Psychoactive Vault (AAA+)

Onko kyseinen sivusto ollut jo kauan poissa käytöstä vai mitä on meneillään. :confused: Kenelläkään infoa asiasta!? :question:

Kyllä ainakin muutama päivä sitten oli toiminnassa.

Ei toiminu eilenkään siis 30.8 eikä näy toimivan vieläkään. Mikä lie tullu…?

Pari muutakin sivua pois käytöstä… Voisiko tuo Java7 aiheuttaa päivityksiä tai sulkemisia?? Sopii juuri aikaan jolloin viestintävirasto tiedotti tietoturva-aukoista uusimmassa versiossa?

Harmi jos on jostain muusta kyse. Kuitenkin ainoa suomenkielinen foorumi missä päihteistä voi oikeasti keskustella.

JAVA RULES !!!

Entä Tipilä? Ootko siellä käynyt? Voihan sielläkin varsin vapaasti asioista keskustella, joskin vaatii rekisteröitymisen, jotta pääsee edes tekstejä lukemaan.

Siis: www.kylläsejääkantaa.fi/forum

Tuo foorumi on jo kolmas vai neljäs sama foorumi. Alustaa on muutettu ja yksi foorumi katosi bitti-avaruuteen. Aina vapaa-ehtoisia, pitkäaikaiskirjoittajia on löydetty admineiksi. Foorumin tekeminen on melko nopeaa ja helppoa; tuolla on vakituinen käyttäjäkunta ollut vuosikausia… Toivottavasti ylläpitäjät ovat kunnossa, kuitenkin melko aktiivinen paikka… Melko hyvin tuntuvat suuri osa kirjoittajista toisensa tuntevan… Eikö paikasta ole joku irc-ryhmä myös?!? Itse en ole koskaan “kuulunut” irc-sukupolveen…

Osa kirjoittajista kirjoitti ainakin aiemmin myös tänne, tosin uudet säännöt ja moderointi poistivat porukkaa tehokkaasti. Osa lähti aikoinaan Apotheca foorumille (aineet tulee osata pilkulleen oikein, tieteellisesti erittäin laadukas paikka), osa Tipilään. Osa päässyt kuiville, jotkut poistuneet… :frowning: Vault on kulkenut plinkin rinnalla pitkään ja osa kirjoittajista löytyy molemmista paikoista. Itse en Tipilässä ole, siellä on osa kirjoittajista. En tiedä kirjoittaako täällä paljon samoja ihmisiä, Tipilässä varmasti… Ennen foorumi oli paljon rennompi… :unamused: Itse jäin tänne enemmän tavan ja porukan vuoksi; aineista löytyy topicceja erittäin paljon. Tietyt topicit skippaan täälläkin, elämän aikana niin paljon päihteistä keskustellut positiivisesti, joten tämä on oletettavasti kurjin paikka keskustella päihteistä ihannoiden niitä… :wink: Olisi kiva tietää miksi on suljettuna vaikka harvemmin selailen paikkaa… :astonished:

Eikö kukaan täällä tiedä ovatko ylläpitäjät saaneet tiedon asiasta ja mitä foorumille käy? :astonished:

Siellä on kuitenkin luonnonkasvit omassa kansiossa, yrttejä on käytetty lääkinnässä jo muinaisessa Egyptissä… Päihteitä ihminen on käyttänyt aina. Itselläni on kirja joka perustuu luonnonlääkintään… On mukava lukea miten ennen hoidettiin tauteja, loitsuilla ja voiteilla. Noidat tarjosivat myrkkyjä ja päihteitä rahaa vastaan… Itse haluan käyttää luonnonlääkintää jatkossa enemmän… Kuitenkin yrttejä voi käyttää oikein, ennaltaehkäisynä…

Onkos Apon foorumi viellä pystyssä?

Se tässä plinkissä tosin on, että täältä löytyy kaikille asianosaisille omat alueensa. Vaikka pääasiassa saunaan tuleekin kirjoteltua niin seuraan kyllä mielelläni myös muita alueita, esim. kotikanavaa. Saa paremman kokonaiskuvan tästä koko touhusta, eikä se tosiaan ole aina niin ruusuinen…

MIKÄ VITTU SIINÄ ON KUN EI VOI KIRJOITTAA TONNE PSYKOVAULTTTIIN??? KIRJAUTUNUT OLEN MUTTA EI OO MITÄÄN KIRJOTUS NAPPIA MISSÄÄN??? :blush: :blush: :blush: :imp: :imp: :imp: :imp: :cry: :cry: :angry: :angry: :angry: :smiley:

Ainakin viimeksi kun tsekkasin niin oli, mutta aktiivista kirjoittelua siellä ei enää ole.

Sinne pitää tehdä sellanen esittely itsestään ja sitten joku mode hyväksyy sen tai ei ja sitten vasta saat oikeuden sinne kirjotella,omituinen systeemi.

KYTAT RATSAS PSYVAULTIN, SERVERIHUONEESTA LOYTY NOPIOITA JA HITTAITA SEKA PIMMEETA ALKOHOLIA

Mua ei kiinnosta foorumit, joissa hehkutellaan aineita. Ku en itse enää juurikaan vedä mitään. Että mielummin juttelen muista jutuista, tai heitän läppää doupista (ei ihannoiden) - eli vietän aikaa samanhenkisen porukan kanssa, jonka kanssa voi puhua muustakin kuin edellisestä happotripistä. Eli siksi olen täällä. Koko nimi Psychoactive Vault on pitänyt minut poissa sieltä.

Mitä mieltä kyseisestä foorumista? Tiedän jo, että monelle on jäänyt siitä aika ikävä kuva (edit. tai en tiedä mistä muistelin niin). Sattuipa tapaus. Keskustelimme aiheesta, kuinka erään uutisen mukaan, ekstaasin raaka-aineen, sassafrasöljyn laiton tuotanto tuhoaa paikallista luontoa ja kyseinen sassafraspuu on jopa sukupuuton uhan alla. Eräs foorumin ilmeisesti moderaattori, muutaman muun kanssa oli sitä mieltä, että asian ei tarvitse antaa vaikuttaa ekstaasin käyttöön. Minulla oli lievää riitaisuuttakin kanssaan ja sainkin foorumilla varoituksen, jonka jälkeen lupasin kiinnittää keskustelusävyyn huomiota.

Hiukan myöhemmin sama mode(?), nimimerkki “Kallio” pyrki ärsyttämään minua. Vastasin hänelle, mutta en mielestäni millään tavalla hyvien tapojen vastaisesti. Nyt sitten minut oli pysyvästi bannattu foorumilta. Jos joku kyseisen foorumin moderaattori lukee tätä, pyydän häntä perumaan bannin. Jos taas päätös oli yhteinen, mitä kovasti ihmettelisin, olihan siellä paljon hyvääkin keskustelua ja riitaisuutta osaltani ei varmasti enempää, kuin esim. foorumin moderaattoreillakaan, niin siinä erikoisessa, epätodennäköisessä tapauksessa, ei minulla todellakaan enää ole foorumille annettavaa, kuten bannauksen yhteydessä luki. Pyrin kuitenkin edistämään planetaarista eheyttä keskustelussa, jossa minusta närkästyttiin.

• DaPohe

5v sitten reggaillu sinne ja ei mun mielestä mitään vikaa sillä käytöllä mitä itsellä on. Ei kiinnosta millään foorumeilla pyöriä sen enempää, muutaman kerran viikossa/kuussa yleensä käyn pyörähtään ja ihan ok mestahan tuo, enempi kaikista aineista kokemuskeskustelua jne. Toki parempia ulkomaisia foorumeita on jne.

Jaa et se olit Pasuuna joka alko safroliöljystä(tai miten nyt kirjotetaankaan) ja muusta puhuun, imo oli se sunkin viestittely ekstaasi-info:ssa tahallisen provosoivaa vittuilua osittain (ei pari ekaa viestiä, ja en muista niitä enään tarkalleen kun poistettiin lopulta ne), toki Petri kirjotti aika provokatiivista juttua ensin. Huvittuneena taas seurasin… itse koitan pysyä foorumeilla aika neutraalina, koska silloin on paljon helpompaa.

Pääosin luenkin näitä nykysin vaan joten… niin kysyit mitä mieltä psyvaultista, ihan ok foorumi :slight_smile:.

Minä en alkanut, jos tarkkoja ollaan, vaan osallistuin keskusteluun. Keskustelu siirrettiin yleiskeskusteluun, aiheeseen: “huumeiden vaikutus ympäristöön”. Joka tapauksessa bannien syy jäi itselleni epäselväksi, kun en silloin enää mielestäni huonosti käyttäytynyt, jäi oikein ihmetyttämään.

Tosiaankin pelkkä lukeminen on aivan eri asia, kuin aktiivinen keskustelu. Ehkä nuorta niin kokonaisvaltaisesti kyseisen foorumin käyttäjäkunta. Koko päihdekulttuuri tässä maassa puistattaa suorastaan. Odotan aikoja, jolloin valtioden rajoja ei enää ole, enkä haikaile isänmaallishenkisyyttäni.

Keskustelun toisena osapuolena (en kuitenkaan mainittuna moderaattorina) tarjoan linkin keskusteluun, jotta jokainen voi itse siitä kokonaisuudessaan muodostaa mielipiteensä: psyvault.net/viewtopic.php?f=5&t=6473

Eräs käyttäjä tosiaan tuli ylimielisesti huumausainepalstalle ylimielisesti syyllistämään ihmisiä ekstaasin käytöstä safroliöljyn (josta 90% menee muuhun kuin MDMA:n tuotantoon) tuottamisen aiheuttamien ympäristövahingojen vuoksi. Tästä sitten itsekin provosoiduin ja kirjoittelin aika kärkkäästi samalla yrittäen pistää asiaa hiukan perspektiiviin (eli siihen, että länsimaalaisina jokapäiväisillä kulutustottumuksillamme on suurempia merkityksiä ympäristöön + MDMA:ta emme voi edes valita ekologisemmin tuotettuna globaalin huumausainekieltolain vuoksi).

Pasuunan viimeinen viesti kyseiseen ketjuun: “Voi Kristus! Meinasin olla vastaamatta, mutta sanotaan nyt, että perimmäinen tarkoitukseni on kumota kaikki omat jälkeni, jotta pääsisin vittuun täältä.”

Tuokin kommentti kyseisen foorumin ikäjakaumasta on myös naurettava, kyllä sielläkin useimmat ovat reilusti kahdenkympin paremmalla puolella. Muuten kyseessä on ehdottomasti Suomen laadukkain huumausaineita käsittelevä keskustelupalsta (jossa siis puhutaan nimenomaan niistä aineista), jota en mielellään täällä tai muualla mainosta.

No en seurannut sitten koko keskustelua loppuvaiheessa jos se jatku jossain muualla kun siinä ekstaasi-infossa joten paha sanoo sen puolesta sitten. Itse just eri substanssien kokemuksia lähinnä luen, ja vähän kaikkee, ei kiinnosta keskustella (yleensä). Sen verran eri taajuuksilla monen kanssa mennään.