Pohjalla

Tässä päätin avautua tänne hieman ja ehkä kolmatta kertaa, kun se on ollut avuksi ja on ollut helpottavaa lukea muiden kohtaloita ja selviytymisiä. Oma tarinani nopeasti: koukussa nettipokeriin, pelannut n. 3-4 vuotta harrastuksena ilman yli 40 euron tappioita, kunnes viime keväänä lähti käsistä totaalisesti. Ensimmäisestä vippikierteestä selvisin tuttavalta lainaamallani tonnilla ja vannoin etten pelaa, noh sitä ei kestänyt kun 2 viikkoa kunnes päädyin nopeasti tilanteeseen jossa haettiin pankista 4 tuhannen euron laina. Tämän jälkeen kestin pelaamatta n. 2kk, kunnes talletin pelitilille 10 euroa ja ajattelin grindata pikkupöydissä ajankuluksi. Nooh se 10 euroa muuttui kuukaudessa n. 5 tuhanneksi euroksi suurin osin velkarahaa, ja nyt ei ole enää mitään tehtävissä niiden hoitamiseksi, eräpäivät jo ummessa ja kohta perintätoimisto ja ulosottovirasto tulee tutuksi. Tänään päätin taas kerran lopettaa pokerin, ja kun luottotiedot lähtee niin ei ainakaan velkarahalla sitä rahoiteta. Olen siis 22 vuotias mies, olen töissä huonosti palkatulla alalla joten näiden velkojen kanssa pyöritään jonkin aikaa. Tämän yhden kesän aikana normaali iloinen nuori mies muuttui itsemurhaa ja rikollisia ajatuksia rahapulan takia hautovaksi yksinäiseksi mieheksi. Sainpahan purkaa tätä paskaa johonkin, helpotti jo nyt. Jotenki tässä pitäs nyt pyristellä etiäpäin, mut luulenpa että tästä selvitään.

itselläni on sama ongelma,pikavippejä n.2000e ja työttömänä.loppukuukausi on maksettu mutta ensikuussa sitten tuleekin semmonen kasa laskuja että huhhuh.alkakoon tästä päivästä pelaamattomuus kun vielä on vähän järjissään.24v ikää ja 6vuotiaasta asti ollut jonkinlaisia peliongelmia.

Jaahas tässä on kulunu viime viestistä nyt viikko, ja tämän viikon oon ollu kokonaan pelaamatta. Ei kiinnosta pelit eikä edes pyöri mielessä, harmittaa tosin helvetisti tää millasen rahallisen tilanteen oon saanu itelleni aikaseksi mut ei tässä voi kun hitaasti alkaa makselemaan kaikkea takasin, ainaki parempi olla ilman pelejä. Jospa tää lähtis kulkemaan nyt :slight_smile: Koitahan saada asiat järjestymään ma.ma, kannattaa vaikka kysellä velkaneuvojalta apua.