Tänään mulle tarjottiin pirivedot valmiina pumpussa. Niitä ei vaan oltu vedettu filsun läpi, suoraan pumppuun vaan. Kyllähän tämä toimii, mutta onko tällainen käyttö vaarallista? Ei kai sitä filtterin läpi turhaan vedetä.
Erh…? Tässäkö tämä myöhästynyt aprillipila nyt sitte on?
Maago, mitä sä oot oikein ajatellut?! Kyllähän sun nyt kokeneena nistinä pitäis noi asiat jo tietää. Etkö voinut väsätä niitä uusiks?? Eihän siitä kauaa ole kun tapahtui jotain “ei-toivottua”, sun verenkiertoon meni jotain paskaa ja säilyit hädin tuskin hengissä jonkun hengityskoneen avulla. Silloin puhuit niin suuria puheita elämäsi vaalimisesta, ja nyt pidät siitä henkikullastasi noin hyvää huolta??
Jotakin ei-toivottua saattaa tapahtua, vaikka sinne ränniinsä tuuppaisi ihan fimattuakin tavaraa .
En mäkään nyt taas aivan ymmärtänyt, miksi noinkin kokenut nisti kyselee yhtäkkiä tuollaisia . Joskus nuo Maagon viestit vaikuttavat lähinnä joltakin epätoivoiselta huomionhakemiselta .
Kohta on taas topicit jossa haukutaan nickiä sekä anteeksipyyntö tämän jälkeen… Ei kukaan hyökännyt maago sun kimppuun, kyllä varmasti tiedät että eri hepat, sidosaineet, epäpuhtaudet yms. yritetään pitää poissa puhtailla vermeillä ja filmaamalla… Itse olisin keittänyt tuota sen 30 min niin ei ainakaan saisi sitä yli 10 eri ceen kantaa tms. mutta…
Kaiken voi laittaa impulsiivisuuden piikkiin, mutta joskus kannattaisi se 5min venata ennen toimimista. Turha topic asiasta jonka kaikki käyttäjät tietävät… Huomaatko että itse kysyt asioita jotka tiedät ja kun niistä vastataan; alat uhkailemaan?!? Tuokin on toimintamalli josta voi opetella eroon!
Maagolle vastataan taas kerran ihan rauhallisesti ja vittuilematta, vaikka kaveri on tehnyt mitä tyhmimmän teon. Mitä odotit vastauksilta? Kaveri uhkailee jollai “Suomen pienuudella” ja käskee kaikkia painumaan vittuun. Voisi tähän laittaa, että painu itse vittuun, mutta munmielestä täällä on kuitenkin kaikilla oikeus kirjoitella, varsinkin asiallisesti. Kyllä huomaa, että ryyniannos on taas kohdallaan. Mieti vähän käytöstäsi aikuinen mies…