Tervehdys!
Ja ensinnäkin kiitokset teille kaikille kirjoituksistanne, joita olen lueskellut jo pitkään löytääkseni vastauksia omaan elämääni.
Tervehdys!
Ja ensinnäkin kiitokset teille kaikille kirjoituksistanne, joita olen lueskellut jo pitkään löytääkseni vastauksia omaan elämääni.
!!!
Juu, aika kehnosti tuo vähentäminen on sujunut.
Arkisin ihan kunnossa korkeintaan noin kolme annosta, mutta viikonloppuisin helposti 2-litraa punkkua ja vielä seuraavana päivänä noin kahdeksan keskaria loivennuksena.
Olen kuitenkin jo liian vanha saadakseni maksakirroosin tmv.
Olisi todella mielenkiintoista tietää missä iässä maksakirroosin uhkaa ei enää ole. Käsittääkseni erittäin ikävä tapa lähteä tästä maailmasta.
Myöskin, miksi harkitset tai kirjoitat vähäöttelijöihin jos juominen ei elämänlaatuasi heikennä ?
Noh oma äitini kuoli maksakirroosiin about 60v joten ei se nyt paljoa vaadi, toki ura tarjoilijana oli varmasti vaikuttimena mutta itselle koko homman loppu tuli yllätyksenä, alle kahdessa kuukaudessa normaalista arjesta saattohoitoon.
“Hieman hiljaa” ja “Dave”, kiitos kun ammuitte alas uskomukseni!
Kokeilen nyt tätä kautta päästä raittiuteen käsiksi. Perjantaina menin kuin ohjelmoitu ostamaan viinitonkan ja suorinta tietä kotiin kaatamaan koko 2 litraa kurkkuun.
Olen vannonut satoja kertoja, etten vinkkua enää osta ja silti löydän itseni samassa jamassa. Koetetaan nyt nousta uudestaan satulaan.
Onhan noita haittoja jo minulla liiasta juomisesta. Lähimuisti pätkii ja kävely on muuttunut jotenkin kummalliseksi.
Saahan sitä vähentää vaikka nollaan ja olenkin onnistunut toisinaan olemaan ilman alkoa jopa 6kk.
Päivällä oli pakko kumota 5 annosta pahimpaan krapulaan ja nyt mennään pommac-linjalla. Miten hyvältä se maistuukaan kaljaan verratessa.
En lupaa enää mitään, koska olen pyörtänyt lupuakseni niin monesti. Päivä kerrallaan ja mieluiten ilman alkoa.
Tsemppiä raittiuteen!
t. vähätteliä