Pseudopärinät -ketju..

Onko sinulla “pärissyt” koskaan jokin sellainen mikä todellisuudessa ei pärise? :laughing: :laughing: huvittavimpia ovat teiniaikojen toisten sekä omat “pärinät”

-1995 Eräs nainen oksensi ja sammui sen jälkeen limudiscon nurkkaan…kaveri tuli toitottamaan viisaana…“se on ottanut 600:ia buranoita niiden kaljojen kanssa” :laughing: :laughing:

-1994 itsellä “pärisi” liikaa Zyrtec allergialääke kun hiki ja laatta lensi “vain” puolikkaan koskenkorvapullon jälkeen… :laughing:

-1995 eräs jätkä meni “sekaisin” kun se oli murentanut sätkään 400buranoita ja polttanut niitä ja juonut samalla kaljaa… :laughing:

joskus amiksessa keräsin jotai random unikoita ja kuvittelin saavani jotain oloja :laughing: mutta kun se päivä koitti et tulikin sitä itteään eteen nii oli vain yksi ajatus päässä: vittu et tää kolisee ja lujaa :laughing: pari vuotta sitten luulin keräämiäni kotia miedommiksi mitä ne oli, se oli aika jännä tunne ku tajuaa et nyt taisin ottaa liikaa meni kyllä kunnon nuokkuihin :sunglasses:

Maha oli joskus aikoja sitten todella kipee vajaa vuorokauden (syytä ei löydetty, lekuri arveli suolistokramppia) ja kun sain Litalginia niin sekoitin sen Indalginiin ja luulin jo oppari vaikutuksien tulevan. Onneksi sitten asia hoitui kanyylin kautta oxanestillä niin ei ollut enään mitään valittamista ja ei tarvinnut arvuutella onko kyseessä toimiva vai humpuukitroppi :mrgreen:

Zyrtec saattaa muuten oikeesti “päristä” joillain henkilöillä, koska se on johdos hydroksitsiinistä, eli Ataraxista. Ataraxiahan epätoivoisimmat nappailee, vaikka siitä vasta alkaakin hikoiluttaa ja “päristä” (huonolla tapaa.) Herkemmillä voikin laatta lentää kossusta ja Zyrtecistä. :confused: Kyllä ne mua ainakin snadisti joskus kakarana väsyttikin.

Sammumisesta en tiedä, mutta jos mä ottaisin 600:ia Buranoita alkoholin kera, niin takuulla oksentaisin ja pahimmassa tapauksessa/jopa melko todennäköisesti verta. Mä kun olen niin yliherkkä tulehduskipulääkkeiden vatsavaikutuksille, että onpa tuota tullut oksenneltua verta Buranasta ihan ilman alkoholiakin, enkä vetänyt edes mitään aivan järkyttäviä övereitä ja/tai pitkää kuuria :open_mouth: . Ihan kerta-annos nelisatasta Buranaakin aiheuttaa mulle tuskallista ylävatsan korvennusta ja siihen liittyvää huonovointisuutta, ellen kombota sen kanssa jotakin vatsansuojalääkettä. Päässä Burana tahi muut tulehduskipulääkkeet eivät tokikaan mulla(kaan) pärise :mrgreen: :laughing: .

Äkkiseltään en muista, että olisin saanut mitään pseudopärinöitä mistään, vaikka onhan sitä nuorempana ja tyhmempänä tullut olojen toivossa kiskottua kaikenlaista turhaa, kuten esim. Ataraxia ja Sirdaludia ja sitten todettua, että VMP :unamused: . Juu, ei tullut oloja moisista, vaikka oikeaan tarkoitukseensa sinänsä käypiä lääkkeitä ovatkin, toki ei-niin-mukavilla sivareilla varustettuina.

Tunnen yhden tyypin, joka kiskoi tuota tässä ketjussa jo mainittua Zyrtecia useammankin kerran ja väitti aina, että siitä tulee mukavan rento fiilis :unamused: :open_mouth: . No, makunsa tietty kullakin, mutta kyseessä on sen sortin hörhö, että veti joskus nokkaansa Deprakineakin ja väitti, että pärisee ihan vitusti :unamused: :laughing: . Toisaalta en kyllä yhtään epäile, etteikö olisi pärissyt, mutta sitä rohkenen epäillä, ovatko ko. pärinät niin euforisia, kuin tämä uuvatti väitti. Mirtatsapiinia kehui myös erittäin hyväksi krapulalääkkeeksi. No, tuohan tuo pienillä annoksilla usein hyvin unen, mikä lienee varsin tervetullutta, jos liskot kovasti valvottavat, mutta henk.koht. en kyllä tuota roipetta krapulaan vetäisi, vaikka se mua hyvin nukuttaakin :unamused: .

Ketipinorin nokittaminen aikaansaa hallusinaatioita, ainakin jos riittävän kovasti uskoo :wink:

^ Nooh… Sikäli voi pitää paikkansa, että neuroleptit, varsinkin yliannosteltuina, voivat aiheuttaa malignin neuroleptisyndrooman ja kyseisessä tilassa voi myös hyvinkin näkyä halluja :mrgreen: . Tosin tuohon liittyy niin paljon kaikenlaista huonoa oloa ja tuskaa ja hengenlähtö on lähellä, että ehkei voida puhua hauskasta pikkutrippailusta :mrgreen: . En tosin tiedä, miten Ketipinor vaikuttaa nasaalisesti(Ei ole kokemusta), ts. vaikuttaako silloin ylipäätään niin voimakkaasti, että siitä malignin leptisyndrooman saisi :confused: .

Ai niin, nyt muistin, että olenpa minäkin varsin hurjat pseudopärinät kokenut aikoinani :laughing: . Olin tuolloin teini ja samanikäinen kaverini oli kasvattanut pari hamppupuskaa. Kaveri oli sitten tyhmyyksissään mennyt ostamaan niitä tyystin laillisia kuituhampun siemeniä, joissa ei ole THC:ta tippaakaan. Minähän en tätä tiennyt, eikä tiennyt ensin kaverikaan ja niistä puutarhansa antimista sitten poltin jointin ja ai jumalauta, että olin helvetinmoisessa pilvessä :laughing: . Muu porukka valitteli, että onpa paskaa ganjaa, kun ei tunnu missään ja kaverikin sai sittemmin selville ostaneensa kuituhampun siemeniä. Enhän mä meinannut aluksi uskoa, ettei kyseessä ole ehta tavara, kun mulla se pärähti päähän niin, ettei tosikaan, joten kokeilin sitten asiasta tietoisena uudemman kerran. Yllättäen placebo ei sitten enää toiminutkaan minunkaan kohdallani :laughing: :mrgreen: .