Plinkin virallinen deittausketju

Eli laita tänne sun oma sähköpostiosoite. Mä tuun lähiaikoina kertomaan itsestäni enemmän ja minkä tyyppistä naisystävää haen.

Tässä oma:

lahnapulla@protonmail.com

Itse haen lihavaa yksinhuoltaja äitiä Vantaalta. Joka viihtyy paikallisissa baareissa.

Ei yhtäkään vastausta, ehkä parempi niin. Mä näin viime yönä painajaisia että mun sähköposti oli spämmätty täyteen tappouhkauksia. Mut silti mun haku on voimassa. Mahdollinen päihdeongelma ei ole este rakentavalle suhteelle.

Haen juttuseuraa päihdeongelmaisilta naisilta iältään 70-85 jotka asuvat, Lehtisaaressa, Kuusisaaressa, Haukilahdessa, Ullanlinnassa, Eirassa tai Westendissä. Olen itse nykyään selibaatissa uskonnollisista syistä joten en halua seksiä. Voin käydä kaupassa ja hoitaa arkiaskareita. Olen 34-vuotias mies PK-seudulta ja 183 pitkä ja painan 67 kiloa. Harrastuksiin kuuluu filosofia, bassokitaran soitto, luonnossa liikkuminen, mökkeily ja ulkomaanmatkailu. Viimeksi kävin Krakovassa. Pistä viestiä tulemaan!

Toivottavasti joku vastaa. Alko-ongelma ja pillereiden käyttö on hyvin yleinen ongelma myöskin rikkailla alueilla siitä vaan vaiettaan. Kotiäiti usein kokee elämänsä tyhjäksi kun mies on duunissa ja lapsukaiset koulussa. Pullo yleensä aukenee vasta noin kello 12 jälkeen. Westendin rouva on pahin koti nisti. Mutta aviomies ei koskaan kehtaa hakea hänelle hoitoa koska se on stigmatisoiva sairaus.

Kun lapset tulee koulusta kotiin noin kello 14 niin ne kaipaa äitihahmoa. Mutta äiti nukkuu sikeästi maakuhuoneessa. Kun isä tulee töistä kotiin uudella Audi A kutosella töistä puoli viideen maissa niin hän vain kuittaa lapsiparoille että äiti ei voi hyvin tällä hetkellä. Tyypillinen arkipäivä Westendissä.

Itse asiassa olen monta kertaa ajanut arkipäivisin Westendin läpi. Kukaan vaimo ei tee duunia tai mitään, paitsi kurkkii verhojen läpi että mitä tämä vanha auto tekee täällä meidän hienosto alueella. Mä haluaisin nähdä näitten vaimojen lääkelistan. Veikkaisin että ne käy Iso-Omenan Diacorissa hakemassa PKV- huumeita aviomiehen laskuun.

Olen komee 43v Meggingseihin joskus pukeutuva mies

^ Suo anteeksi sivistymättömyyteni, mutta mitkä ovat meggingsit? Miesten leggingsit? Meghan Marklen muodikkaiksi lanseeraamat leggingsit?

Meggingsejä on laajat valikoimat myynnissä [Poistettu kaupallinen linkki -Päihdelinkin moderaattori] sieltä vaan valkkaamaan piukat housyt