Rakas päiväkirja.

On tämä ihan kummallista. Aamulla niin onnellinen, selätin kolmannen päivän ilman alkoholia! Ja se hyvä olo ilman väsymystä ja krapulaa. Täynnä riemua siitä, kuinka hyvä olo.
Nyt iltapäivä lopuillaan ja mieli vinkuu, jospa vielä tänään ottaisin. Tuosta hakisin lähikaupasta töistä päästyäni parit ja istuisin sohvalle rentoutumaan. Ottaisin “viimeisen kerran”, taas, kuten 22 iltana viime kuussa.
Itsensä huijaaminen toimii ajatusta nopeammin.
Ai niin, tässä kohti pitää syödä vatsa täyteen ja juoda vettä.

Rakas päiväkirja 8.12.2013
Uskomaton juttu, söin kunnolla ja join vettä ja kiusaus meni ohitse. Voitin!
Kun on jo niin alkoholisoitunut, että ei syö juodessaan( vakava varoitusmerkki, ilmestyi pari vuotta sitten )tahtoo nälästä ilmoittava mekanismi olla sökönä. Siidu tai olut on hoitanut kaikki ravintotarpeet.
Siis A-klinikan mukaan ratkeamista edesauttaa seuraavat :

Nälkä- voin hoitaa kun muistan ja maltan syödä
Jano- voin hoitaa vedellä!
Väsymys- kun en juo, saan nukutuksi. Vaihdevuosivalvomiseen auttoi estrogeeni.
Sterssi- siinäpä se- yrittäjä-yksinhuoltaja ja temperamentti. Viuh vaan kun yhtäkkiä vituttaa niin, että on ihan sama, onko antabusta tai hyvää yritystä! Siideri sieluun, niin helpottaa.

Tänään taas koetinkivi: 3 pitkää duunipäivää, tässä kohtaa rentoutudaan. Saa nähdä, riittääkö syöminen ym. poppakonstit.

Hyvä minä, selvisin vielä seuraavasta hässäkkäpäivästä kokouksineen, ruokailu pelasti taas. Nyt olen syönyt ja jostain syystä ketuttaa niin kamalasti. Kuulunee vieroitusoireisiin. Taidan sortua, vaikka tiedä, että henki tässä lähtee ja olen oikeasti ihan onnellinen ja vain tämä alko on riesa. Raittiit aamut ovat ihania.
Eilen 14 tuntia työtä ja illalla olin ihan romu. Olin kuin muksittu ympäriinsä ja illan ja yö kolotti paikkoja. Reippaasti 8:lta aamiaispalaveriin ja tapasin mukavia ihmisiä ja uuden bisnesyhteyden.
parissa viikossa on ollut tilaisuuksia enemmän kuin kok syksynä ja nyt ei jää aikaa sulatella ja toteuttaa niiden ideoita.