R.I.P mietiskeliä

Huomasin juuri että minun mietiskelyt on mietiskelty koska menin ottamaan joku vartti sitten 50mg.sia tramaleita 20kpl näin aamusta eli 1000mg virtaa tramalii nyt elimistossä ja 4x2mg rivatril ja 3x20mg tenoxii. Mulla on aika iso tole noihin kaikkiin mutta olikohan tuo 20 tramalia hiukan liikaa? Poistunko keskuudestanne vai jatkanko mietiskelyä :laughing: Vastauksia kiitos.

----> KLIKS.

Joo. En osaa noihin lääkkei -kun eri ku mul- sanua mitään. Mut toivoisin, et täl R.I.P.-jutul ei jatkettas, ei laskettas tällast leikkiä. Kaikil päihdeongelmaisil on käsittääkseni oikeus olla täällä ja kirjottaa sääntöjen rajois. Joo en ole sentäs niin megalomaaninen, et luulisin mun toiveiden muuttavan välttämäti mitään, mut ois se jotenki kunnioittavampaa todella edesmenneitä ihmisiä kohtaan…et ei turhaan.

Niin no epäselvis tapauksis on tietysti myös myrkytyskeskus ja dial one one two… En totta totisesti ole lekuri, enkä osaa sellaisten lääkkeiden kohdal sanoo mittää, joista vähän kokemusta. Mut jos tosissaan on huolissaan, kandee soittaa asiantuntevil tahoil. Esim. sairaaloist/ hätäkeskuksista e i ole oikeutta ottaa yhteyttä viranomaisiin, jollei alaikäsistä kyse. Näin mun käsityksen mukaan on, tai on ainakin ollut. Kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin on tosi kysees ja kyl must parempiakin paikkoja on tarkistaa asia kuin päihdelinkki, kaikella kunnioituksella foorumia kohtaan… :unamused: Vai kui? Ilmaannu palstalle mietiskeliä jos / kun pystyt, huvittaa… :confused:

Hassunhauskoja nämä tällaiset ketjut, meinasin ihan tuolilta pudota.