Poikaystäväni pelaa

…ja on 20 000 velkaa. Mitä helvettiä mä teen, en itsekään ole aivan ongelmaton, päinvastoin. Löytyyköhän multa voimia auttaa toista… :confused: Jos olisit mieheni, mitä toivoisit naiseltasi? Tukea, rajoja, keskusteluapua? Etsinkö jonkun vertaisryhmän tuolle hölmölle… MItä minä teen :frowning: Masentaaa… !

yritä tukea häntä!sillä et voi muuten auttaa,äläkkä lainaa sille rahaa missään nimessä,sillä ne menee peleihin ja se on varma :frowning: Ei se muuten pysty lopettaa pelaamista ellei itse oikeasti sitä halua. voimia!!

Yritän parhaani mukaan. Kerran jo sain hänet lähtemään pokeria pelaamasta. En ole lainannut rahaa, ja hänellä sanojensa mukaan menee paremmin pelien kanssa, ei ole kuulemma pariin vuoteen aktiivisesti pelannut. Voisin jopa hänen takia hankkia kunnon ammatin ja harkita laskujensa maksamista… Mutta jotenkin en tiedä, voiko pelaaja koskaan muuttua?

tohon on vaikea sanoa mitään :/minä henkilökohtaisesti en luottais itseeni pätkääkään niin kauan ku itel on tää kurja peliongelma…

Niin, mut toivoisitko jotain tukea jos sulla olis nainen? Jos, niin millaista. Voiko ylipäätänsä toinen ihminen pelastaa toisen suosta. Jos, niin miten. Mut on itseasiassa toinen nisti pelastanu mut huumemaailman suosta. Joten uskon jotenkuten, että toisesta ihmisestä vois olla apua. Jos ei toisesta ihmisestä niin mistä sitten… Ihmisyys… Musta se on jotenkin arvostettava asia

tottakai sie voit pelastaa sen,mä ainakin kaipaisin tukea!harva nainen vaan ymmärtää peliongelmaista :confused: olen niin monet naiset pelästyttäny ku kerroin omasta ongelmastani…se olis ku lottovoitto jos löytäis sellasen naisen joka ymärttäis edes vähäsen peliongelmaista :slight_smile: ja silloin kun seurustelin viimeeksi ni silloin oli reilun vuoden tauko pelaamisesta, sit kun suhde meni poikki niin pakenin kurjaa oloa pelaamalla :frowning: ja siitä se tappiokierre taas alkoi :frowning:

Voinko? Miten? Mä en ymmärrä paljoakaa, miten se ihminen voi pelata yli varojensa… Mutta miten mä ite käytän päihteitä yli sietokykyni, sama juttu varmaan, ellei pahempikin toi pelaaminen… Mä en “pelästy”, ainakaan sen takia en jätä/petä, yritän AUTTAA mutta vieköhän tää nyt mut itseni sitten…?

kyl se on kova paikka sekä sulle et äijälle selvitä tosta tilanteesta :confused: jos sulla on ollu päihdeongelmia niin peliriippuvuus on samainlainen ongelma ku mikä tahansa alkoholi tai huume :frowning: eli sulla on kuitenknik jonkun verran kokemusta riipuuvudeesta johonkin asiaan kuitenkin eikö?

Minust on tosi hyvä ettei tääl oo heti neuvottu eroomaan :slight_smile: Kun tosiaan välitän ekaa kertaa täl taval jostaa ihmisest… Ja on todellakin kokemusta varmaan kaikista muista riippuvuuksista kuin peli-. Että kai mä sitten ymmärränkin… Nyt kun mietin=)