Pystynköhän ikinä??

Täällä pitkästä aikaa. Aloittelin alkuvuonna juomisen lopettamista ja sittemmin hylkäsin ajatuksen, mitäs tässä itsekseen kun on, mies jatkuvaan omien harrastustensa parissa, itse istun kotosalla kun ei oikein mitään sosiaalista elämää ole enää jäljellä. Inhoan lähestulkoon kaikkia tuntemiani ihmisiä ja kaikista eniten inhoan itseäni.
Olen jopa miettinyt,että lähtisin oikeasti hakemaan apua juomisongelmaani. Onko ketään joka olisi saanut apua esim.yksityiseltä lääkäriasemalta tms. paikasta.
Auttaisko antabus tms. kun menee 4-7 annosta/pv?

Ensinnäkin: tervetuloa Twyla ja toiseksi vastaus otsikon kysymykseesi: kyllä sinä pystyt. Itse hain apua yksityisen lääkäriaseman kautta ja ilmaisin lääkärille halustani aloittaa antabuksen. Minulle antabus on toiminut hyvin lisätukena. Kun sen otan, niin päätös raittiista päivästä on ikään kuin sinetöity. Mitä enemmän raittiita päiviä tulee sitä vähemmäksi koko aikainen kipuilu juomisen kanssa käy. Ja todellinen elämä on jotain ihan muuta kuin humalanhuuruista pöhnää. Täällä meitä on plinkissä monta vasta-alkajaa, tervetuloa mukaan! Itse saan paljon ajatuksia ja voimaa omaan prosessiini lukemassa ihmisten tarinoita. Jokaisella on omanlaisensa, silti yllättävän samanlaisia.

Jos lääkäriasemalla on lääkäri, joka on päihteisiin erikoistunut, niin apua saattaa löytyäkin. Yleislääkärit (ilman mahdollista omaa kokemusta) eivät juurikaan osaa kuin kirjoittaa reseptejä tähän tautiin. Jos tuntuu, että antabusresepti riittää ilman mitään muuta ohjausta, niin voihan tuotakin kokeilla.

Mutta jos tosissasi haet apua, ota avuksi sellainen, joka tosissaan voi auttaa.
Tsemiä!

Voimia ja tsemppiä Twyla!!!