En voi uskoa tätä todeksi, mutta vietän parhaillaan raitista uutta vuotta! Kolmas päivä selvänä, olo jo paljon parempi, unen laatu ei kyllä vieläkään ole mitä parhain, mutta kokemuksesta tiedän, että muutaman päivän päästä sekin alkaa maistua. Kun vertaan tätä uutta vuotta aikaisempiin, täytyy sanoa, että on tää kyllä paljon kivempaa kuin se, että istuis kapakassa / kotona kännäämässä ja sit nukkumaan / sammumaan ja aamulla helvetillinen kankkunen ja tasurit jne. Huomenna herään uuden vuoden ekaan aamuun silmät kirkkaina ja kykenevänä katsomaan itseäni peiliin. Olin jopa tänään paikallisessa kapakassa ja join kaksi alkoholitonta olutta. Ei se mitään muuta oletko selvin päin vai kännissä. Tosin siinä vaiheessa, kun muut alkavat olla siinä kunnossa, että toistavat samoja asioita uusina, on kyllä aika lähteä, mutta tommoisessa nousuhumalavaiheessa sitä voi ihan hyvin lipitellä alkoholitonta ja jutella. Sain myöhästyneenä joululahjana viinipullon, tosi laadukkaan. Annoin sen eteenpäin, sillä en halua, että kotonani on mitään houkutuksia. Nyt tosin olen miesystäväni luona, ja täällä on varmaan joku 15 viinipulloa, konkkaa ym. mutta ei tee mieli… Kirjoittakaa ehdottomasti tota Jeppe-päiväkirjaa! Olen saanut siitä itse paljon apua. Aina voi palata siihen päivään, kun on todennut, että haluaa lopettaa ja viinan himon iskiessä palata katsomaan niitä päiviä, kun on voinut hyvin ja miettiä, että onko se pulloon tarttuminen sen arvoista. EI OLE! Hyvää uutta vuotta kaikille ja tsemppiä!
Moi
Toi on tosi rasittavaa, minullekkin soitellaan pikkukänäs, laitan puhelimen siihen viereen sohvalle kaiutin päällä, vastaan vasta sitten kun kyseinen henkilö on toistanut ne samat sävelet . Tai siis vastaan ja sanon tere ja sitten puhelin siihen vierelle voin jopa saada puheenvuoron ku puhe loppuu
tv.Tuppi
Hyvää Uutta Vuotta