Jep!
Onko menijöitä?
Itseäni hiukan harmittaa (suhteellisen mieto ilmaisu), kun olen melko varmasti estynyt menemästä.
Syitä on useita ja en ala niitä tässä käymään läpi.
Kiinnostusta moisiin yhteiskunnasta pudottautumis/putoamismeininkeihin on aina löytynyt, vaan munaa ei, ainakaan totaalisesti.
Muutamia jonkinasteisia yrityksiä on kyllä takana ja tälläkin hetkellä olen aikalailla irti oravanpyörästä.
Silti lopullinen irtiotto puuttuu ja sen mukanaan tuovat onnen ja autuuden avaimet.
Jotenkin koen, että nyt olisi viimeinen mahdollisuus tehdä omalle pahoinvoinnille jotain konkreettista ja pysyvää.
Merkkejä siitä löytyy useita:
-Kyseinen härdelli tulee Suomeen, siis samaan maahan missä olen ja elelen ei tarvitsisi lähteä “merta edemmäs kalaan”.
-Liike, jos sitä voi kyseisellä sanalla määritellä on alkanut vuonna 1972, eli syntymävuotenani.
-Ajankohta, syntymäpäiväni on 10.7 ja kokoontuminen alkaa 11.7
-Vuosi vuodelta mitä suuremmassa määrin kaikkiin entisiin/nykyisiin kuvioihin kyllästyminen/pettyminen totaalisesti.
-15-vuotta jatkunut tulosta tuottamaton psykiatrinen hoito.
Voisin jatkaa listaa loputtomiin…
Toki on mahdollista, että psykoosi kolkuttelee ovella ja/tai haluan vain nähdä kyseisiä yhtymäkohtia, kukapa sen tietää?!
Jokatapauksessa, kertokaa mielipiteitänne kyseiseen tapahtumaan liittyen tai kommentoikaa minun ajatuksenjuoksua.
Ohessa pari linkkiä tapahtumaa koskien.
hipit.fi/tapahtumat-ja-menovinki … -suomessa/
en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_Gathering
Hyvää kesää kaikille!
LTW - LOVE THE WORLD
-Mustakäsi-