POISTAKAA TUO KESKUSTELU JOKA ON ALOITETTU...

Minun nimimerkillä, itse en ole sitä kirjoittanut! Olin kirjautuneena sisään omalla koneellani ja joku lähellä olleista ihmisistä on aloittanut keskustelun minun nimissä tuosta eläimille tarkoitetusta lääkkeestä.
Itse en moiseen koskisi, ihan muut asiat mielessä!

Itseasiassa jos olisin sinun tilanteessasi ja joku kavereistani tai tutuistani kirjoittelisi koneellani tänne luvatta tollasia juttuja, niin mua kuumottais :open_mouth:

^^ Todella vittumaisen tempun “kaverisi” kieltämättä teki :angry: . Toivottavasti ymmärrät jatkossa olla varovaisempi, vaikkei vika sinänsä sinun ollutkaan. Idiootimmankin ihmisen pitäisi ymmärtää, että toisten koneilla ei tehdä mitään ilman lupaa, eikä varsinkaan kirjoitella toisten tunnuksilla ja toisten nimissä ties mitä paskaa :imp: .

Jos tahdot, että se ketju poistetaan, niin suosittelen ottamaan sähköpostitse yhteyttä ylläpitoon ja selittämään asian perusteellisesti sitä kautta. Sillä tavoin asia saattaa edetä paremmin. Ylläpidon aivoituksista ei tosin läheskään aina tiedä, se on tullut jo huomattua :unamused: .

Hei Virtanen,
Kävisitkö itse muokkaamassa ne viestit, jotka haluat (voit jättää yhden merkin viestiisi, esim. pelkän pisteen). Emme voi valitettavasti poistaa pyynnöstäsi koko ketjua, sillä ketjuun ovat vastanneet myös muut kirjoittajat, eivätkä he ole antaneet lupaa poistaa viestejään. Tämän takia emme poista ketjuja, johon on jo vastattu. Tuo kyseinen ketju on lyhyt, joten viestien muokkaamiseen ei kauaa mene.

Hei! Muokkaisin mielelläni viestejä, mutta keskustelu on lukittu, joten en voi tehdä sitä. Oon todella vihainen, että tämmöistä on päässyt tapahtumaan! Oon pitkään ollut poissa täältä ja tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, onko vielä vanhoja tuttuja täällä ja miten niillä menee. Enpä olisi uskonut, että kukaan tekee tämmöistä toisen nimissä. Tämä on todella vakava asia,
Kyseistä henkilöä en ole tavoittanut, mutta varmasti etsin käsiini hänet. Ei onneksi kuulu ystäväpiiriini, lainasi vain konettani hetkeksi. Ihmisiin ei voi luottaa, ei vieläkään, kovasti oon yrittänyt antaa kaikille mahdollisuuden olla luottamuksen arvoinen.
Tämä asia kyllä pilasi päiväni ja viikonloppuni, arvatkaa mikä huoli heräsi moisesta kirjoittelusta!
En vaan jaksa ymmärtää sitä ihmistä…Oon pahoillani ja hävettää, että täällä on tuollainen keskustelu minun nimissä. Tehkää nyt jotain sille keskustelulle, please?

Pahoittelut virheellisestä ohjeestani. Muokkasin nyt pyynnöstäsi kaikki lähettämäsi viestit pelkäksi pisteeksi ko. ketjuun. Toivottavasti on hyvä näin.
yst.terv. Päihdelinkin mode

KIITOS valtavasti! Toivottavasti tuo kyseinen keskustelu tippuu pois vähitellen. Muuta en osaa toivoa. :frowning:

^ Tippuuhan se, kun se on lukittu, eikä siihen näin ollen pääse kukan kirjoittaa ja pitää sitä etusivulla. Älä huoli! Kaikki kuitenkin jo tietää, ettet se ollut sinä! :slight_smile: Todella inhottavan tempun kyllä teki tuo tyyppi! Miksi ihmessä ei voinut rekata omalla nikillä, jos kerran välttämättä halus tuosta asiasta kysyä??