Tässä 40v mies ryypännyt 10 vuotta lähes päivittäin ja lähes aina yksin kotona. Asioita jää turhan paljon tekemättä oluen lipittelyn takia. En kauheasti ole juonu kirkkaita vaan töiden jälkeen menee 5-7 tölkkiä joka päivä. Olin 1.5 v sitten 6kk putkeen raittiina.tuli kesä ja ajattelin “rentoutua” ottaen muutaman oluen.sen jälkeen lähti taas lapasesta,joten mulle ei kohtuu käyttö sovi. Nyt yritän uudestaan,sen takia ajattelin tännekin kirjoittaa,kun ajattelin tämän palstan auttavan mua tällä tiellä. Niin ja nyt siis 2 vkoa selvinpäin mieletön sanoisinko jopa ihana tunne.jee
Hieno homma!
Tervetuloa foorumille ja jatka kirjoittelua. Kaksi viikkoa on mahtava alku uudelle elämäntavalle, joten samaan malliin vaan eteenpäin.
On myös kiva aina lukea, millä keinoin korkki on saatu kiinni ja millä keinoin se pysyy kiinni. Olo on varmasti aivan uusi, ja se paranee vaan koko ajan.
Kiva olla aamulla raittiina,ei tartte häpeillä duunii mennessä että haisenko… mä luin jonkun toisen kirjottamaa tekstiä tosta lapsenmielisyydestä ja sen löytämisestä. Oon huomannu itessä sen et ku teen paljon mukavia asioita niin ei toi alko ole niin mielessä. Esim. Eilen pelasin korttia lasten kanssa ja sit lähin uimahalliin lillumaan poreisiin
Tervetuloa, kiva kun uusia raittiuden tavoittelijoita tulee sivustolle mukaan. Lopetuspäätös ja 2 vkoa raittiina on erinomainen alku. Siitä vaan lisää raittiita aamuja ja juomsen tilalle mukavaa tekemistä, niin elämänlaatu paranee oikein silmissä
Tsemppiä!
6 olutta on normipeliä, 12 olutta vrk on puolipäiväjuoppoutta…vasta laatikollinen tai enemmän päiväs on kokopäiväjuoppoutta
no.olipas vitun huono kommentti tos yllä.Niin tarkoitus kai tällä palstalla ei ole kilpailla kuka juo mitäkin ja kuinka paljon ? Kuiteski vkon loppu lähestyy ja hieman ahdistaa etukäteen et ei kai sitä retkahda. Sit vituttais oikein kunnolla. Noh koitan ämpätä urheilua mahdollisimman paljon molemmille päiville.
Tulipahan kiivastuttua tosta kalevi kalsarin viestistä. Ehkä tarkotus oli olla hauska… multa meni vaan kait vähän ohi. Ite pyrin huumorissa positiivisuuteen ja et kannustais muita.koin toin kommentin jotenki lyttäävänä ja negana.