pitää aloittaa alusta

Surkeaa kun pelit sai minut uudelleen pyöritykseensä, nyt aloitan kuitenkin uudelleen pelittömän elämän niin ainakin luulen ja toivon tekeväni. Tuossa useamman kuukauden peliputkessa mikä tuli jo reilun vuoden pelaamattomuuden jälkeen tuli voittoja ja suuria häviöitä.
En olisi ehkä muuten ollutkaan niin pitkään koukussa mutta pelit antoivat välillä voittaa ja se jos mikä on pahinta peliriippuviselle, eihän se osaa pitää voittoja itsellään. Aion taas kirjoitella tänne jaa saada pelittömyyttä taas onnistumaan olen saanut taas sen verran selkääni että voi olla hyväkin mahdollisuus onnistua.
Mukavaa juhannuksen odotusta kaikille!

Hei pelit poikki! Hienoa että tulit kirjoittelemaan ja aloitat nyt taas pelittömän elämän. :slight_smile:

Olit tosi kauan pelaamatta! Osaatko sanoa mikä tai mitkä oli niitä laukaisevia tekijöitä jotka ajoi sut pelaamaan ensimmäisen kerran? Pelien jatkumista en ihmettelee, ne kun on rakennettu juuri niin koukuttaviksi ja me pelurit harvoin osataan käsitellä kumpikaan, voittoja tai häviöitä. Molemmat ajaa pelaamaan lisää…

Minulla laukaiseva tekijä oli alkoholi ja alkoholivieroitus. Kun olin alkoholivieroituksessa aloin diapamipäissäni pelaamaan kun paikassa ei ollut mitään muutakaan tekemistä. Oliko syynä se kun en ollut pitkäänaikaan pelannut voitinkin ihmeekseni yli 16K€ mitä en myöhemmin tietenkään pystynyt pitämään vaan omia meni perään kunnes sitten voitin yhtenä iltana niin että pelitilillä oli 40K€ voit kuvitella mikä on fiilis kun vähin erin pelasin nekin takaisin ja taas omia perään. Olen nyt kyllä aika lailla romuna. Kuun lopulla menen Myllyhoitoon kuukaudeksi, toivon että samalla kun hoidan alkoholisimia saan pääni jotenkin selväksi näiden pelienkin suhteen, m uuten tulee täys tuho mikä jo oikeastaan jo onkin tosiasia.
Niin se on ettei peliriippuvaisen kannata pelata senkään vuoksi että vaikka joskus kävisi ihme ja voittaisi rahojaan takaisin ei niitä pysty kuitenkaan pitämään vaan pelaa ne takaisin korkojen kanssa.Hyvää pelitöntä kesää laura89!

Päihteistä harvoin puhun tänne, mutta mun viimisen 1,5vuoden aikana bentsot (rauhoittavat) on näytellyt tilteissä osaansa. Niitä ei pitäs suuhunsa pistää, vaikka nee sen mielen ja kropan rauhoittaakin niin kauan kunnes kääntyvät itseään vastaan. Oon niistä joskus enemmän kiinnostuksesta lukenut ja sanomatta selvää että alentavat aivojen toimintaa siinä mikä on oikein ja mikä väärin. Kuulostaa niin tutulta nuo isot voitot ja lopuksi se hetki kun tajuaa stopppaa pelit. Tsemppiä pelittömyyteen.