nyt olen ja tulenpa tätä jatkamaan tätä näillä näkymin vaikka kuinka kauan.

Se on vaan niin, että jos ei kerran osaa kohtuudella juoda niin on sitten varmaan parempi olla kokonaan juomatta !

Tälle sunnuntaille suunniteltu esim poikain jalkkispäättäjäiset, samaisen pojan kanssa teatterireissu ja mahdollisesti veneen nosto.

Raitista syyspäivää kaikille ja pidetään taas ne korkit kiinni ja ne pullot voi vaikka jättää sinne kauppaan :slight_smile:

Huomenta Ramppe ja ONNEA neljästä raittiista viikosta!! :smiley:

Tikktack Jilla :slight_smile: Tsempiiä sun sunnuntaille :slight_smile:

Jep Ramppe, hyvä kun tulit lopettajiin:)Kuulakasta sunnuntaita!

Huomenta,

Se olisi eka kuukausi täysin selvinpäin takana!

Tsemppiä ihan jokaiselle omaan taisteluun!

Hei Rampe! Minullakin viides raitis viikko menossa. Eka viikko oli kamala ja ajattelin, että en taaskaan onnistu lopettamaan juomista. Nyt on olo rauhallinen ja viimeyönä nukuin hyvin eka kertaa vuosiin. Mutta kummallista, että joka aamu kun herään, ensimmäisenä säikähdän, että joinko eilen. Mistä lie johtuu tuo. Olen niin iloinen ja onnellinen kun ei kokoajan ole mielessä juominen.

Se on viisi raitista viikkoa takana, tuntuu hyvältä. Vaikeaa toki välillä mutta entä sitten, jatketaan.
“tänään en ota tippaakan”

En nyt taaskaan keksi muuta kuin, että kuusi raitista viikkoa takana ja jatkuu.

Mukavaa syksyistä sunnuntaita vaan kaikille ja puidetään taas ne pullot siellä kauppojen hyllyillä :slight_smile:

Hehei!

Tulin tännekkin näyttään, että löysin perille :smiley:
Mukavaa uutta ja raitista viikkoa Ramppe!

Huomenta,

Kiitos Thelma, tsemppiä itellesikin siihen viikonloppuun! Nyt kun teillä molemmilla alkaa olla homma hanskassa se menee varmaan ihan hyvin!

Olkoon tämän viikon teema itselle nimeltään" painonhallinnan aloitus" tässä on kertynyt sanotaan n. 7 kg ylimääräsitä lastia vuosien varrella. Käyn jo aerobicissa 2 krt/viikko ja tarkoitus on myös nyt jättää ne alkottomat oluetkin pois ja ihan oikeesti tsempata ne muutamat kilot veks.

Mukavaa syksyistä viikkoa kaikille ja ennenkaikkea raitista!

Hienoa Rampe, onnittelut elämäsi parhaasta valinnasta ja tervetuloa minunkin puolestani mukaan.

Näinhän se raittius etenee, päivä kerrallaan viikoiksi jne. Tärkeintä itselleni on kuitenkin muistaa se sopivanlainen nöyrä suhtautuminen sairauteeni. Vain tällä päivällä on merkitystä. Näillä ajatuksin, kohti tämän raittiin päivän suomia mahdollisuuksia. Voikaamme hyvin. :slight_smile:

Huomenia,

Kiitos Kaaleppinen tsempeistä.
Päivä kerrallaan tässä mennään ihan kuin muutenkin elämässä vaikka välillä se ei ole helppoa elää ns. hetkessä. Nöyryys tässä kasvaa ja hyvä niin.

Mukavaa syyspäivää, työn merkeissä menee jos illalla alkais katsomaan veneen peitto-operaatiota kuntoon…

Huomenet !

Uusi kuukausi ja samat kujeet :slight_smile: ?

Takana loistavan raitis lokakuu ja kohta seitsemän raitista viikkoa !!

Edessä samanlainen marraskuu toivotaan. Siellä odottaa mm firman pikkujoulut ja lähempänä naaprueiden kesken halloween-ilta huomenna mutta nyt on jo päätetty, että siellä ei oteta alkomaholia !

Mukavan sateista ja raitista Marraskuun ekaa kaikille.

"tänään en ota tippaakaan "

Sitä samaa sinullekin Ramppe!

Pikkujoulukausi, niimpäniin… Ne on niitä juhlia, joissa “kunnollisetkin” saa hölmöillä… Ei ole ikävä :smiley: Varmaan jotain tuntemuksia herättää kännipuhelut ja kutsut erinäisiin juhliin, mutta alkottomasti mennään :slight_smile:

Tsemppiä huomiseen ja muista, että milloin vaan voi lähteä pois.

Ehtoota,

Kiitos kaikille tsempeistä ja Sharina, pärjäillään edelleenkin !!
Hyvin meni Halloweenjuhlat, ei ollut vaikeuksia, joillain oli ehkä vaikeuksia mun juomattomuuden kanssa mutta se on niiden ongelma :slight_smile:

Seitsemän raitista viikkoa takana juuri näillä hetkillä… Jess.

Ei muuta kuin jatketaan :slight_smile:

"tänään en ota tippaakaan "