tai ei raittius pelkkää riemua ole… mutta paljon on raittius tuonut väriä ja iloa elämään ![]()
Kaikki “vanhat patut” saattaa mut muistaakin ? Vuosia enempi vähempi aktiivisesti mukana ollut, niinkun tuosta liittymispäivämäärästä näkyy. Montaa konstia raitistua on tullut kokeiltua ja nyt yksi virstanpylväs saavutettu kun 10.1 tuli täysi vuosi täyteen raittiutta. Ilman pisaraakaan alkoholia. Kaikkien konstien kokeilujen jälkeen minulle auttoi minnehoito, avo sellainen. Opin ymmärtämään tätä sairautta. Nyt päivä kerrallaan eteenpäin tiedostaen, että se kaikki p*ska on vaan yhden ryypyn päässä.
Vuoden aikana olen saanut mielen tyyneyttä, aloittanut jälleen kuntoilun, teen töitä sopivasti, palannut vanhojen harrastusten pariin. Ja ennenkaikkea nautin elämästä <3 Muoks: piti vielä lisätä että paino tippunut n 7kg ja olen saanut jättää verenpainelääkkeet pois (joita ennen söin kahta eri laatua aamuin ja illoin)
Tällä viestillä haluan kannustaa kaikkia - älkään antako periksi!! Raitistuminen ON mahdollista