Pitkä tovi edellisestä kerrasta...

Taitaa olla huumeet ns.miehellä menossa.Päätökseni olen tehnyt että jos on retkahtanut niin se on lopullinen ero edessä.Mutta kuinka saan varmistettuun asian jos hän ei suostu myöntämään,vaadinko huumetestiin vai onko "varmoja "keinoja todeta asia ilman niitäkin.Tietty jos on neulanjälkiä niin se on helpoin tapa.
Nyt vaan miehen tekemiset,olemus(näin vilaukselta)viittaisi huumeisiin.Kiitos jos joku keksii keinoja.

No mulle ainakin on ihan riittänyt tuo epäilys. Kyllä sen nyt huomaa, että onko toinen selvä vai ei. Sitten on tietysti kaiken maailman lääkkeitä, joita nämä narkit eivät pidä huumeina. Itse olen päätynyt siihen lopputulokseen, että jos ei olla vesiselviä, ei ole tänne asiaa. En koe tarvitsevani mitään muuta todisteaineistoa kuin miehen naaman.

Naamasta näkyy kaikki. Pelkistä pupilleista ei voi niin hyvin päätelllä, koska niitä saa manipuloitua. Mutta siis, jos leuka on kireä ja hampaat narskuu, on piri kyseessä. Jos ylähuuli on ärsyttävässä asennossa ja pupillit pienet niin sitten on opioidit kyseessä. Jos taas veltto naama ja huono kordinaatio, niin lääkkeet.

Tuo ns. lopullinen ero onkin sitten aika haaste. Miten olit käytännössä ajatellut sen toteuttaa? Meillä ainakin tuntuu olevan aika mahdotonta tuo homma. Mies kulkee täällä suunnilleen miten tahtoo. Ja mielellään olen sen antanut niin tehdä, koska siitä on ollut paljon apua lastenhoidossa ja kotitöissä. Meillä kuitenkin tulee näitä romahduksia aivan yllättäen. En sitten tiedä, miten niiltä voisi välttyä…ja auttasiko sitten selkeämpi ero asiaa.?

Teilläkin mies varmaan lopullisen eron jälkeen tulee pyytämään sinulta sitä ja tätä. Ja sitten kun taas on ollut riittävän kauan kunnolla, sitä lähtee mukaan samaan soppaan. Oon miettinyt, että mistä siinä oikeastaan on kysymys? Mulla ainakin on liiallista miellyttämisen halua ja kyvyttömyyttä kieltäytyä. Olen toki kehittynyt tässä asiassa paljon viime vuosien aikana, mutta vielä on paljon parannettavaa.

Olin väärässä tällä kertaa huumeiden suhteen,olikin kyseessä alkon suurkulutus,jota ollut muutaman kuukauden,kunsai itänaapurista halpaa viina ison lastin ostettuun ja monien kuukausien juomisen jälkeen oli reilu viikon selvinpäin ja alko taas juomalla juomaan.Mitenköhän sitä oppis olemaan epäilemättä aina huumeita,epäilys tulee varkain takapiruna mieleen kummittelemaan.Mies loukkaantuu kun sanon ääneen luuloni,ihmettelee kun en luota,mutta on sen verran elämässä joutunut pettymään että se väkisinkin nousee pintaan.

En kyllä ihan käsitä, että miten raju juominen nyt olisi huumeita parempi asia? Eikös lopputulos ole kuitenkin aika sama? Eli päihtynyt mies. Mun mielestä juominen voi olla jopa huumeita pahempi juttu. Kännissä ei edes saa mitään järkevää aikaiseksi…