Poistakaa yp, Thx!

EI mitään asiaa… Sillekin ketju…

Sä teet mitä teet, me pantiin yhden auton hinta lapsettomuus hoitoon ja sitten vaimon kuukautiskivut tuli niin koviksi että kohtu poistettiin ja poistaja sanoi että kohdunkaulan lähellä oli vaaraton kystakasvain joka olisi ollu helppo korjata. 20v yritettiin saada lasta ja voit kuvitella kun Tampereella sanotaan et sielä on kolme vauvaa kohdussa ja tulee menkat jotka pyyhkii tilanteen nollille. Suutu tai et mua et saa enään itkemään, valinta on sun meiltä meni iänmuötä mahdollisuudet. Jos olen loukannu jotain se on ollu pillerit jotka puhuu en minä, jos vaimo sais lapsen jonka hinta on minä kävelisin heti metsään ja ampuisin itseni.

Mutta mä kirjoitin että “Mikäli saa lapsia”. Olen itse nähnyt mitä ihmiset ovat valmiita tekemään tuon takia!! Sä käsitit mun kirjoituksen väärin, mä en ole osa teidän kärsimykseen ja mä en todellakaan tiedä olenko itse joskus valmis kokemaan saman! Todennäköisesti, koska mulla ei ole paljon pyydettävää elämältä… Kyse oli että mä en todellakaan sanonut että lapsia on helppo tehdä. Viidennellä parilla on ongelmia, olen nähnyt kuinka pitkät hoidot siitä ovat… Miksi hyökkäsit mun kimppuun kun mä olen sitä mieltä, kuten kirjoitinkin; lapsi on siunaus! Mä en jaksa vängätä jos väität että kirjoitin että lapsia tehdään! On joka sukupolvessa vähintään se 1 pariskunta jotka ilman lapsia eläneet; osa lukuisten keskenmenojen ja kohdunulkopuolisten raskauksien takia… :frowning: Siksi mä myös en arvosta ihmisiä, ketkä yrittävät saada lapsia kovalla lääkityksellä tai huumeita käyttäessä!

Olen todella pahoillani mitä teille on käynyt, mutta mä en ole se joka kyselee ihmisiltä että “koskas olette lapsia aikoneet, miten olisi sisarus?”. Ne jos mitkä ovat vihapuheita kun taustaa ei vain voi tietää!!

Voi olla että käsitin väärin ja se kirjoitus on jo poistettu ettn voi tarkistaa mutta mulla tuli mieleen että olen koukannut jotain ja siksi pahoittelin kertomalla itsestäni jotain jotta selviää etten ole voinut loukata ketää, Teemu ja pamipäissä voi lipsahtaa jotain väärää. Mutta asia on selvä ja voimme jatkaa ystävinä ?

Mielestäni se alkuperäinen kirjoitus on “mikä vituttaa nyt” tai “mikä askarruttaa nyt”-topicis tokavikal sivulla… Mä asettelen tuossa sanani tarkkaan, on vaikea olla viittaamatta uskontoon (“lapset ovat siunaus”) joten se on tuolta “kuinka moni harkinnut itsemurhaa” tokavikalla sivulla mistä alkoi…

Tämä on se mun alkuperäinen kirjoitus. “Voin saada”=On biologisesti mahdollista ja tuossa toisessa on “isi”-pääte joka on että toivoisi asian olevan niin… Yritän vain kirjoittaa määrättyjen omien arvojen puolesta…

Ollaan vaan frendejä! :slight_smile: Sori et tuli väärinkäsityksiä, ite en ikinä olis tuota mieltä mitä kirjoitit… Tsemppiä! :slight_smile: