Pyydän anteeksi kaikilta joille..

…olen pärissy ja v*ttuillu ihan turhasta. Saanhan anteeksi hyvä päihdelinkin väki? :slight_smile: Mä en tie miks musta tulee niin kusipää omahyväinen paskiainen, kun otan Subutexiä niin alan käyttäytyyn ihan oudosti :confused: Anteeksi oikeesti kaikille todella paljon typerää ja lapsellista käytöstäni…

Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti! :neutral_face:

En taida saada anteeksi keneltäkään. Ihan ymmärrettävää sit kai… Anteeks jäbät/muidut oikeesti hitto…
En mä ole tuollainen oikeesti mikä v*ttuilee ja soittaa suutaan josain päihdelinkin kirjoituspalstalla, taikka ylipäätänsä misään netissä.
Kun en sitä oikeestikaan tee edes elämässäni. Ei kuulu tapoihin vittuilla. Mulla vaan tulee noita kausii, et “ihan sama mitä te musta ajattelette, ei vois vähempää kiinnostaa”… :unamused:

Dude, take it easy! Ei toi nyt varmaan kovin vakavaa oo, mut kun netissä on vaan sanat, niin siks ihmiset voi ottaa ne aika tosissaan. Ei voi tulkita sävyeroja tai kun ei tunne ihmistä, ei myöskään tiedä onko joku juttu sille tyypillistä vai ei. Siks pitäis miettiä, mitä kirjoittaa, mut kaikkien jutut menee joskus yli. Peace!

Niin ja varmaan alat huomaa, et ehkä texi ei sovi sulle… Mut nyt vähän suupieliä ylöspäin, ei tää niin vakavaa loppujen lopuks oo :smiley:

mulle ainakin on thisnuty:sta jääny sellanen positiivinen kuva kokonaisuudessaan, jäbä on ihan
asiallinen ja näitä tai noita yliampuvia juttuja tulee harvakseltaan…

eikös jokaisella ihmisellä ole joskus huonojakin päiviä, se lienee normaalia ja sallittavaa.
jokainen taaplaa tyylillään ja omia mielipiteitä saa ja pitää olla.

se on ihmisyyttä.

kiitos nasaalisti ja palikka, olen luullu et olette suuttunu mulle pahemman kerran. Ei mitään… hyvä näin :slight_smile: Hyvää viikonloppua teille kaikille tasapuolisesti! :slight_smile:

Odotellessa… :stuck_out_tongue:

Ei mitään hätää Thisnuty kulta! Mä kirjotan välillä jotakin tosi ärsyttävää aina en muista mitä olen kirjottanu sit katson jälkeenpäin et voi luoja olenko se ollut minä joka on kirjottanu tollasta kakkaa…

Krapulas en välillä uskalla mennä koneelle kun pelkään mitä olen taas tehny…Toisaalta olen joskus ottanu herneet nenään joidenkin tai jonku kommenteista ja vastannu kitkerästi.
Mutta sitä varten mä käyn just täällä saunassa koska täällä saa tuulettaa ja mä koen et me ymmärretään toisiamme, meillä on samankaltaisia ongelmia ja tietty ne näkyvät välillä kirjoituksissamme.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja tuuletellaan vapaasti just siksi tällainen sauna on olemassa! :smiley:

No joo… On vähän vaikea olla “hyvää kamua” sen vittuilun jälkeen. Toivon että olisit nyt tosissasi etkä vain ryynikitkuissa.

Voi olla että joskus törmätään, samassa kylässä kun ollaan. Enkä minäkään jaksa käydä enää tässä iässä ottamaan erää. Rauha mun puolesta OK.