Rehtiä on meininki.
Täällä ei mitkään homot kulje hameet korvissa.
Ne on miehet joilla puukko vyätäisillä.
Asiat sanotaan niinkun ne on,
tarvittaessa käytetään kättäpitempää.
Naiset tietää paikkansa ja on mistä puristaa.
Mies on perheen pää ja huolehtii ja puolustaa,
jos vaikka somaalialaiset koittaa kuinka venkoilla.
Ja kesäsin äijät ottaa yhdessä kaljaa… ja muutama laukaus kunnon aseella nii…
tyhjät kaljatölkit saa kyytiä sorakuopan reunalla.
Aurinko laskee,
värjää maiseman punertavaksi
ja sitten koirat irti
uus tölkki naps auki.
On epäkohteliasta nimitellä punaniskaksi. Myös itsensä asettamminen toista “korkeammalle tasolle” saattaa kertoa itsetunto-ongelmista.
Mitä punaniska muuten tarkoittaa?
Oman juntteutensa kieltävillä kaupunkilais nuorilla olisi paljon opittavaa kunnon maalaisjunteilta. sellanen turha kireys ja sössötys pois… puoli vuotta niin rehelliset juntit on muodissa kun ihmiset on kyllästyny hipstereihin ja feikkaamiseen.
Eli poissa silmistä, poissa mielestä?
Voi kunpa siellä pohjanmaallakin joskus vielä herättäisiin siihen todellisuuteen että me kaikki olemme erilaisia, ja että erilaisuutta tulisi arvostaa. Ja uskon - tai ainakin haluan uskoa - että monet siellä jo ovatkin heränneet tähän päivään. Silleen ihan aidosti. Ei siis vain silleen teennäisesti antamalla tummaihoisten tyttöjen rapsutella koiraa ja kuvittellen olevansa sitten niiiin avarakatseinen että!
Redneck ja pohjalainen eivät tietenkään ole synonyymejä. Junttius on yksilöllistä, ja junttiyksilöitä löytyy kyllä ihan joka puolelta suomea.
“Kaupunkilaisjuntit” ovat siis valheellisia feikkaajia, kun taas “maalaisjuntit” rehellisiä? Kaupunkilaisnuoret kireitä sössöttäjiä ja maalaisjuntit letkeitä - ja kohta muodissa?? ( )
En tiedä mistä olet mustavalkoiset näkemyksesi muodostanut ja tulevat trendivirtauksesi katsastanut, mutta voin kertoa että oot aika hakoteillä. Hipstereihin varmasti kyllästytään (tai siis tämä on jo tapahtunut), mutta “junttius” ei todellakaan tule olemaan minkäänlainen ihanne. Puoli vuotta on muutenkin hyvin lyhyt jakso trendien vaihtumisten kannalta, siinä ajassa ei ehdi tapahtuu vielä juuri mitään. Siis ideologioista puhuttaessa.
Voisitko tarkentaa kenelle/ mihin postaukseen olet tämän osoittanut? Ja mitä “tuo”:lla oikeastaan tarkoitat?
Toki ruotsissa saattaa monikin suomalainen juttu olla eksoottista. Sivistyneemmän naapurikansamme keskuudessa sillä tuskin kuitenkaan onnistuu pätemään - päinvastoin onnistuu vaan tekee itsensä naurunalaiseksi perussuomalais-rednek-homofobioillaan.
ai kenelle osoitin?
no (pohjois)karjalaisille tietty…
ne ovat, ainakin useat, epäilyttävän tunteellisia…iloisia ja vieraanvaraisia…
siinä täytyy piillä joku juoni ja pahoin pelkään että asiassa on koira haudattuna… youtube.com/watch?v=vSyYVwXFUGk
-onkohan tuo ruåttalaisten kansanpuolue, jonka kanssa julma henri on bändäilly?.höh…
Minä en ymmärrä, mitä pelättävää niissä homoissa on(siis seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi), vaikka asuisivat ihan naapurissakin, niihin törmäisi päivittäin ja kutsuisi joskus jopa kahville, jos mukavia tyyppejä sattuvat olemaan. Luuleeko joku tollo tosissaan, että homot tuntevat vastustamatonta vetoa kaikkia oman sukupuolensa edustajia kohtaan ja ovat valmiita tekemään mitä hyvänsä päästääkseen näiden pöksyihin . Tuskinpa homoilla sen kovemmat ja pakkomielteisemmät seksihalut on, kuin yleensä heteroillakaan.
Tunnen lesbonaisia, eivätkä he, ainakaan muistaakseni, ole koskaan mitään yrittäneet mua kohtaan. Heteromiehiä sen sijaan olen saanut joskus ihan tosissanikin pelätä, mutta enpä silti ole itselleni mitään miesvihaa kehittänyt.
Toki muakin henk.koht. inhottavat jotkin seksuaalikäyttäytymisen muodot, niin homoilla kuin heteroillakin, mutta eivätpä moiset asiat mun päätäni suuremmin vaivaa, sillä tapanani ei ole tirkistellä ihmisten makuuhuoneisiin . Julkisilla paikoilla taas sekä heteroiden että homojen olisi mielestäni pysyteltävä jossakin säädyllisyyden rajoissa, pussailu kaikille sallittakoon. Sitäkään ei tarvitse tuijottaa, jos se itselle tekee jollakin tapaa huonoa .
No eiväthän ne machoheterot uskalla kohdata omia feminiinisiä puoliaan, kun jospa sieltä vaikka sattuisi löytymään jotain homoseksuaalisuuteen viittaavaa?? Hui!! Ja jokaikinen homoseksuaali on uhka, koska tämän läsnäollessa saattaakin havaita itsessä jotain samaa. Jokaisessa heteromachoilijassa on todennäköisesti piilevä homo-/biseksuaali puolensa. Ne heteromiehet, jotka avoimesti uskaltavat tuoda esille feminiinistä puoltaan, tietävät mitä ovat ja mitä eivät ole, eikä heillä siksi ole homoseksuaalien seurassa mitään pelättävää.
Ahaa! No, sehän… Ei auta mua ymmärtää yhtään enempää…
Tästä(kin) ketjusta tulee jälleen mieleen se, minkä takia en voi muuttaa pienelle paikkakunnalle, vaikka haluaisinkin hitusen leppoisampaa elämänrytmiä tämän suuren kaupungin kiireen sijaan. Ympäristö, jossa ihmiset kokevat kaiken hitusen erilaisemman uhkaksi, ei ole ihmisen paikka elää.
No, siinähän se tuli kysymykseeni hyvä ja oikea vastaus, niin pitkälti kuin oikeita vastauksia on olemassakaan, mutta olisin halunnut mieluummin kuulla perustelut kysymykseen Miksi homot ovat pelottavia/vastenmielisiä? juuri joltain machoheteromieheltä :mrgreen: . Pilasit taas kaiken .
Kuka laskee jonkun homoksi? Jaa, enpä tiedä, mutta näin heteronaisena voin sanoa, että pidän montaakin naista maailmassa hyvännäköisenä, eikä se asia ole mua vielä lesboksi tai edes biseksuaaliksi muuttanut. Pidänhän mä esim. monia kukkiakin kauniina, mutten silti tunne mitään seksuaalista vetoa niitä kohtaan . Kissanpennutkin ovat söpöjä, mutta eivät, herra paratkoon, sillä tavoin . Kyllähän kauneutta/komeutta/söpöyttä/tms. maailmassa saa ihastella niin paljon kuin lystää, ilman, että se seksuaaliseen suuntautumiseen tai ylipäätään seksuaalisuuteen mitenkään liittyisi. Joku saattaa mua vaikka lesboksi luullakin, mutta luulkoon kaikin mokomin. En mä sellaisesta rikki mene .
Kysymys Plinkin heteromiehille: Onko teitä koskaan luultu homoksi? Kehtaatteko tunnustaa, edes näin anonyymisti, jos on ? Miten reagoitte? Vedittekö heti turpaan?
Jaa, samaiset kysymykset voisin suunnata myös heteronaisille, eli onko teitä joskus luultu lesboiksi ja miten asiaan reagoitte.
Ja samat kysymykset myös Plinkin homoseksuaalien edustajille, eli onko teitä luultu joskus heteroiksi ja vedittekö heti turpaan tällaisia luulijoita ja jätitte sitten nämä, mahdollisesti raavaat heteromiesluulijat, parkumaan verissäpäin ?