Porukan ikä....;)

Kun nyt tässä on tätä “vertaistukea” kerta annettu taas tovi oikein olan takaa niin rupiaa hiljakseen oikeastikin kiinnostamaan, että minkäs ikäistä poppoota täällä pyörii? Kuinka monella tämä raitistelu mahtaa johtua ikäkriisistä? Niin…ja tietääpä sitten harrastaa sitä ikärasismia oikein kunnolla, kun selviää kuinka paljon poikasia ja tyttösiä täällä pyöriikään… :laughing: :sunglasses: :wink: Vai onko tuo epäkohtelias kysymys?.. :open_mouth: :confused:
Itse olen piirun yli 40-vuotta…eli nostan tassun pystyyn ikäkriisin osalta, “koettelee…muttei hylkää”. :smiling_imp: :stuck_out_tongue:

Aurinkoista ja selvää lauantaita kaikille. :smiley:

Just kun tuossa olen kertonut exän “rappeutumisesta”, hän on saman ikäinen kun minä eli piirun alle 40v., niin mietin että harvemmin (en sano että ei koskaan) näkee “ensisuojan” lipeillä naisihmisiä, kyllä ne pääasiassa miehiä on :open_mouth:
Onko niin, että naiset vetelee ne viimeiset hetket baarin jakkaralla (bubeissa sitä kaikkia ruusuja on tullut nähtyä :smiling_imp: ) mutta miehillä riittää voimat vielä ensisuojan liepeillä kitumiseen?
Alkoholisti exänikin on selvästi “rappeutumaan päin”, mutta niillä määrillä olisin jo itse varmaan sellaisessa mukavassa pikku purkissa, jota myös uurnaksi kutsutaan :imp:
Aletaanko me alkoholistinaiset raitistumaan ennemmin kuin miehet, juurikin tuon pienemmän viinansietokyvyn takia?

Mukavaa viikonloppua kaikille plinkkiläisille
Lumilintu-71 :smiley:

Reilut 30 vee, eli siinä iässä, missä täytyy ruveta miettimään, että kehittäiskö uran lähibaarin ruusuna vai jättäiskö juomisen ja ryhtyis miettimään perheen perustamista. No kohta on täynnä 9 raitista kuukautta, joten vois miettiä pikkuhiljaa tuota perheen perustamista. Hyvä kai raitistua tässä kolmenkympin kieppeillä, kun on EHTINYT jo alkoholisoitumaan, mutta elämänmuutoskin on vielä mahdollinen. Jos olisin perustanut perheen nuorempana, ongelma olisi saattanut jäädä huomaamatta ja raitistuminen olisi tapahtunut vasta päälle nelikymmppisenä. Kaikkein kamalinta olis huomata olevansa yli 40 vuotias, yksinäinen, lapseton, kaljasieppo. HUPS… taisivat hedelmälliset ja hehkeät vuodet vierähtää ohi tuopin ääressä :blush:

32

yli kolkyt vee minäkin, taitaa noudattaa plinkki samaa kaavaa kun katko, alkkis tyypit keskimäärin huomattavasti vanhempaa kun huumepuoli, siis versus saunan kirjoittajat… katkolla meinaan vanhin huumepuolen potilas olis voinnut olla nuorimman alkkispuolen potilaan lapsi, noin niinkun pikkusen liijoteltuna…

E. tosin ollut katkolla vaan kerran, että kovin kattava tuo minun “tutkimus” ei ole… :laughing:

Minkä ikäistä porukka on katkolla noin keskimäärin? Kun tutustuin AA:han, huomasin ainakin olevani nuorimmasta päästä. Tosin kokouksissa oli muutama mua selkeesti nuorempi tyyppi, jotka kävi samaan aikaan myös NA:ssa.

No silloin kun minä olin, niin meitä alle 40v oli 2 , loput 8 haarukkaan 40-55v… huumepuolen porukkaa ei nähnyt kun syömässä, mut silmäarviolla ne oli 18-25v.

38

Oiskohan tässä taas toi perhejuttu taustalla. Nainen hoitaa lapset, joten miehillä on aikaa tenuttaa reippaampaan tahtiin. Selittäisi nuo jo nelikymppisenä rappeutuneet ukot. Neljänkympin tienoilla raitistuneita naisia ovt pidätelleet nuo velvollisuudet. Siten on meitä kolmekymppisiä, perheettömiä naisihmisiä, joilla on ollut aikaa tenuttaa 24/7 mm. opiskelujen lomassa, joten ongelma on tullut esiin jo varhaisemmassa vaiheessa. (se on muodostunut pahaksi siis nopeammin kuin kotitisuttelijoilla).Tavallisesti nuo perheettömät, yli nelikymppiset naiset, “ruusut”, joita joskus baareissa näkee, ovat kyllä aika kamalassa kunnossa. Näyttävät 10 vuotta ikäistään vanhemmilta ja whiskybasso kuuluu. Mä olisin varmasti ihan samaa kaliiberia, jos viettäisin vielä vapaaherrattaren elämää JUOPOTELLEN seuraavat kahdeksan vuotta… Miettikäähän äidit, missä kunnossa voisitte olla, jos teillä ei olisi lapsia ja olisitte saaneet suht vapaasti juoda tähän asti ilman velvotteita… :blush:

Itse olen piirun yli 50-vuotta…eli nostan tassut pystyyn ikäkriisin osalta, “koettelee…muttei hylkää”. :laughing:

Kirjailija on ihan milliä vajaat 33-vuotias. Ikäkriisin piikkiin voin “rojektini” siinä mielessä laskeakin, että varmaan tässä iässä on hyvä aika aikuistua ja ottaa todellisesti vastuu omasta elämästä :smiley:

P… karvan verran yli 40 vuotta.

Yli viisikymppiä mittarissa, ja The Villitys vaan jatkuu :slight_smile:

Onpas mielenkiintoista miten mielikuvat muuttuu. :smiley: Ja mielenkiintoisinta on, että suurin osa pyöreiden vuosien lähistöllä olevista ei kerro tarkkaa ikäänsä. Mikä on “piirun verran” yli, ja mikä on “karvan verran” yli, sekä “milliä vajaat” ja mikä “reilut” sitä ja sitä jne… :laughing: Ei sillä että pakko olis kertoa mutta jostain tämäkin varmaan kertonee… :laughing:

Terv. kolmenkympin kriisi :sunglasses:

No ei ole kuule vielä lähelläkään pyöreitä :slight_smile: Ihmisten omista kertomuksista tietenkin näkee suunnilleen, millä kymmenluvulla on nuoruutensa viettänyt. Mutta joo, mielenkiintoista kuinka visio toisesta voi hämärtyä kun ikä tulee esiin.

No tossa on syntymävuosi :laughing:
Kuukausi toukokuu ja horoskooppimerkki härkä :wink:

En minä juuri sinua tarkoittanut cricketti vaan kaikkia näitä vastauksia! :laughing: Loppujenlopuksihan me kaikki olemme ainakin jollain tavalla “lähellä pyöreitä”. Ainoa poikkeus joka voisi sanoa että EI ole lähellä pyöreitä on se, joka on jotainkymmentä neljä ja puoli. Se on kauimpana pyöreistä ikälukemista. :mrgreen:

No ei se nyt ihan välttämättä noinkaan mene. :unamused: Ihmisten kertomuksista ei välttämättä voi nähdä yhtään mitään muuta täällä virtuaalimaailmassa ku valheita. Onhan sen jo toi yks 41v “asemal lapskin” jo todistanut. :mrgreen:

No, jos se nyt niin stanan tarkkaa on, niin tässä se pi… karvan yli 40v:n tarkennus, eli 41. Mistähän jostain tämä nyt sitten kertoo.

Jokainen kertoo täälläkin itsestään juuri sen mitä tahtoo. :slight_smile: