Poikaystävä lähti katkolle

Hei plinkkiläiset! Olen aika-ajoin keskustelualuetta seurannut mutten vielä rohjennut kirjoittamaan. Nyt tuli kuitenkin sellanen fiilis että kirjoittamisesta voisi olla apua.

Tilanne on siis tämä: Olen itse(kin) päihdeongelmainen nuori nainen ja olen seurustellut hieman yli vuoden poikaystäväni (joka myös päihdeongelmainen) kanssa. Poikaystävä on koukussa subutexiin, itselleni amfetamiini on isompi ongelma. Tai no en tiedä uskallanko sitä ongelmaksi edes kutsua kun olen välillä pärjännyt pitkiäkin aikoja ilman vaikka sitä on tullut kiskottua jo pari vuotta suonensisäisestikin. Ongelman ydin on nyt kuitenkin se, että poikaystävä lähti eilen katkolle subun takia. Saatoin hänet vielä sinne mestaan eilen aamulla ja kun hänet ohjattiin osastolle halattiin kovasti ja itkettiin ja jätkä sano rakastavansa jne. Soitti vielä pari tuntia osastolle menon jälkeen ihan hyvin mielin ja lirkutteli mulle. Johtui varmaan siitä että oli ennen katkolle menoa edellisenä päivänä ja yönä ja saman päivän aamunakin vielä vetänyt subua, bentsoja ja piriä. Mut eilen illalla kun soitin hänelle hyvät yöt hän huusi ja tiuski mulle ku viimestä päivää, sama juttu tänään päivällä. Sanoi ettei halua kuulla musta enää ikinä ja että mun ääni ärsyttää ja tyyliin olen kaiken pahan alku ja juuri. Tajuan itsekin että tuo käytös todennäköisesti johtuu nyt suburefloista, mutta tuntu se silti niin pirun pahalta. Aloitin tänään itse opiskelun mutta siitä ei näytä tulevan hevonvittuakaan kun ahdistaa ja masentaa ja itkettää tämä tilanne. Takokaa nyt joku jotain järkeä mun päähäni että voin rauhottua ja uskoa siihen että tuo kiukutteluvaihe menee ohi :frowning:

Eli olisi kiva kuulla samankaltaisia kokemuksia ja/tai ammattilaisen neuvoja.