Pitäkää eliittijoukkonne

Joo, pitäkää eliittijoukkonne ja painukaa vittuun olemaan parempia kuin muut päihdeongelmaiset. Tännehän on ihan selvästi kerääntyneet ne joilla ei edes välttämättä olekaan mitään kummempaa ongelmaa kaman kanssa. Vittu kun olisitte elänyt mun elämän niin olisi eri ääni kellossa.

Joten mulle riitti. Pitäkää paskajoukkonne hyvänänne saatanan kaksinaamaiset kusipäät!

:laughing:

Eikä, ei tää voi olla enää todellista! Missä on Maago sun kyky itsekritiikkiin?? Oon tosin tainnu kysyy tätä jo joskus aiemminkin… :unamused:

Mistä tämä nyt tällä kertaa taas oikein lähti? Siitä et sä tuut kysyy pitääkö vetoja fimata - haloo, pysähdy nyt iteki miettii! Mitä sä odotit?! “Eeei, eihän niitä nyt oikeesti tarvii. Ihan pelkkää ajanhukkaa, mikälie urbaani legenda, joka vaan jostain ihmeen ja kumman syystä leviää kaikkien nistien piirissä. Kyllähän sen nyt jo maalaisjärkikin sanoo et ihan hyvin voi lykätä verenkiertoon kaikki mahdolliset paskat - lisää vaan vastustuskykyä.” Vai?? :astonished:

Onkohan Maagolla minkäänlaisia ihmissuhteita? Jos on, niin niiden täytyy kaikkien olla pelkkiä myötäilijöitä. Sehän joutuu olee muuten koko ajan napit vastakkain kaikkien kanssa, joka uskaltaa sanoo sille yhdenkin poikkinaisen sanan tai kyseenalaistaa sen sanomisia tai tekemisiä. Voihan helvetti. Ei kyl oo mikään ihme ettei selvii elämästä selvin päin tollasella asenteella.

Tai no, kaikkihan johtuukin tietysti Maagon niin harvinaislaatuisen rankasta elämästä, ettei kukaan, yksikään ihminen tässä maailmassa voi häntä ymmärtää. Haukotus Rankkaa on kirjoituksien perusteella toki ollutkin, en ala sitä vähättelee. Useimpia muita täällä - todella rankkoja asioita kokeneita - ne kärsimykset ovat sen sijaan opettaneet sympatiaa muita ihmisiä kohtaan. Vaan ei Maagoa - hän yksin tietää, mitä on rankka elämä ja “oikea” nisteys. Hän tee koskaan mitään väärin, ja kaksinaamaisia kusipäitä ovat ne, jotka häntä siitä kehtaavat syyttää!

Maago olet ainoa joka loukkaantuu, kun muut ajattelevat parastasi! Eli olemme todella eliittijoukko, kun kerromme asiat huolestuneena… Mutta ei, se on vain nalkutusta; ei kukaan voi ajatella tai ymmärtää sun parasta! Tiedät että sekoilu on järjetöntä ja silti laitat topicceja joissa kyselet typeriä… Eli haluat tuhota itsesi; älä silloin yritä hakea lupaa täältä! Jos aiot tappaa itsesi esim bentsojen övereillä ja sekakäytöllä; emme paljoakaan voi netissä auttaa… Lisäksi sä kirjotat vasta kun olet jo ottanut aineet joten et edes halua mielipidettä, koska haluat vetää!

Mutta jos kirjoitan että tsemppiä pirin ja kaiken vetämiseen; pidä hauskaa, oletko tyytyväinen?? Aikoinani itsekin loukkaannuin kun kirjotiin että prkl kun avokki sai tietää että vedin iv:nä piriä yms… En silti hyökännyt, koska tiesin että itse tein väärin… En vain voi ymmärtää miksi kerta toisensa jälkeen haluat pilata elämäsi tieten tahtoen? Eikö olisi aika käsitellä ne vaikeat lapsuuden asiat, jotta voisit edes yrittää elää elämää raittiina?

Jos ei muuta ole elämässään, kuin ne ongelmansa, niin niistäkin lesoominen tuottaa jonkinlaista ylemmyydentunnetta, kuten varmaankin tämän Maagon tapauksessa. Maagohan tässä on eliittiä OIKEIDEN ongelmiensa kanssa. Hänellähän on ‘oikeus’ olla niin ‘huono ihminen’ (varsinkin itselleen), kuin onkaan, koska elämä on potkinut päähän. Vai olikohan se maago itse potkinut itseään päähän? Niinkun melkein kaikki me päihdeongelmaiset. Sitten kun vituttaa, voi truenistinä tulla dissamaan tänne niitä ei-oikeita päihdeongelmaisia. Kasva kaveri aikuiseksi pikkuhiljaa. Taino jos on kyseessä teini, niin tuon kyllä jotenkin ymmärtää, mutta muistaisin, että kysessä on ihan aikuinen mies. Kaikella hyvällä kuitenkin.

Maagolle ei vittuilla, tai alkaa lumpioita murtumaan…!!! Vitsi vitsi.

Mäkin haluan olla tosinisti, luulin olevani mut en sit taida ollakkaan.

Eliittijoukko… Kuulostaa ihan kivalta. Pidetään.

Tunteet kuumenee ja tuntuu et kaikki kaatuu omaan niskaan, se on elämän kulku mutta elämä onneksi jatkuu. Ei täälä mitään eliittijoukkoja ole, samassa mutaojassa talsitaan kaikki ja ehkä onneksi hieman erisyistä mutta kemikaalien sumentamassa mailmassa voi helposti sanoa jotain mitä katuu. Jatketaan vaan ja uusiakin on tullu niin edes joku saa apua, lääkärit ny ei ole ihmistä kummempia.

Mä toivoisin jatkossa, kun Maago kysyy jotakin, niin hän myös kertoisi kysymyksensä ohessa, millaisia vastauksia kaipaa. Eipä tämä toki estäisi muita plinkkiläisiä kirjoittamasta niitä “vittuiluitaan” eli suurimmaksi osaksi järkipuheita, mutta avaisi ainakin hieman Maagon ajatuksenjuoksua :unamused: . Toki kaikki logiikka pettää herkästi, kun on tarpeeksi piri- ja/tai ryynipäissään, ja jollei muutoin ole saanut tarpeeksi huomiota, niin voihan sitä vielä yrittää hakea kyselemällä tyhmiä Plinkissä ja sen jälkeen aukomalla päätään :unamused: .

Missähän mies menee tällä hetkellä? Veikö liika sekoilu kenties johonkin suljettuun paikkaan, josta ei niin helposti kirjoitellakaan nettiin :confused: ?

No, toivottavasti on vielä hengissä ja järkiintyy joskus hieman. Kyllähän Maago on antanut itsestään myös ihan symppistä kuvaa välillä ja ymmärrän kyllä, että elämä on potkinut päähän pahastikin, eikä välttämättä ihan aina omasta syystäkään, mutta viimeaikaiset jutut menivät kyllä jo melkolailla övereiksi :open_mouth: .

Siis ihan oikeasti, pitäkää “viihdekäyttäjä” joukkonne mutta käykää joskus pohjalla niin tiedätte mitä se helvetti oikeasti on. Mä oon menny jo kerran pohjan läpikin.

Takaan että tämä on viimeinen kerta kun tänne tuhlaan aikaani.

Ajattelin olla kommentoimatta näitä juttuja mutta tämä nyt särähtää niin pahasti korvaan että ei voi muuta. Ootko kelannu et sullakin se muotisana narsismi vois olla ongelmana kun et muuta osaa tehdä ku kaivella napaas ja voivottaa elämän kurjuutta. Kehtaat sanoa että muut ei o käyny pohjalla, voin sanoa että kyllä olen mut olen myös onnistunut nousemaan sieltä edes jonkinäköiseen elämään. Sinä taas vaikutat niin surkealta tapaukselta ettet edes halua nousta sieltä “pohjalta” haukut vain muita kun et kiksejä enää muusta saa. :imp:

^ Kyllä vaatii tosiaan pokkaa tulla kertomaan muille, onko pohjaa löytynyt vai ei. Kannattais muutenkin pitää mielessä, että sen “pohjan” paikka vaihtelee kullakin yksilöllä. Kaikkien ei tarvii vetää itseään kuoleman partaalle tai rappio-ojanpohjanistiksi, ennen kuin tajuaa vaihtaa suuntaa elämässään.

Kyllä me Maago pidetään tämä eliittiporukkamme, älä sinä siitä huoli. Kuulutko sinä joukkoon vai et, se on vain sun päätettävissä!

Mutta kukas se täällä kehtas väittää, ettei muka eliittijoukkoja?? Minäkin oikein opiskelen ja syön vuohenjuustoa, että kyllä minä kuulkaas ainakin olen sellanen elitistinisti että! Nih!!

Siis ihan oikeasti, Maago, mistä sä tiedät, kuinka pohjalla porukka täällä on käynyt, kun tuntuu, että harvemmin edes luet muiden juttuja kovin tarkasti. Kaikki eivät myöskään tee jatkuvasti numeroa siitä, kuinka pohjalla ovat/ovat käyneet. Joillain on tosiaan joskus muitakin asioita kerrottavanaan, kuin iänikuinen itsesäälissään piehtarointi. Sä et edelleenkään ole maailman tai edes Suomen surkeimmassa jamassa oleva ihminen, usko pois. En puhu itsestäni, koska totta on, että en ole käynyt sillä tavalla niin pohjalla, kuin sinä, mutta mullakin on ollut usein helvetin vaikeaa tässä elämässäni, eikä kukaan muu voi määritellä, kuinka rankkoja toisen ihmisen kärsimykset ovat. Voisitko siis joskus kertoa, millä perusteella sä olet se kaikista pohjalla käynein ja minkä takia muut, jotka Saunassa kirjoittelevat, eivät ole voineet mitään oikeaa pohjaa koskaan nähdäkään. Kiinnostaisivat nyt ihan oikeasti nuo sinun perustelusi, siis ihan oikeat perustelut, eikä pelkästään räyhääminen siitä, että sulle taas vittuillaan ja me muut emme tiedä mistään mitään.

Lienee tosin turha enää kysyä, jos jätit Plinkin kerran lopullisesti taaksesi :confused: .

Tuplat.

Ei millään pahalla taaskaan, mutta sä nyt tunnut olevan siellä pohjalla juurikin nyt. Ainakin itsesi ja itsetuntosi kanssa. No sitä narsismia, kuten joku jo mainitsikin, tuntuu löytyvän. Vaikka tuntuu siltä usein ryynipäissäsi, että olet maailman napa, niin osaat kyllä olla todella mukavakin tyyppiä. Mikset ole mieluummin sitä useammin täällä herra Maago?

Kuitenkin sä esimerkiksi osaat kirjoittaa ihan hyvin ja loogisesti. Sä olet varmaankin ihan hyvä ja fiksu jäbä, kunhan vain itse sen ymmärtäisit. Olen minäkin pohjalla käynyt, ja miettinyt pitkään olevani täyttä paskaa, mutta kyllä mä olen nyt elämän kuluessa ja pahimpien päihteilyjen jäädessä/urheilun aloitettuani tajunnut olevani ihan hyvä jäbä. Sä olet myös. Älä ota jengin neuvoja ja kannustusta vittuiluna, vaan välittämisenä. Me kaikki täällä välitetään susta. Eihän me kukaan muuten sinun elämästäsi kiinnostuneita oltaisi :slight_smile:

The sun is the same in a relative way, but you’re older

^WORD!

Itse en ainakaan edes yritä “viihdekäyttää”, se “viihdekäyttö” on vienyt ojasta allikkoon… Onko vain se “tosi-narkkari”, kuka pisimpään hengissä vetää mahdollisimman paljon kaikkea, vai voiko myös ihminen joka yrittää kestää niin tämänhetkisiä kuin vanhojakin ongelmia ilma oheiskäyttöä?? Tai jotain muuta… Pitääkö ojaan hypätä kuinka monta kertaa, että voi sanoa käyneensä pohjalla, monta tehokäyntiä tai katkaisua se vaatii; henkirikoksia, pahoinpitelyitä; linnaa varmasti? :astonished: :open_mouth:

Kaikesta helpointa olisi, jos toiset (tässä tapauksessa alunperin kai Maago?) lakkaisivat leikkimästä tuomaria. Kannibaalikin (esim.) voi pitää itseään hyvinkin hyvänä (ja) ihmisenä, vaikka minä olisin asiasta ihan eri mieltä. Mutta ei se mun persettä kutita.
:laughing:

Eli oot Miss Gadget oikeasti sitä mieltä, että kun Maago on käynyt monesti lähellä kuolemaa, istunu linnassa ja ollut hoidoissa ja tulee siviiliin, perustaa topicin että vetää jotakin tai esim ottanut pirivedot filmaamatta muilta, kun porukka yrittää tsempata pysymään eross (näitä vastaavia topicceja löytyy varmaan 50muutamien vuosien ajalta); saa Maago uhkailla muita… Modet ovat uhkaukset poistaneet… Kun ei saa edes yrittää muistuttaa aiemmista tavoitteista tai saa kuulla uhkauksia… Nykyään…

Sanomme vain että “hienoa, vedä toki” koska sekin on vittuilua?? Aina kun nicki yrittää tsempata, hän saa tukea; mutta kun päässyt pois ja tietää itse & muut tietävät, että kohtuukäyttö ei onnistu; jätetään täysin vastaamatta? Tällöinkään “eliittijoukkoa” ei kiinnosta ja usempi nicki saanut oman topicin, josta mode sensuroinut uhkaukset pois. Syynä uhkauksiin vertaistuen yritys… Lisäksi miksi topickeja laitetaan jos vain tarkoitus haastaa riitaa?

Kuitenkin pohjana tsempauksiin on omat topicit, joissa haluaa eroon, kunnes… Eli kyllä tyypit tietävät homman nimen, mutta Maagoa ei voi ymmärtää kukaan… Kaikki ymmärtävät että haluaisi vetää ja olla kuivilla & onnellinen samaan aikaan. Tämä “viihdekäyttöjoukko” on suurelta osin omat pohjat kokeneet ja osa kh:ssa, osa muissa lääkityksissä lopun ikää; monet pohjat on koettu ja ikäkään ei taida kenelläkään olla 2:lla alkava… Maago on tsemppiä pyytänyt, mutta vain kun hänelle sopii… Itsekusetusta, mutta en jaksa tsempata hyvinäkään aikoina jos ei alussa putkea voi huomautaa että “älä tee tuota itsllesi”…

Olen tehnyt sitä vuosia, totta on myös että topiceissa ei ole mitään uutta ja muutenkin vajaan vuoden aikana vastaukset saattavat olla pelkkää uhkailua… Miksi aloittaa topiceja, jos ei halua vastauksia… Joskus tulisi ottaa vastuuta, tämäkin kun oli varmasti aiemmin tapahtunut +15krt; D.M:n ajoilta samaa… IMHO

Maago on tuttu kirjoittaja monelle ja muut jaksavat tsempata, mutta rehellisyys ei riitä… Ei ainakan oma pokka kehtaa kirjoittaa että “VEDÄ KAMAA”, sitä ehkä toivoo…

Jee! Ryhdytäänkin kilpailemaan täällä siitä, kuka on vetänyt pisimpään, kenellä on takana eniten katkoja/kuntoutuksia, kenellä on eniten tuomioita(mitä pahemmista rikoksista, sen parempi), kuka on meinannut kuolla useiten, kuka on ollut eniten asunnottomana, kenellä on ollut pahimmat reflat jne., jne.

Tämä lienee tosin turhaa, koska voittajahan on jo julistettu.

Okei, ehkä yritän jälleen kerran jättää tämän aiheen :unamused: .