Provigil (modafiniili)

Ei nyt heti alkuun löytyny hirveemmin tästä aiheita, joten ahdistelen teitä taas.
Kertokaa tosta joku jotain. Yks frendi saa noita ilmeisesti pian ja haluaisin saada jotain faktaa, ettei kukaan mee tyyliin vetää niitä mitään kahtakymmentä naamariin (tai hihaan mistä kanssa kysyttiin :astonished: ) Itse tuskin olen koskemassa, mutta skitsottaa oikeesti, jos joku onnistuu tekemään jotain kohtalokasta noilla. Joku viisaas, jooko?

En tod. suositele minäkään. Kuulostaa todella jäätävältä.
Mä en edes hetki sitten tiennyt, että tätä määrätään suomessakin. Joka päivä oppii uutta.

Ihan vaan btw, mitäköhän ei olla testattu yhdysvaltain armeijassa. :smiley:

Ei paha. Ois kiva saada nauhalle ja kiristää niitä sillä. :laughing:

No huh. :open_mouth: Onneksi poistin sentään kuvani avatarista tänään. Ei silleen, että se vaikuttaisi mitenkään. Eikä ihmekään, että näin viime yönä hävittäjistä unta. Kohta on runosmäessä yksi kerrostalo vähemmän.

väärinkäyttöpotenttiaalia ei oikeestaan tällä ole…
verrataan dexeen esim niin ei edes huomaa kun lääkettä syö…

tämä on lääkkeen ideakin…
ei humahda päähän…
ei sekoilla…
vaan tehää duunit…

paras piriste mitä itse olen syönyt
ikinuna…
ei mitään “humalaa”…
olo on vain kuin hyvin nukutun yön jälkeen…

ei kannata douppaa tätä…
consut…dexet… parempia pään sekottajia…

En ottas vaikka respaa tyrkytettäs. Ei oo tarvetta.

Kuulostaa melko hc tavaralta, valvoa nyt 4 vuorokautta putkeen, eikä muka aiheuta mitään oireita kropalle saatika aivoille??? menee varmaan ihan ok tavarana jos olisi sodassa eikä tosiaan auttaisi nukkua, ei silloin yleensä paljoa varmaan välitä tai ajatella mitä sitä huomenna tekisi, eli kaikki keinot sallittu… Voisin sanoa, että melko hyvän psykoosin tuolla saisi aikaan varsinkin vetämällä tuota useampia kertoja viikossa tai kuukaudessa.

Sotadoupiks mä ton luokittelisin.

pöh…

ei se pidä hereillä… siis kuten pörde…
itelläni on 200mg tota ja siihen lisäks
2x52mg ja 1x36mg consuu…

huonommin pitää hereillä
kuin 10-12kpl 5mg dexee…

noh… mulle onkin hyötyy tosta
consusta yöllä…
saan unta ku vetäsen 52 ennen ku kömmin nukkuu…

haittavaikutuksia tosta “desing dexestä” tulee…
lihakset kipeeks… jännittyneitä lihaksia…

Mulla Consut pitää paremmin hereillä kuin Dexet… Provigiliä en ole kokeillut, mutta jos ei oikeasti muka jää univelkaa niin voisi olla hyvä perioiden loppuihin… Toisaalta en ala enää vaihtelemaan mitään lääkkeitä kun ei ole lääkäriäkään… Kukaan muu lekuri ei koske yllättäen toisen lekurin lääkkeisiin…

Mulla on krooniseen väsymykseen (nukun 16h/vrk jos en ota piristeitä) määrätty modaa 400mg/päivä. Alussa jopa 100mg toimi 4-5 tuntia, ja jaksoin polkee töihin. Nyt vuoden käytön jälkeen annos on 400mg plus concerta 54mg 1-2kpl. Kun otan nää, toimin niinkuin normaali ihminen. Käyn töissä (heh, hoidan päihdeongelmaisia ;D) Kerran kun olin tosi väsyny, otin 800mg ja tuloksena parin tunnin paniikki… Jouduin ottaan pari xanoria ja pari kaljaa et helpotti… Medication keeps me going. CFS on diagnoosi nukkumiseen ym muihin ihmevaivoihin. Modaa mun kaveri rännittää, yleensä 200mg kerralla. Jo sillä saa tunniks kuulemma mukavan fiiliksen. Ite en oo mitään rännittäny koskaan… Modan lisäks mulla on venlafaksiini 375mg, gabrion 300mg, xanor 1mg, tarv rivatril ja sirdalud. Et on elimistö aika kovalla koetuksella lääkityksen suhteen… Lääkkeet alotettu jo 80-luvulla, joten en ees uskalla maksa-arvoja tms otattaa… Mut en halua eläkkeelle tms, mielummin lääkkeiden voimalla käyn hommissa, koska satun työstäni pitämään :slight_smile:

Tätä kerran syönyt 200mg kerralla. Minulle tuli tästä vähän hassu olo, välillä oli hyperenerginen ja välillä taas jostain syystä dysforinen olo eli vähän masentunut. Kokemukseni pohjalta en tule enää koskemaan tähän, vain siski, että ei tuollainen valvelääke minulle sovi. Mieluummin piriä vedän, kun tuota, vaikka vaikutukset ovatkin lievästi samankaltaisia osittain, tietenkin modafiniili ei tuota euforiaa. Myös hyvin kalliita lääkkeitä katukaupassa, varmaan juuri siksi, että hyvin harvat saavat tuota lääkettä, sillä siihen pitää olla vielä erityislupa, ties mistä syystä.

Mä oon syönyt Provigil 100mg 3kpl päivittäin jatkuvana lääkityksenä.

Diagnosoitu Turun yliopiston (Puplicum) psykiatrisella opetuskliniikalla 3 kuukauden aikana monissa erinäisissä testeissä. Narkolepsia ja ADHD 15/18 pistei.

On kokeiltu concertaa, voksrtraa, medikinetiä ym.
Siitä huolimatta pördee on mennyt hereillä pysymiseen säännöllisesti. Olen yli nelikymppinen
Ukko, eli kokemusta mömmöistä on karttunut melko paljon (hengissä ollaan :slight_smile: ) piri on ollut parikymppisestä
Saakka heikkous mulle, työt on hoidettu pirin voimalla, tai no kaikki oikeestaan vähänkin vireyttä tai energiaa vaativat hommat on pirillä puskettu kuntoon. En edes halua ajatella kuinka helvetisti siihen on rahaa Mennyt, mutta on perhe nyt hengissä pysyny kun on painanu duunii välillä jopa kellon ympäri.

Provigilin aloittaminen on muuttanu koko elämän, olen päässy eroon piristä, osaksi sen takia että piri ei sano enää mitään vaikka iv:nä tööttää, korkeintaan tulee överi huono olo. Mutta suurin syy on Provigilin säännöllisestä syömisestä saatu vireystason nousu, jaksaminen ja ADHD:seen vaikutus on ollut myös positiivinen. Keskittyminen on parantunut huomattavasti, asioiden organisointi ja aikataulutus on huomattavasti helpompaa. Perheasiat alkaa olla taas hyvällä tolalla kiitos Provigilin ja kärsivällisen vaimon :slight_smile:

Taistelin noin 10 vuotta julkisen terveydenhuollon kanssa lääkityksistä ja päihde työn kanssa, seuloilla ym ym. Paskaa tullut niskaan välillä oikein kunnolla, niin potkittu olo että on tullu masennuttuu muutamaan kertaan ym ym.

Lopulta yksityiseltä puolelta löytyi inhimillinen neurologian erikoislääkäri joka oli aidosti huolestunut tilanteesta ja teki suuren työn, osaksi ilmaiseksi auttaakseen minua ja perhettäni.
Tekisi mieli mainita em lääkärin nimi tässä ja ylistää maasta taivaaseen mutta en voi sitä tehdä ilma hänen suostumustaan.
Löytyy Mehiläinen Turku Kauppiaskatu osoitteesta :slight_smile:

Hei. Mulla olisi muutama kysymys juuri Turkulaiselle ja lyricasta jos sulla olisi hetki aikaa Niin laita viestii salamanteri89@gmail.com

Otan usein modaa, jos täytyy hoitaa esim. duunin paperiasioita. Aivan erinomainen ja varsin haitaton tuote.

Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.