Psykotrooniset aseet

Niin kuin olen aikaisemmin maininnut oman näkemykseni on että mieli ja kroppa toimii toisistaan erillään vaikka me niitä ohjailemme. Nyt asia alkaa olla niin että ei tarvii kohta ohjailla edes itse omia aivoja.

verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=7319

Verkkomedia, tuo luotettavan ja objektiivisen uutisoinnin kirkkain kanava…

Ilmeisesti et jaksanut edes lukea niin miksi kommentoit?
Jokaisesta väittämästä oli myös linkki tekstin alla. Eli väittämä ei ole verkkomedian keksimä. Toisin kuin illuusio verkkomediasta päässäsi.
Hyvä avaus kuitenkin keskustelulle.

Chemtrailsit, Daily Mail ja salaliitto mainittu. Se, että artikkelin kirjoittaja linkittää epämääräisiä tutkimuksia vuodelta nakki joiden tuloksia ei ole pystytty toistamaan - sikäli mikäli sitä on edes yritetty - ei tee tuosta millään mittarilla uskottavaa tekstiä. Satunnaisia tiedonpalasia sieltä täältä yhteen kursittuna ja foliohattua kireämmälle. Ai mutta niin, muthan on aivopesty em. aseilla ja sen takia olen tätä mieltä, kriittinen ja analyyttinen ajatteluhan ovat nekin vain NWO:n juonia.

Ja kommentoin siksi, koska joku saattaa vielä salaliittopäissään ottaa noi läpät tosissaan.

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/vaihtoehtomedia-vaarassa-hukkua-itsetyytyvaisyyteensa

Noi asiat kannattaa mielestäni tiedostaa. En usko suomessa tuohon harrastukseen, mutta kierossa maailmanmeiningissä tuollaisia voi väärin käyttää… Jos taas noita aseita ei oleja niitä ei olisi mahdollista käytttää niin miksi niitä on tutkittu 50 vuotta. Elä sinä sokeana ja vedä pönttö täyteen huumeita ni ei tarvitse sotkeentua asioihin mikä sinua ei kiinosta.

Jaaha siellä HAARP taas lähettelee tietosäteitä aivoihin :laughing:

^^Ai että tunnetun höpölöpö-sivuston “uutisten” kritisointi ja kyseenalaistaminen loogisilla ja valideilla argumenteilla on sokeutta? Kukakohan tässä nyt on vetänyt liikaa niitä huumeita… :unamused:

Eipä siinä, foliohattua vaan kireämmälle, kukin tyylillään.

Mä olen aina kyllä pitänyt hajuraon salaliittoteorioihin, huuhaaseen, pseudotieteeseen, ja myös livenä ihmisiin, jotka näitä juttuja pitävät ihan fakta hommina. Hörhö-sana on ikävä leima otsaan, varsinkin, kun moni on oikeasti mieleltään sairas, mutta joillekin minä sen lyön aika huoletta. Näissä näennäisen tiedollisissa ja faktapohjaisissa uskomusrakennelmissa on menty metsään jo silloin, kun on ENSIN päätetty, mitä oikeastaan halutaan sanoa, ja VASTA SITTEN alettu kerätä todisteita. Näin syntyy ns. vahvistusvinouma, jossa muisti on valikoivaa ja informaatioksi kelpaa vain se, joka tukee omaa mieliteoriaa. Eivät nämä ihmiset yleensä tahallaan huijaa - he vaan ajan myötä uppoavat rakennelmansa syövereihin, ja menettävät arvostelukykynsä. Ja tottakai nämä teoriat kykenevät tarvittaessa muodostamaan ad hoc lonkeroita ja materiaalia, jota ei mitenkään edes pysty testaamaan tai kumoamaan. Pseudotieteen selvimpiä tunnusmerkkejä on mahdottomuus falsifioida sitä (psykoanalyysi yhtenä kuuluisana esimerkkinä). Ja lopulta, oikeasti, harva vakavasti otettava tieteentekijä näkee mitään hyötyä selittää foliohattutyypeille, miksi maapallo ei ole ontto - yleisö ei kuitenkaan usko, ja tieteentekijällä on tiedettä tehtävänä.

Oh, the irony…