Pupillit

joo eli siis mitkähä tekijät teillä säätelee teijän pupilleja? kun nehän yleensä on luokiteltu et nopeet suurentaa ja hitaat pienentää, mutta kyllä mä oon nähny ku porukalla on lautaset silmillä pelkästä savustaki.
itelläni ne on varmaan eemelit tai vauhti :sunglasses:

mahtaiskoha olla jotai kivaa kikkaa millä sais pupilleja suurennettua … koska suoraansanoen mua vituttaa ku porukka luulee että käytän päivittäin opiaatteja kun mulla jo luonnostaan nuppineulan pään kokoiset pupillit :smiley: onkoha semmosta kikkaa siis kukaan keksiny? :slight_smile:

Efexor,tai muut masarit isolla annoksella…siis suurentaa.

Sillon ku iskee mahtidarra ni mulla on pienet pupillit… eikä sen kyllä tarvii olla nii mahtikaan :slight_smile:

Mul on luonnostaan suuret pupillit. Musta ainaski jotku masislääkkeet -jotka tosin määrätty pakko-oireisiin-laajentaa entisestään. Mitä ovat eemelit? Kysyn tietämättömyyttäni…

.

Jaa-a. Mulla on lautaspupillit normaalisti, jota sitten hillitsen opiaatteien käytöllä :smiley: Mutta siis pupillien kokoonhan vaikuttaa ainakin hetkillisesti valonmäärä, oletko pimeässä vai auringossa. ja sitten stimut laittaa lautasiksi, tai ei mun pupillit stimuista isone, ku ne on normaalisti semmoset piripupillit. Hitaat toki kyl pistää nii sitten nuppinaulanpäiksi.

:arrow_right:

Kun on bupre refloissa, niin mun pupillit on ihan tajuttoman lautaset… !!
Mitä pitempään on kipeenä, niin sitä isommaks ne tulee. Ei näy sitä keskimmäistä osaa olleskaa :slight_smile:

En oo kovin paljon pupilleja seurannut, mut mulla on väsyneenä jättikokoiset pupillit. Eli iltaa kohti ne tuntuu kasvavan.

Pimeässä pupillit suurenee ja valossa pienenee. Eli jos on luonnostaa pienet pupillit ni tarpeeks iso lippa lippiksee ja jos on suuret ni on kokoajan valoon päin :mrgreen: … Mut mullakin väsyneenä on suuremmat pupillit, voi tietty olla et ku on opparit vetän päiväl ni ei enää niin paljo vaikuta…

Mul ei oo porukka huoman läheskään aina et jos oon jotain ottan pupilleista. Pupillitkii ilmeisest tottuu jatkuvaan piriin tai oppareihin. Tai ihmiset tottuu et pupillien koko vaihtelee :wink: :smiley: … Monest on luullu mutsi et oon jotain ottanu ku on ollu piilarit pääs, sit ku oon ottan piilarit pois on kaikki ollu normist vaik oisin ollu pireis tai bubreis esmes… :unamused:

mul on ainaki opiaattien jälkeen seuraavana päivänä isot pupillit :open_mouth: en tiiä onko muilla samaa vai oonko ite aina niin sekasin mut tosissaan ku vedän esim 8 codia yhtenä iltana ja katon seuraavana päivänä pupilleja ni PUF : D

/ jos tekstissä on kirjotusvirheitä niin sen aiheuttaa pieni tämänkin hetkinen pölly :sunglasses:

Kyllä mulla opaateissa pupillit on ku nuppineulanpäät ja paukuissa ja psykeissä lautasantennit.

meikäläisellä vaikuttaa tohon toiseen silmään toi kun tuota puupilliä soittelee niin kylä laajenoo. :smiley: :smiley: :smiley:

^ Voi ilpo, sä olet sitten hassu! Mahdatkohan olla sketsienkirjoittaja ammatiltasi?

subu ja nopia saa meikäläisellä pupillit lautasiks…
ja kauan pysyy ennenku menee normaaleiksi:D

.

Moi!

Minulla jarrut tai vauhti eivät vaikuta millään tavalla pupillien kokoon. Tai ainakaan sitä ei pysty itse tai ulkopuolinen havaitsemaan. Outo juttu… Tosin Subutex saa silmät ihan yhtä punaisiksi kuin särjellä on :frowning: .

VH

Hei, kaikki unohtaneet millä ennen naiset lisäsivät “kauneuttaan”? Bella donna, eli atropiinitippoja silmiin, niin happopupillit on taattu jopa morfiinipäissään.

Tosta tuleekin mieleeni yksi tohelo joka vitsaili kaupan kassan kanssa, laittoi atropiinillä toisen pupillin lautaseksi ja opiaatilla toisen neulanpääksi… oli kaupan kassa tuijottanut huuli pyöreänä…

Atropa Belladonna (myrkkykoiso) oli se kasvi jota naiset käyttivät silmätippoina, mutta aika halpaa hubaa silmille kyllä. En suosittele, en edes farmaseuttista atropiiniä.

En muuten suosittele huumeiden käyttöä muutenkaan. Korkeintaan punaviiniä, jos sitäkään.