Presidentinvaalit 2012, onko Kakkonen Ykkönen?

No kuis käy, Onko Kakkonen Ykkönen?

• Haavisto
  • Niinistö
  • En äänestä lainkaan
  • En tiedä vielä
  • Äänestän tyhjää

0 voters

Niinistön uskon ja toivon voittavan 2. kierroksen ja aika isolla erolla! :slight_smile:

Kekkonen oli ykkönen, mutta koska kekkosta ei enää ole tukekaamme kaikki Saulia.

Ei mahda tänä vuonna sellaista jytkyä tulla että saataisiin ruotsalaisetkin nauraa meille :slight_smile: (varsinkin tilanteet joissa puoliso mukana edustus ym tehtävät oh my god…

^ Ihmiset muuttuvat tiedostavimmiksi sukupolvi sukupolvelta, joten jossain vaiheessa tullaan vielä homoseksuaaleihinkin suhtautumaan oikeudenmukaisesti, eli ihan yhtä tavallisina ihmisinä kuin heteroihinkin. Suomella olisi tässä erinomainen paikka kulkea edelläkävijänä, ja näyttää mallia muulle maailmalle, että seksuaalisuus-rasismi joutaisi jo historian kirjoihin. :wink:

Minulle kakkonen on ykkönen, mutta sen verran realistisuutta minustakin sentään löytyy, et kaipa se, olikos se nyt kuutonen se toinen…? Että kai se sen pestin tulee saamaan? Mutta toivon kipinä ei mulla kyllä sammu ennen kuin peli on lopullisesti vihelletty poikki!

onkohan seksuaali-rasismia äänestää saulia…
minusta tuntuu et osa äänestää haavistoa suureksi osasi siks et se on homo… se on sillä sellanen vaalikikka…
luulen et se ei olisi pääsyt noin pitkälle ilman homoutta… ei vihreillä mene yleensä pressa vaaleissa kovin hyvin…
mut miksi homoudesta pitää tehdä niin iso juttu…

:confused: Ööööö…? Pohditko tuota nyt ihan vakavissasi…?

Vai että “vaalikikka”? :laughing: Aikamoisen kikan on kyllä keksinyt! Eipä siinä tapauksessa ainakaan mielikuvitusta mieheltä puutu! :laughing: :laughing:

Tietysti osa ihmisistä antaa hänelle äänensä juuri siksi että hän on homoseksuaali, sillä monelle ihmiselle se on hyvinkin tärkeä ja henkilökohtainen asia.

Mutta miksi tehdä iso juttu? Niinpä niin, sinäpä sen kysymyksen esitit. Miksi Haaviston homoseksuaalisuuden sijaan ei olla tehty numeroa vaikkapa siitä että hän on kasvissyöjä? Mitäs itse asiasta arvelisit?

no ketään ei hirveenä kiinosta mitä syö… onko karppaaja , kasvis syöjä tai jotain muuta…
no just toi on suvaitsevaista ja kaikin puolin hienoa äänestää ihmistä sen takia et se on homo mut jos ei äänestä sitä siksi et se on homo niin oot rasisti… :question: toi on jotenkin väärin…

Kyllä Haavisto on niin kansan ihminen, osaa vastata asiallisesti (vrt. Niinistön tapa tehdä kaikesta juridistista kysymystä ja linkittää kysymyksiä niin pitkään että kysytään jo uusi kysymys), on selkeät mielipiteet ja itseasiassa tuo seksuaalivähemmistöön kuuluminen vain antaisi Suomelle lisää potentiaalia. Täällähän väitetään olevan rasistista populaa kun PS:laisetkin on tehty muutaman tyypin perusteella pelkiksi vastarannankiiskeiksi…

Lisäksi on järjetöntä olettaa, että kokkare olisi köyhien puolella :laughing: … Köyhillä tarkoitan siis kaikkia normi-kansalaisia, enkä sitä porvaripopulaa jota ei oikeasti ole kuin muutama prosentti koko väestöstä… :laughing: Ne kenellä on muutama milli kiinni omaisuudessa ja sijoituksissa ja massia tulee päältä milli vuodessa lisää, ovat tietenkin Niinistön kannalla; muita ihmisiä en ymmärrä… :laughing: Mennään vain Jenkkisuuntaan. Oliko se että 1% kansasta omistaa 25% kaikesta… Kreikassa tuo luku taisi olla 40%, mutta en jaksa googlaa asiaa nyt…

Äänioikeuteni kyllä käytän ja kannattaa muistaa että Saksan pääministeri on myös homoseksuaali. Hän jättää vain puolisonsa pois maissa, jossa homoseksuaalisuudesta voi saada linnaa. Sitäpaitsi Haavisto on tehnyt töitä näissä ääri-muslimimaissa vuosia ilman ongelmia. Siinä olisi juuri oikea mies hommaan, mutta kansa on vain hiukan vanhanaikaista ja uskoo ilmeettömään ihmiseen jonka ajatukset ovat erittäin ympäripyöreitä. Toisaalta galluppeja voidaan tilata esim. tietyistä paikoista, jopa muunnella niitä tiettyyn suuntaan… Saadaan lisää “nukkuvia”. Äänestämään huomenna niin voi ainakin sanoa äänestäneensä… Kakkonen on ykkönen ja itseasiassa mä itse katson että Niinistö on lähestulkoon Lipponen, mutta Lipponen ei osaa pitää päätään kiinni… Väyrynen mukaanlukien veivät laittomasti markan joten miksi sellaisen ihmisen tulisi edes päästä pressaksi?? Ainiin, mummot tykkää :wink: . Pitäisi laittaa yläikäraja 60v jos ei ala tippua äänestysikä 16 vuoteen.

Aivan. “Ketään ei hirveenä kiinosta mitä syö”, ja siksi siitä ei ole tehty numeroa. Mutta homoseksuaalisuus sen sijaan kiinnostaa, eikä se Haavisto itse ole, joka siitä on sen numeron tehnyt. Tajuutko?

Ne, joille se homoseksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa ääneen positiivisesti ja voimakkaasti, ovat tosiaan varmasti niitä ihmisiä, joita se asia koskettaa henkilökohtaisella tasolla tai muulla tavoin on hyvin tärkeä? Ja silloinhan asia on täysin ymmärrettävää, eikö? Jokainen äänestää ihmistä, jonka arvot ja elämäntapa ovat mahdollisimman lähellä omiaan.

Ne taas, joille sekä Haaviston että Niinistön seksuaalinen suuntautuminen ei merkitse kovinkaan paljoa, ovat valinneet ehdokkaansa oletettavasti muiden asioiden perusteella.

Jos taas on sellaisia, jotka ovat päättäneet antaa äänensä Niinistölle vain ja yksin sen asian perusteella, että Haavisto on homo- ja Niinistö heteroseksuaali, on se rasismia, eikä sitä kukaan voi muuksi väittää.

Tulikohan tämä nyt väännettyä tarpeeksi rautapitoisesta langasta?

no ei sen välttämättä ole siitä enää tarvinut numeroa tehdä kun se on ollut jo aika piiitkään ihmisten tiedossa…

jes… sauli vei voiton… olen kyllä itsekkin huomannut sen et sauli ei todellakaan ole mimnu arvojeni ja minun oikeuksia ajava mies… mut se on sellanen joka ajaa varmasti suomen asioita hyvin…
köyhät kyykkyyn… :laughing: no kyllä minustakin vielä jokin päivä riistäjä porvari tulee ja on hyvä et sauli on valmiiksi presidenttinä… en aijo loppu elämää olla tälläinen pinnalla räpiköivä ihminen… haluun se pienen hätävaran mikä on aina tilillä odottamassa jos halua pieniä ostoksia tehdä… mut sitä päivää odotellessa…
en ole vielä keksinyt mikä tuo elämään onnen, jospa se olisi raha… no ei oikeesti päihteet tuo elämään onnen mut ne on riistetty minulta pois eli toivon et rahalla voisi tehdä jotain sellaista mitä päihteet ei voinut minulle suoda…

Onk Akkareis jottai vikaa? Niitten suomentajaksi ei kuka tahansa pääse, ja toimitukses ovat erittäin ylpeitä ja tarkkoja kielestä! Tosin ne ottaa melkosia vapauksia siel “suomentamises” tyyliin: “jos alkuteksti on huono, keksi parempi!” Tämä on siis ohjeistus niil, jotka suomentavat Aku Ankkaa… :unamused: .

aku ankka on just jees… :laughing:
no toi riistäjä porvaro oli sellainen vitsi…
mut on mulla kuitenkin tavoitteita… :smiley: must tulee vielä kouluttautunut nuori mies…
mä teen sen vielä… :smiley: pitää olla jotain tulevaisuuden haaveita… vaik se vaan vituttaa ko ne särkyy välil…
mut ei sitä kuitenkaan tarvitse aina ola olla kelan tai sossun varassa… :unamused:
sori oon nyt vähän herkällä tuulella :laughing: